MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Saturday, 20 March 2010

" Terima Tetamu Istimewa.."

wahhh..Haji Arsad duk busy tuh menerima panggilan telephone
dinner bersama Hji Arsad dan anak anaknyer..alhamdulilah...mekasih kerana sudi mai...
Lamp chop...special untuk beliau...syukur kita dapat makan malam bersama..

P/s: Saudara Mfisma( blog followers) telah kehilangan bapa saudaranye yang tersayang Allahyarham Hji Osman Muid, marilah kita semua mendoakan semoga roh beliau di cucuri rahmat serta di tempatkankan bersama sama dengan orang yang beriman. Alfatihah..aminnn
Posted by Picasa

41 comments:

mfisma said...

salam

Rozali said...

salam CL

Wassalam

SUHAIMI said...

A'kum

mfisma said...

masih sedih kehilangan pak usu tersayang...

SUHAIMI said...

takziah buat mfisma....moga roh bapa saudaranye dirahmati Tuhan....amin

Rozali said...

Salam CL

Salam Mfisma
Alfatihah
Amin amin doa CL

Wassalam

mfisma said...

tk perasan lak hari ni jd juara...barule paham apa maknenye raja pecut..TQ suhaimi atas ucapan

manzlie said...

salam from Makkah..

Taniah.. Raja Pecut Pingat emas..no1


wslam

manzlie said...

salam rozali...


taniah..Perakkkkkk....2


wslam

manzlie said...

salam Suhaimi..


taniah Gangsa...3


wasalam

SUHAIMI said...

mfisma..

tahniah ..jaguh pecut pagi ni...
juga tahniah buat Rozali...hebat2 semua

manzlie said...

salam Mfisma..

jangan lah bersedih...Salam takziah dari cl dan semua warga PDKM..

marilah kita bersama sama mendoakan nyer..Alfatihah..

waslam

manzlie said...

salam suhaimi..

taniah..semua semuannyer jaguh pagi pagi nih...taniah


wslam

abangsulung said...

Salam & Selamat Pagi,

Tengok asam pedas tetel rumah Che'gu Mas tadi, pasal tertinggal ni.

Wah..tetamu dari Makkah juga, alhamdulillah.

Tahniah mfisma,atukbaik dan suhaimi.

Takziah buat mfisma. semuga bapa saudara ditempatkan bersama-sama orang soleh.

rezeki said...

salam cl

al fatihah buat arwah

al fatihah

rezeki said...

salam cl

jom , layan laksamana do re mi heheh

"Kau MINTA UBAT KUAT DGN TUAN PUTERI"

"MAKJUN KUAT, THALASA (tiga) heheheh

rezeki said...

cl

pak itam nak tumpi tu sikit hehehe

manzlie said...

salam abang sulung...

tu lah...lain kali melawatlah rumah cl dulu...hehheeh


wslam

manzlie said...

salam rezeki..


mintak ubat kuat dgn Tuan Puteri..BOLEHHHH.....


wlsam

rezeki said...

salam CL

kalau terjumpa dgn hj arshad, spikan salam dr pak itam ye

manzlie said...

salam rezeki..

alahai tinggal sedekit jer tumpi' tuh...ustaz rafidi bagi.boleh...mailah..sedap tau..

waslam

manzlie said...

salam pak itam..


insyalah..nanti akan ku sampaikan pesanan mu ituh...

( Naik kapet terbang - landing time...hehheheh )

rezeki said...

salam cl

tu mak itam kau dh bunyi, apalah u bukak cite yg merepek ni hehehehe

jap lagi pak itam nak pinjam kapet tu lah hehehe

abangsulung said...

Salam Cl,

Itulah bukan rezeki, rumah CL yang mula-mula saya masuk tadi. Dari rumah CL ke rumah pak itam dan dari rumah pak itam ke rumah Che'gu Mas. Balik semula kerumah Cl semula, aik..dah ramai orang berkunjung..hehehe

mfisma said...

waduh...kejap aje dah 23 comments...t kasih semua..t kasih CL,rozali,abangsulung,rezeki...bukan apa CL..itu sje tinggal pak sedara teman..yg lain semua sudah menemui hukumnya..

ainhany said...

salam CL

tahniah Mfisma atas pecutan terhebat dan tersohor:)
juga salam takziah
semuga dicucuri rahmat atas almarhum.

al fatihah

rosli said...

Salam CL,

Salam Takziah untuk mfisma.

CL, jika jumpa lagi Hj ARshad sampaikan salam saya pada dia, saya followers dia dan suka baca tulisan dia, saya suka penulisan dia dan gambar2 yang dia postkan.

rezeki said...

salam cl

"wahai bangsi ajaib, nasi kandar 2"

hehehe

kat johor , alhamdulillah dah hujan 2-3 hari berturut2

ni pun tgh hujan dari subuh tadi

manzlie said...

salam rezeki..


wahhh makan nasi kandar laa nih...

hujan..alhamdulilah..baguslah tuh..


waslam

manzlie said...

salam saudara Rosli..


insyallah...nanti saya sampaikan yer..


waslam

manzlie said...

salam mfisma


is ok..takda maslah..kita semua memerlukan antara satu dng yang lain...saudara islam...


waslam

manzlie said...

salam ainhanny..

alhamdulilah...amin..atas doamu ituh


syukran

waslam

manzlie said...

salam abang sulung..

lain kali abg long kena masuk rumah cl banyak kali..heheheheh


waslam

rezeki said...

salam cl

tulah abg long punya jin dah berpaling tadah kat pak itam hehe

tu yg jin tu dpt meneka bila n3 baru kat umah cl hehehe

U said...

Salaam CL,

Alhamdulillah, semoga Allah memberkati hidup tuan rumah dan para tetamunya. Amin.

Salam takziah buat saudara mfisma sekeluarga dan al fatihah buat almarhum.

VpeaceV

safiudin said...

salam sdr,

tahniah mfisma

tahniah rozali

dan suhaimi..

dah ramai yang melawat sdr...

bila lah giliran saya pulak ni....

manzlie said...

salam rezeki..

wahhh jin dah berpaling tadah nohh...hehhehe


wsalam

manzlie said...

salam saffiudin


insyalah nanti adalah rezeki tuh...


waslam

manzlie said...

salam U


aminnn...


waslam

MohdArshad said...

Salam...syukran CL belanja makan Lamb Chop...Mualaikumsalam semua....semuga anda semua di berkati Allah selalu.

manzlie said...

salam tn haji arsad..


afuan.....


waslam