MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Friday, 26 March 2010

" CL betunang....?

Haaa...dah jodoh kan...!!! asyik semua orang duk bertanya bila CL nak kawin nahhh sekarang "Cincin Bertunang" dan ada dalam gengamam CL....
Jangan lah keliru..sebenarnyer CL dapat hadiah dari salah seorang "Tetamu
allah" yang menginap di sini..oleh kerana beliau merasa sungguh selesa dengan layanan kami semua beliau telah menghadiahkan CL cincin yang agak bernilai ni...pada beliau CL ucapakan JUTAAN terimakasih atas pemberian ni... CL hanya menjalan kan kewajipan dan amanah ,serta bekerja dengan sepenuh hati dan rasa tanggongjawap....syukran..wasalam
Posted by Picasa

82 comments:

rezeki said...

salam cl

bak satu hehe

rezeki said...

salam cl

pak itam nak yg besor tau

rezeki said...

salam cl

yg batu boleh tuko2 kaler hehehe

rezeki said...

salam cl

jagn lupa hehehehehe

rezeki said...

salam cl

depa duk kat n3 bawah, pak itam kat sini hehehe

Rozali said...

Assalamualaikum CL

Wah Pak Itam dapat dulu

Wassalam

rezeki said...

salam cl

kalau spi 10 kali, 10 cincin tau tuk pak itam

rezeki said...

salam cl

ok, cukuplah , jgn lupa 5 bentuk cincin tuk pak itam, nak pakai gilir setiap hari hehehe

CM said...

salam


amboii cikgu shaari pulun arrr,cikgu norkiahh masuk kelas tadi...tengok budak2 tu entah2 dah main bola...

rezeki said...

salam cl

pak itam punya jari kecik je tau hehehe saiz s hehehe

manzlie said...

salam Rezeki..


wahhhh Sapu bersih nohhh top 5 lagi....
taniah..Eams Perak dan gangsa..


waslam

YB said...

Salam CL

Bertuah badan

rezeki said...

salam

cm, n3 ni hadiah utk johan, naib johan dan ketiga dapat cincin juga tau hehehe

manzlie said...

salam rezeki..

laa pak itam..CL dapt pun satu jer...mana ada banyak ..?
gambar tuh zooming dari dekat
..heheheh

wslam

pB said...

cantik cincin tu

batu permata apa tu?

manzlie said...

salam Rezeki.


nanti CL p belikan ...cincin belah rotan untuk Pak itam...
suruh kak ngah carikan...

waslam

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, pemberian ikhlas.

Amin.

tq.

manzlie said...

salam rezeki...

aduhai ..nak sampai sepuluh...
untuk sepuluh jarikan..dah macam filem tamil nanti kang kalau pak itam pakai..


wasalm

Zie said...

Salam CL,
Tahniah Pak Itam, amboiii... habis pingat dia sapu, guna jin ker.. hehehe

CM said...

Salam CL

cantikkan cincin tuuu!!!!sesuaiii untuk pak itam sbb batu itam...


pak itam cm tolong pujuk CL bagi pak itam nii!!!!!ushaaa lagi..

rezeki said...

salam cl

cincin belah rotan tak boleh, tu cincin nak merisik, karang kena perambat dgn mak itam pulak hehehe

manzlie said...

salam rozali..


pak itam duk memecut kesaorang tuh di atas trekk...
sebab semua org duk berada di trek lain.
heheheh

waslam

CM said...

Salam CL


psssst kalau pakai cincin sepuluh jari cam tok dukum kan...

manzlie said...

salam cikgu mas..

hahhh betui pun...
jejangan cikgu shaari duk main bola anak murid duk cakap tuh...

waslam

ainhany said...

salam CL
alhamdulillah...org berbudi kita berbahasa :)

trimalah CL ---satu penghargaan didunia pun dipandang tuu..muga2 ALLAH terus memandang dgn pnuh ehsan dan kasih syg pada kita selamanya..

selamt melayan tetamu
jgn lupa doakan ain jugak...amin


oppp ..tahniah pk itam.Pecutan mantOP!!juara dan wira !!
wah semangat hari jummmt nie..juara!!pi bentang tikaq pulak pas ni nooo

manzlie said...

salam Rezeki..

betui ka jari pak itam size s...
cam tak percayo den...?


waslam

rezeki said...

salam cl

dulu2 masa muda2 pak itam ada cincin platinum (emas putih) masa tu belum ada fatwa kata org lelaki tak boleh pakai platinum, lps keluar fatwa kata walaupun platinum atau emas putih haram, pak itam hadiahkan utk mak itam hehehe

manzlie said...

salam yb...

alhamdulilah...entah lah batu apa..?

waslam

manzlie said...

salam cikgu mas..


aikk duk ushaaaa untuk cikgu shaaari..?


waslam

CM said...

