MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Sunday, 28 March 2010

"Milik SIAPA kah Jem Tat ini..."

Terkejut menerima bungkusan dalam plastik bag yang di hantar oleh Bellman pagi tadi berisi "Jem Tat"....tanpa memberitahu oleh si pengirimnyer..Bungkusan tersebut telah di serahkan di Bellman Counter pada awal pagi tadi..Cl ingin sangat tahu siapakah yang memghantar Jem Tat tersebut? Jikalau ada diantara anda yang menghantarnyer, sila hantar email pada Cl...dan Jutaan terimakasih atas pemberian tersebut....Alhamdulilah
Posted by Picasa

58 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum CL
Wassalam

Azima said...

Salam

Azima said...

Salam..

Atuk oooo atuk

Hj.Sabri said...

Alhamdulillah! Rezekilah tu CL.Nanti adalah yg hubungi CL.Kalau saya ada bersama CL dah tentu saya nak rasa sgt tat tu,my favourite tu

Rokiah said...

Salam CL,

Jem tat my pebret tuh!!

Rokiah said...

Saya selalu buat Jem tat tu bila raya jer...

mama ju, said...

salam CL

rezeki murah...
Tahniah utk Rozali dan Azima...kauorang ni sama je..ada apa2 ke?

mama ju, said...

Selamat berkenalan hj Sabri dan cik Rokiah...

manzlie said...

salam rozali..

taniah ..Raja Pecut...emas...


waslam

Azima said...

Assalamualaikum Cl..

Aikk..raya lambat lagii..tart nenas dah sampai..best tu!!

Cl,kalau bagi sorang satu..cukup tak???

Wassalam

manzlie said...

salam azima..


taniah....


Perakkk



waslam

manzlie said...

salam azima..


gangsa jugakkk


waslam

Rokiah said...

CL pengirim jem tat tu nk wat suprise kut... he3

manzlie said...

salam hj sabri...


tulah duk tunggu ni nak tau sapa yang bagi...?


waslam

manzlie said...

salam rokiah...


jem tat gak peberet CL...


waslam

che'na said...

Salam CL,

TAhniah Rozali dan Azima.

Makin bertbh stok dan hidangan utk tetamu CL, alhamdulillah

manzlie said...

salam mamaju..


alhamdulilah



rezeki...


waslam

Rozali said...

Salam CL

kalau pi beraya
yg saya intai dulu, misti tat

tapi yg ini intai sahaja
tak dapat ambil
he he

Rokiah said...

Salam perkenalan juga buat mama ju, syok mama ju panggil cik rasa muda jer he3..

manzlie said...

salam che na..


alhamdulilah..rezeki jgn di tolakkk


waslam

Rozali said...

Salam CL

Salam Azima
yaaaa saya Azima

Rokiah said...

Saspen kan CL, dpt something yg kita x tahu siapa pengirimnya...

Rozali said...

Salam CL

Salam Mama ju
kami kan satu tikar terbang
kalau mama ju nak tumpang boleh
semuanya 4 penumpang

tak ada apa2 la mama
jangan gosip yeee
Malu kat CL

Wassalam

manzlie said...

salam atuk..

yang nih cl takleh kongsi aaar..
my peberet..heheheh


waslam

Azima said...

Salam,

Mama,saya ngan atuk tu sama tikar terbang..atuk jadi pilot..sbb tu dia dok depan..

Cuba mama tgk gaye atuk tu..tgh dok baca jampi atas tikar terbang tu..saya lak tok termenung dgr atuk baca...tapi sampai skrg tak tau apa yg atuk baca..hehehe

p/s:jangan mare yer atukk..nanti kena jual

Azima said...

Salam,

Tahniah atuk..tadi dok siapkan slide presentation utk opis..tu yg terlewat tu..sambil buat kije..
sambil jln2 rumah kengkawan..

Tkasih Cl,Mama Ju n che'na...

