MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Wednesday, 3 March 2010

Jom KaK Nab dan Cm pekena "SeaFood' di Afswah..part2.."

Haa tu dia..Cl makan ketam ,udang,sphagetti dan lobak jer...
Ari tuh Pak Itam makan kan untuk CL di Primula Hotel kan so malam ni CL makan kan untuk Pak Itam ayam 'Gunung" bukan ayam utan tau..hehehheeh...fuhhh sedapppp
Desert Cl cuma 'strawberry cake dan buah jer....alhamdulilah..dan
Yang ni sedap Kak Nab...jagung di campur dengan udang..hmmm yummy...mana kak Nab nihh? masih dalam "cuchi Tunnel" ka...????
Posted by Picasa

63 comments:

CM said...

salam

wahr,,hhh sedapnye

olive oyl said...

salam

JiMiE said...

salam abg cl..adoi sedapnyer hehe.lapo la plak

My Life said...

alahai

Rozali said...

Assalamualaikum CL

Yg tadi masih kenyang
mai lagi hidangan

CM pula yg makan dahulu

Taniah CM

Wassalam

Atikah said...

Salam...

alahai... abg dok tunjuk makanan pagi2 nie.. perut berkeroncong la pulak... tak leh ngadap lama2 nie...
Udahnya... makanannya best2 jer nampaknya...

Alahai... keciknya ayam tu...

manzlie said...

salam cikgu mas..

taniah..Ratu trekkk..no wahid

waslam

manzlie said...

salam olive..


apa kabar dik...

waslam

manzlie said...

salam Jimie..

lapo...takpa nanti abg makankan untuk adik..heheh

waslam

Atikah said...

Salam..

Jagung campur udang tu dia buat cam salad ker?

manzlie said...

salam dik tikah...

ye ker,...ayam tuh untuk pak itam tau..hehehehh

waslam

manzlie said...

salam rozali...

alhamdulilah...syukur rezeki..allah beri

waslam

manzlie said...

salam tikah..

yes cam salad..pastuh buh yougurt..best tau

walam

CM said...

salam

cm hilang kata,dok merenung jer segala hidangan sejak tadi...terbakar sungguh rasanya..

manzlie said...

salam cikgu mas..

jangan lah 'terbakar' lak...kan cl dah makan kan untuk cikgu dan kak nab...hehhehehe

waslam

Non datin sophie said...

Salam
CM and the gang. Cl dah tunjuk dah. CM ashik promote ayam penyet. Dah apalak belah kita nak tunjuk ni.....Walaupun CL tak ajak akak, tgk gambar pun dah kenyang ni.Tak pe. Tunggu insyallah kak mai nanti!!!

normala said...

Salam CL,

..Syukur pada Allah atas nikmatnya.

rezeki said...

salam cl

adussss ayat ni tak tahan

Haa tu dia..Cl makan ketam ,udang,sphagetti dan lobak jer...

jer... he he he

mana kak nab dok sembunyi he he he

ayam gunung ni nak kena rasa ngeh ngeh

Ayah Zain said...

Salam CL,

nampak sedapnya, tp az dah kenyang makan pizza hehheh

mama ju, said...

Salam CL

wah makan lagi, glamournya makanan ni..larat ke CL makan mcm2...sekarang tak diet yaa...

Noor said...

Salam..

perghh! pepagi masuk umah cl nie.. dah dijamu mata ngan makanan yang mengancam.. bergelora sehh..

psstt.. larat arr cl makankan on behalf.. terer2.. he he

makNi said...

Salam semua..
Perghh..pagi2 ni bukak tgk n3 yg mengancamkn selera ni...bole goyang iman..sib baik x pose sunat arini...
Alhamdulillah...syukur pd Allah melimpahkn rezki begitu pd kita yg mampu ni kan...(sob..sob..)alaa..maaf la ttiba sayuu sbb smlm makNi berkesempatan menyambut maulidul rasul bersama anak2 yatim...bole bayangkn klu makanan sebegini di kongsi dgn mereka...

S said...

salam,
CL,
amboi !!..... nampak cantik n lazat.

rasa tak tau lahhh. CL ja yg tahu. hehehehe
sedeh sbb CL tak semawa makan. hui hui hui... kan Noor kann kann .... hik hik hik..

Noor said...

salam

alahai kak S.. janganlah dok bersedey.. lap lekaih ayaq mata tu.. tak pa arr.. nanti kalu kak s mai turun KL.. cheq bawak p makan2..

S said...

salam,
CL,
udang dan juga ketam
dimakan dengan spaggeti
banyak betoi Cl makan
ikut rasa binasa, ikut hati mati
kalau sakit sapa nak jaga
cepat2lah cari Bi.
hehehehe...

S said...

salam,
CL,
nak habaq sat nih..
kat Jitra la ni salji dah mula turun. dahsyat nyer....

dunia akhir zaman....CL tolong doakan kita semua dapat menghuni FIRDAUSI...InsyaAllah.

abangsulung said...

Salam,

Mak datok..sedapnye. Pelbagai makanan pelbagai pilihan.. Seronok jugak keja kat hotel ni. Makanan dia mengoda jiwa..

Makan syeikh makan...

Tahniah CM, dapat balik dah juara. dan untuk Olive & Jimie jugak.

mnasir said...

Salam.

