MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Friday, 19 March 2010

" Dinner Mee Bandung..."

Bismillah..salam from Makkah...alhamdulilah..bila CL dah duduk bersama sama dengan Jemaah Malaysia kat D saji nih..cl pun cuba lah satu menu yang baru depa perkenalkan...Mee Bandung...hmm sedap gak rasa nyer..boleh tahan la..dapat jugak Cl melepaskan rindu makan mee bandung.....sr10 jer...plus air mineral sr1 maka jadinyer sr11 sahaja yang cuma perlu di bayar...syukran..waslam
Posted by Picasa

47 comments:

SUHAIMI said...

salam

SUHAIMI said...

wah....mee bandung....my favourite........camno rasanye CL...berapa bintang boleh bagi

Zie said...

Salam CL,
sedapnyer mee bandung... nak sikit

Zie said...

salam,
tahniah cikgu suhaimi, boleh dapat jubah ni

manzlie said...

salam suhaimi..


Raja Pecut PDKm mengejar terus..pingat Emas dan Perak...taniah..


waslam

manzlie said...

salam suhaimi...


saya bagi 4 bintang.(out of 5).meee bandung tuh..boleh tahan jugak...


waslam

manzlie said...

salam zie...


sedap...nak sikit...Boleh..sikit sajer tau..hehheh


wsalm

SUHAIMI said...

Tgk mee bandung ni...ingat pulak mee udang Kuala Sepetang.....kena time petang2 ni sodap jugak

SUHAIMI said...

4 bintang....kira ok tu....macam kat M'sia la

Zie said...

Salam,
Betul tu cikgu suhaimi, mee banjir udang kuala sepetang, sedappp

Kat Dsaji belum ada mee banjir udang ye CL.

SUHAIMI said...

ya betul....udang lebih banyak dari mee

Zie said...

Salam CL,
Dah ramai ke jemaah kat MH, solat jumaat...

Zie said...

Salam cikgu,
itu namanyer udang perencah mee... banyak udang dari mee... hehehe

manzlie said...

salam suhaimi...

alhamdulilah...sedap lah..


waslam

manzlie said...

salam Zie..

alhamdulilah...mee udang cl tak berpa minat aar...takleh makan..hehehheh


waslam

Kak Sidah said...

Salam CL,

Mee pulak, macam2 cl ni makan...nampak mcm sedap jer..zie jom kita pi

Ayah Zain said...

Salam,

ermm, belum lunch ni, lapar pulak. Jom kita lunch

rosli said...

Salam CL,

Sedap mee bandung tu, saya
baru lepas solat Jumaat, pagi tadi exam ISO tu ada ok dan ada tak ok, darah tingi saya naik lagi. Stess agaknya.
TK atas doa CL tu.

Tahniah Suhaimi dan Zie.

Kak Sidah said...

Salam ,

Jom az kita panggil jin pak itam tu bawak kita, berani ke....

Kak Sidah said...

salam,

Tinggi sangat ke rosli.

CM said...

salam CL

cam rasa mee bandung muar kerr...


joomm pak itam kita pekena mee bandung kt tanjung Agas,,,..

Yem0805 said...

Salam CL,

Sedap mee mandung..dah lama tak pekena mee mandung johor

manzlie said...

salam kak shidah...

tuh cl makan dinnner...


waslam

manzlie said...

salam ayah zain...

jom pekena...cl pun dah alapar ni..lum bekfes..


wslam

CM said...

Salam Cl

makan sorang jer ker?,,tak de sapa temankan?...

haticantik said...

salam..
wah cl sdap mee bandung..rupa mengalahkan mee bandung muar..hehehe

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam cl,

wah! mee bandung pulak hari ini..:D

manzlie said...

slam hajjah zainab...

sedap algi mee goreng basah akak kan...


wslam

manzlie said...

salam yem..

jom pekana sesama..


waslam

manzlie said...

salam haticantik

sedapp...memag menyelerakan..

waslam

Mohd Saad Hamid said...

Salam CL,

Mee Bandung pun ada di sana yer? Petai ada tak. Bagus pekena sambal petai hujung minggu ni. Alhamdulillah.

Ayah Zain said...

Salam CL,

nampaknya CL tak perlu rindu makanan mesia ni sebab semuanya ada kat sana kan?

Rasanya macam mana? Lawan tak Mee Bandung Muar. Mee bandung Muar ni yang sedap kat depan SMS Muar tih. Nama kedai lupa pulak. Mungkin pak itam boleh citer tuh

YB said...

Salam CL

Mee bandung pun ada. Air bandung pun mesti ada tu.Rasanya hal makan tak jadi masalah kat mekah.

Mama Tanjong said...

Salam Cl
Kalau macam ni lah hari-hari CL makan best .. kut2 balik Msia nanti kena tambah size baju le..XXXL .Tp tak pe...masih cute lagi. syukur..berselera itu juga satu nikmat.

manzlie said...

salam mama tanjung


cl cuma dinner jer makan benda camtuh..
but not rice
jga skg
heheh

waslam

manzlie said...

salam tn haji saad..

sambal petai pun ada...

waslam

manzlie said...

salam ayah zain...

takyah risau dah..semua dah ada makanan mesia kan..
alhamdulilah


wslam

zue said...

salam CL,
mmg sedap klu mkn mee bandung panas2 ni.

p/s: blog yg menarik brkisar tentang kota mekah..bilakah sy akan dpt kesana..

manzlie said...

salam cikgu mas..


cl makan sorang lah..kalau bedua mesti gamabr cl ada sekalikan..heheheh

waslam

manzlie said...

salam kak shidah...

jom pekena mee bandung


waslam

manzlie said...

salam ayah zain..

mesti aar yang kat muar tuh sedap...hehehehh


waslam

Noor said...

Salam CL..

tu dia mee bandung sampai SR10.. harga obersea tuh.. tapi kalu dah sedap tak jadi hal nyer.. cl tapau kat kak ngah 3 bungkus arr.. nak ikut bapak rozali p bandung tak cukup duit tiket.. emmm, makan mee bandung je lah.. heh heh

Zie said...

Salam,
Kak ngah, amboii... 3 bungkus mee bandung, makan sampai esok ke.. hehehe

Noor said...

Salam Zie..

eh! mana ada simpan sampai esok dik oii.. kak ngah makan semua ari nie jugak.. kalu simpan kang takut pak itam hantar Jin Toncet mai amik bawak balik HC.. rugi sehh.. heh heh

Atikah said...

Salam Cl...

tgk mee bandung pun dah menyelerakan... nak sikit.... hehehe

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, terubat rasa rindu macam Mee Bandung Muar (Parit Bulat). Apa aja di Bumi Barakah semuanya sedap2 penuh nikmat.

Amin.

tq.

safiudin said...

salam sdr,

tahniah suhaimi dan zie..

enaknya.... mee bandung dah ada kat Makkah...

syukur, alhamdulillah dapat jua merasakan keenakkannya..

serupa tapi tak sama...