Salam CL

nak tanya ni jawab arrr...kalau CL betul2 bertunang CL nk cincin camner????


ada orang tanya ni,CM wakil tanyakam bagi pihak...!!!!

manzlie said...

salam hilmy...


alhamdulilah...syukur

waslam

manzlie said...

salam rezeki...

ishhh mana leh cincin..
JUbah lah sperti di janjikan...hehheeh


waslam

Zie said...

Salam CL,
Seronoknya dapat hadiah... menimbun dah hadiah CL.

Pak itam nak cincin tu ker?

manzlie said...

salam pb..

tak tau lah...
entah entah batu geliga tak..?


waslam

rezeki said...

salam cl

tu jari saiz s masa umur 10 tahun



hahahahahahahahahahah

manzlie said...

salam rezeki..


aikk takmau cincin belah rotan..? abih nak cincin apa?
wasalm

manzlie said...

salam zie..

entahlah...laju pak itam tuh memecut kesaorangan


waslam

manzlie said...

salam ainhanny..


alhamdulilah...

amin....


waslam

CM said...

Salam CL


kalau pak itam tak nak cincin belah rotan..dia takut kn rotannn dgn mak itam...

manzlie said...

salam rezeki...

masa um 10 thn mana leh main cincin..budk budak lagi..p mainn jauh jauh...heheheh


waslam

mama ju, said...

Salam CL

Bab pertama baru bermula....

akan adalah insayaalah cincin yg sewaktu dgnnya....utk tujuan lain...Amin!

manzlie said...

salam cikgu mas..


hmmm ye ker..nak jawap yer...ok cl jawap...

cincin tak perlu..yang perlu orang nyer...heheheh


waslam

rezeki said...

salam cl


heheheh cincin belah rotan tak nak, nak cincin batu belah batu bertangkup, telanlah aku, makanlah aku, aku kempunan telur tembakul hehehehe

ok cl, pak itam nak kemas2 dulu, karang nak pi bentang tikar kat masjid al - ikhwan

jumpa lagi

semoga cl terus suksess dlm melayan tetamu Allah , insyallah

All The Best CL

manzlie said...

salam rezeki....


ingat nak bagi kat cl cicin paltinum tuh..leh masukkan kat kedai pajak..heheheh

wasalam

manzlie said...

salam mamaju...



aminnnnnnnn


waslam

manzlie said...

salam zie...


belikan lah satu untuk pak itam tuh...dah teringin nak cincin tuh...

waslam

mama ju, said...

Wah CR pulun habis.. Datok Rozali lambat seminit je...nama tetap top!

CM..cigku norkiah dah masuk klass?

YB...apa cereta baru?

manzlie said...

salam rezeki..

alhamdulilah...jgn bentang tikar terbang kesini sudah ler...
heheheh

waslam

mama ju, said...

CL

Org nya akan menyusul kemudian...pilih jgn tak pilih

mama ju, said...

CL


terasa-rasa macam dah ada je orgnya...

manzlie said...

salam mamaju...


aminnnn...

ada ker..sapa?



wasalm

Ayah Zain said...

Salam CL,

Akhirnya dapat juga cincin di jari yer........

ehem ehem cikgu shari, TAHNIAH. tahniah ada makna tuh

Atikah said...

Salam Cl,

Alhamdulillah... moga2 lepas nie betul dpt cincin tunang.... Aminnn
hehehe


Pak itam,
tahniahhhhhh!... sapu bersih pingat...

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam cl,

cincin itu! hahaha... :))

Hajah Zainab bt Abdullah said...

tahniah pak itam. juara ..top 5!!

Hajah Zainab bt Abdullah said...

