MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Sunday, 14 March 2010

" Malam Minggu Lepak Depan Haram.."

Beberapa 'family' duk makan dari bekal yang di bawa dari rumah...
seronok dan sejuk terasa cuaca pada ketika waktu ini....alhamdulilah
Lantai yang bersih dan berkilat nih..sudah tentu seronok kalau baring 'lepak' seketika...
Agak meriah suasana malam minggu di Depan Haram..syukran..
Posted by Picasa

34 comments:

Mohd Saad Hamid said...

salam cl

Mohd Saad Hamid said...

kuchu kuchu ho ta hey

saja suka dpt jadi raja pecut.

hjh mai said...

salam...,
tahniah mohd saad...

hjh mai said...

salam....,

mmg best lepak2 kat sini, sejuk dan menyamankan sambil2 lihat org lalu lalang..

Mohd Saad Hamid said...

salam.

tqvm. Sekali sekala kura-kura boleh juga jadi juara. Rezeqi :D

sonata anak kancil said...

Salam CL - alhamdullilah saya sudah kembali ke rumah. Terima kasih mendoakan saya.

manzlie said...

salam tn haji saad..


Taniah...Raja Pecut PDKM...

Pingat Eams dan Perak...heheheh


waslam

Mohd Saad Hamid said...

Salam CL

Dah lama tak menjenguk rumah CL ni. Hari ni hati tergerak nak singgah, dapat jadi tetapi VIP pulak. Alhamdulillah.

Mohd Saad Hamid said...

Salam CL,

Tolong doakan saya untuk dapat jadi tetamu Allah dalam masa terdekat ni. InsyaAllah

Teruja tengok gambar-gambar ni.

Hajah Zainab bt Abdullah said...

Seronoknyer! Bila agaknya boleh tgk suasana ni!

manzlie said...

salam hajjah zainab....


insyalah nanti ada lah tuh peluang ke sini..kita makan roti tamis nohhh


waslam

manzlie said...

salam tn haji saad...


tum pah si airrr......heheheheh

seronok jadi raja pecut yahhhh


waslam

manzlie said...

salam hajh mai..

taniah gangsa...


waslam

manzlie said...

salam cikgu sonata..

alhamdulilah...moga cikgu akan lekas sembuh tuh..insyalah


waslam

manzlie said...

salam hajh mai..


memang seronok dan aman melihat mereka duk melepak tuhhh


waslam

manzlie said...

salam tn haji saad..


insyalah nanti saya doakan...


waslam

rosli said...

Salam CL,

Tahniah Hj Saad dan Hjh Mai,

CL kebetulan saya pun post entri lepak ats bumbung MH. Mmg best lepak sambil menghayati kebesaran Allah.

rosli said...

Salam CL,

Entri saya yang ke 15 nnti khas untuk CL dan rakan2 PDKM..saya dapat jawapannya

manzlie said...

salam rosli..

oh ye ker...alhamdulilah..

waslam

Abu Uwais said...

kat malaysia org kata budaya melepak ni budaya tak bagus. Tapi kalau melepak kat al-Haram ni bleh dapat pahala lak lagi. Ist.. tak sabaq rasanya nak jumpa 'kekasihku' di sana

Mama Tanjong said...

SALAM cl
Salam semua,
Memang berbeza rasanya lepak di MH dengan lepak di tempat lain dalam dunia ni kan...Melimpah rahmat Allah bersama libasan angin dari sayap-sayap malaikat yang turun naik di ruang udaranya.. Tempat yang terbaik untuk memuji2 Pemilik Kaabah ..Rindu utk menjadi tetamunya lagi

manzlie said...

salam abu uwais..

benar tuh...hrapa dapt berjumpa dng saudara nanti..insyalah


waslam

manzlie said...

ssalam mama tanjong..


alhamdulilah..ituh lah kebsaran yang di cari disini..

waslam

CM said...

Salam CL

mereka melepak bersama keluarga ..anak-anak dibawa supaya mesra masjid,melepak yang membawa pahala

Rozali said...

Salam CL

salam hj saad
salam hjh mai

taniah

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, pernah mengirup teh atas pelawaan pak arab waktu lepak2 depan MH, rasanya lain dari yg lain. Terima kasih pd pak arab tu, jumpa lagi nanti (kalau2 jumpa). Suasana aman waktu lepak.

Amin.

tq.

Rozali said...

Salam CL

Salam cikgu Sonata
Alhamdulillah, dah keluar hospital
moga cepat sembuh

Wassalam

Mohd Saad Hamid said...

Salam CL,

Salam Rosli,

Salam Rozali,

Terima kasih, terima kasih.

Kam sia, kam sia (Hokkien).

Mohd Saad Hamid said...

Salam CL,

Saya pernah lihat Pak Arab lepak atas bumbung kereta sambil minum teh. Kwsn dia lepak tu dekat dengan hotel darul Tauhid sekarang ni.

manzlie said...

salam cikgu mas..

benr tuh..melepas untuk mengajar anak anak mereka ke masjid..alhamdulilah


waslam

manzlie said...

salam rozali...


alhamdulilah...seronok


waslam

linda said...

Seronok.. kami pun ikut sekali.. lepas isyak, pegi beli KFC kat depan MH and lepak kat dataran tu.. seronok sgt..

nurniliatie said...

seronok je...

safiudin said...

salam sdr,

tahniah tn hj mohd saad

dan hjh mai...

seronok melihat mereka santai di depan Haram..

wah! siap dengan bekalan....