Memang sedap semuanya, tapi tak aci la CL, makankan untuk CM dan Kan Nab saja, yang lain terliur melihatnya

Ummi Humaira said...

salam CL...

ayam gunong tu kecik je kan , macam ayam utan pun yer gak .

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, macam2 ada di Afswah. Memang menyelerakan.

Amin.

tq.

mnasir said...

Salam.

Bukan ayam hutan tapi burung puyuh, CL salah pandang tu, burung puyuh disangkakan ayam.

Tapi yang bestnya ialah semua la yang best

mnasir said...

Salam.

CL, boleh bagi tak resepi macamana nak buat jagung campur dgn udang tu, nampak menyelera betul

hjh mai said...

salam....

alhamdulillah...inilah rezeki yg Allah bagi...rezeki berbeza2 bagi setiap umatnya....

hjh mai said...

salam...

teringat masa balik dari mina, tiba hotel lapar, beli nasi beriani harga 25 riyal...alhamdulillah...walaupun harganya x patut tapi keberkatannya dpt sama2 dirasa oleh member2 sebilik...

hjh mai said...

salam...

rasa2nya susah le nk jdi 1st commenter, x larat nk bersengkang mata........

safiudin said...

salam sdr,

tahniah CM, no 1

tahniah olive oyl, no 2

dan tahniah jimie, no 3..

sdr... enak, lazat berkrim disukai ramai..

CM said...

salam..

ohh en mnasir rupanyer burung puyuh terliur cm dengar ayam gunung,kalau burung puyuh kt mesia ni banyak lah abg aji ooi!!!

tanam pinang rapat-rapat
biar senang puyuh berlari
ku pandang-pandang tak dapat-dapat
nanti yer CL ku balas lain kali...

rosli said...

Salam CL,

Tahniah CM, Olive dan Jimie,,,,semua laju2 ni...

CL, tgk semua tu dah terliuq.... selera mmg terbuka....semua nampak sedap

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

Sedaaaap!! mekasih sebab sentiasa ingatkan akak & cm. semoga Allah SWT tambahkan rezeki CL.

Ada lagi ke? Rasa best sesangat dengan hidangan2 tu... ;)

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

tumpang lalu sat...

Pak itam...kak nab ada nih. lewat datang sikit sebab ada kelas agama.
CL tu..nak kena dia nih...heh3!!

mnasir said...

Salam.

Burung puyuh disambar helang
Ibu ayam dah mula nak mengeram
Apa nasib ku yang malang
Burung puyuh dah jadi anak ayam

mnasir said...

Salam.

Lauk ketam disalut tepung
Ikan gelama terbaring layu
Perut kenyang mulut terlopong
Melihat hidangan sungguh la sayu

mnasir said...

Salam,

Strawberry cake dan buah tembikai
Dihiasi dgn beranika juadah
Sudah tersurat dan surat terungkai
Bersujud lah kita di atas sejadah

mnasir said...

Salam.

Ikan talapia digoreng hangus
Paha ayam tergolek sudah
CL makan tentu lah bagus
Kami melihat dengan gundah

Masa terluang sebelum masuk Dzohor, berpantun la sikit2 apa yang patut, Jawab, jangan tak jawab

mnasir said...

Salam,

Buah jagung dicampur udang
Dihidang bersama daun pudina
Kita semua belum diundang
Bersedialah kita sebelum terlena

CM said...

salam..

wahhhh pandai en,m.nasir berpantun.

.tapi kt sana CL makan sorang kalau kita mkn beramai2 lg best...

betul kata k.nab,mekasih pada CL sentiasa teringatkan kita disini,bukan saja doa masa makanpun tak melupakan kita semua..

Rozali said...

Salam CL

Salam CM n Kak Nab

untung leee
CL duk inat selalu

wassalam

Kak Sidah said...

Salam CL,

Nampak cantek hiasan nya, rasa mcm mana CL, Kak Nab nilah yang cl kata nak serang you n cm tu, hebat memang hebat , apalagi balas la kak nab, tinggikan sikit lagi udang junjung tu, meh saya tolong.

manzlie said...

salam datin sophie..

alamak ..datin dah geng dgn cm lakk...aduhhh

waslam

manzlie said...

salam rezeki..

alahmdulilah...kenyang sehh

waslam

manzlie said...

salam kak noor..

larat ..maan tidak nyer


waslam

manzlie said...

salam normala..

alahmdulilah rezeki dari allah swt..

waslam

manzlie said...

salam ayah zain..

alahmdulilah..az dah kenyang..

wsalam

manzlie said...

salam kak as..

ishh jgnlah bersedih kak...cl semawa laa nih jugak..

waslam

manzlie said...

salam makni...


alahmdulilah..reszeki dari allah swt..

waslam

manzlie said...

salam ummi humaira..

mai lah join gak cl nihh

waslam

manzlie said...

salam abang sulung..

alahmdulilah..sungguh menyelerakakn

waslam

manzlie said...

salam mamaju..

don wori cl makan sikit jer...larat tuhh

waslam

manzlie said...

salam mnasir..


laa skg jugak cl semawa mnasir join cl makan k..heheh

waslam

manzlie said...

salam rosli..

dah terliuq..maafkan cl nohh

waslam

manzlie said...

salam saffiudin..

alahmdulilah...rezeki..dari allah swt

waslam

manzlie said...

salam hilmy..

alahmdulilah..rezeki dari allah swt

waslam

Ayah Zain said...

Salam CM,

tengok gambar jer dah terasa kelazatannya