CL..sekali kan..betul2 CL bertunang! aduhai... :D

shami2 said...

Salam CL...

Alhamdulillah..
hadiah..rezeki tu..
Aishhhh bukan rezeki @ pak itam...hehehhe

Cincin ....permata hitam
Sebagai hadiah empunya badan
Siapa lagi kalau sahabat kita kan
Sebagai tanda ..ingatan berkekalan

SUHAIMI said...

salam....

rezeki...rezeki

Azima said...

Salam CL

Sambung yg ainhany sikit..

Orang memberi kita merasa...heheh

Cantik cincin tu Cl..satu x jadi arr CL..yg pompuannye mana???

Azima said...

Salam Cl..

Nape cincin blah rotan utk pak itam lak???? Cincin blah buluh la...hehehe

CM,itam itam si tompok manggis..
walau itam dipandang manis..btol x pak itam??

jangan mare pak itam..

myraudhatulukhuwah said...

Salam Haji CL
suspens baca tajuk entry ni
tapi kalau betul,
apa salahnya kan?
saya doakan yang terbaik
untuk Hj CL dan anakanda..

Rusyaini Food Industries said...

Salam CL,

Alhamdulillah, itu rezeki namanya. Moga kita semua dimurahkan rezeki oleh Allah sentiasa.

manzlie said...

salam suhaimi..

ye lah...
rezeki rezeki..

wslam

manzlie said...

salam ayah zain...


akhirnyer...
merasa jugak dapat cincin kan ayah zain..


wslam

manzlie said...

salam dik tikah...


rezeki..alhamdulilah


wslam

manzlie said...

salam hajjah zainab...


alahai kak nab...

betul apa tuh...? heheheh


waslam

manzlie said...

salam myraudah..


mekasih atas doa mu ituh....


wasalm

manzlie said...

saaaalam wan...


alhamdulilah rezeki...syukur padanyer



waslam

Hajah Zainab bt Abdullah said...

cl...alahai! tak tau tak per arr...hehehe. ooops! sori, takmo usik dah.ampun..hehehe

che'na said...

Salam CL,

TAhniah...5x PAk Itam.

Sekali pandang amat berseri
2x pandang sangat bererti
Pertama kali cincin diberi
Lepas ni cincin disarung ke jari

Jari siapa tu CL, rahsia2 plak. Whatta friends are for!

manzlie said...

salam che na..

mesti aar di jari cl..hehheheeh


waslam

manzlie said...

salam hajh zainab..


kekkekeekekkeek...jgn lah camtuh..


akak nih..
noti aar


waslam

PAK NGAH MAN said...

salam, kalau betul cincin bertunang apa salahnya kan..

manzlie said...

salam pakngah man..


ishhhh...jangan lah begitu..mana da cicnin tunag camtuhh
tuh cincin kawin lah..heheheh


waslam

safiudin said...

salam sdr,

tahniah rezeki.... memang nak rezeki hari Jumaat dapat kedudukan yang terbaik....

betul ke? alhamdulillah, syukur.

tapi...

Allahuakbar.. pengunjung yang beri rumahnya...

baguslah... itulah penghargaan yang telah diberikan atas khidmat bakti sdr...

mahal atau murah tak penting...

Kak Sidah said...

Salam CL,

Cincin Cl?.................

manzlie said...

salam ka shidah..


tu lah...cincin diberinyer..alahmdulilah syukur

walsam

manzlie said...

salam saffiudin..

tu lah...cl segan nak amik..sebab nampak bernilai...memang kami bekerja disini hanya kerana allah swt...tetamu allah kan...


waslam

rosli said...

Salam CL,

Tahniah Rezeki, sapu habis

CL bila post n3 yang sedikit kontroversi , pasal cincin tunang....mesti ramai orang masuk komen

manzlie said...

salam rosli..


oh yeker..
mana ada kontroversi...heheh


waslam

Imran Paris said...

En Li, nanti kalau saya gi sana, kita cari cincin 1 boleh? Dulu sy beli kat Madinah...elok sgt, walhal taklah mahal sgt, mungkin berkat namanya. Nanti esok2 nak beli kat Makkah pulak...tlg bargai BEST price ye...thanks...err, selamat bertunang :-)

Aki44 said...

Salam CL...
Buat gempaq aje.