Wassalam

boxhousestudio said...

Cl, BHS dtg lagi...

ini kegemaran saya...

Rozali said...

Salam CL

Salam Azima
lain kali Azima jadi pilot pula yee

bagus kakitangan ni
bawa kerja kerumah
ada harapan pekerja cemerlang

selamat mlm
dah nak beradu

Wassalam

che'na said...

Salam CL,

Ramai yg bg CL makanan tp berat CL tmbh turun. Ana musykilah, ada formula baru ke!

Makan tart tu jgn lupa baca bismilah tau!

Rokiah said...

Ana pun sudah mau tidurlah...
sok kerja, mlm ni nk mimpi mkn jem tat yg Cl tunjuk tuh!! gud nite sume.. Assalamualaikum wrt.

manzlie said...

salam che na.


amakan apa saje r pun kena baca bislmillah..heheh

waslam

manzlie said...

salam rozali..


ohh naik tikar terbang yer..heheheh

w
aslam

manzlie said...

salam boxhouse...


sama gak...peberet cl tuh..


wsalm

manzlie said...

salam rokiah..

oklah...
mimpi yang indah tau....


wslam

CM said...

Salam CL

amboiii tajuk n3 cam tajuk lagu Sudirman.."MILIK SIAPAKAH JEM TAT INI"....


pssst...meh sini CM kabau kan sapa yg hantarrr...tapi kn beri pengeras dulu..CM tau tau...hehehe caya tak???

PAK NGAH MAN said...

salam, itu orang kata murah rezeki, sebut aja sampailah macam=macam barang yang kita idamkan ya

PAK NGAH MAN said...

salam, tentulah milik yang menerima nya

MohdArshad said...

Salam...jika tiada siapa yg ngaku CL... kita makan aje le...lama tak makan jem tat ni.....

CM said...

Salam..


CM setuju dgn kenyataan geng CM pak ngah,,,wat per nk tanya lg dah tentu milik ciklie..tul kan pak ngah..?

psst murah rezeki ciklie tu,CM selalu pi beli tat nenas kat petrol pam petronas tapi bukan tat gulung tak terdedah tu..wahhh cm tau lah paberet cl tu..

PAK NGAH MAN said...

salam,
betulkan CM dah terpapar kat botol namanya.. milik siapa lagi

che'na said...

Salam CL,

Sahih, betullah tu dah tertulis nama CL, apa lg blhlah soru.. ajak bg Samad dll. PEngirim tu kata biarlah rahsia, CM mesti kenal punya.

Ok, permisi dulu, ma`assalamah.

che'na said...
This comment has been removed by the author.
manzlie said...

salam cikgu mas..

cikgu tau kah sapa yang menghantarnyer..?

tell me more..


waslam

manzlie said...

salam pakngah ,man..


ye lah...cl nak tau sapa mengirim nyer...


waslam

manzlie said...

salam tn hji arsad..


ye lah...
kom kita pekena dng air teh o panas..


wsalm

manzlie said...

salam Pakngah man..


oh ye ker..
baiklah...


wslam

manzlie said...

salam cikgu mas..


amboi dia..skg dah geng pak ngah man..


waslam

manzlie said...

salam che na..

oklah..
cl makan dng bang samad yer..


wslam

PINATBATE said...

alahai..sodapnyaa....

rezeki said...

salam cl

secret admirer tak yg hantar hehehehe

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam..

makan jer lah..itu yang dikatakan rezeki...tul tak pak rezeki (pak itam!).
kiriman silent reader kot..

Che'gu Mimah said...

salam..

rezeki CL tu...tandanya ramai yg sayang kat CL nun...

safiudin said...

salam sdr,

tahniah rozali

dan azima...

milik siapa kah jem tat ini....

sedap tu...

mungkin penghantar sebenar tidak mahu dikenali ....

atau peminat misteri...

Atikah said...

Salam Cl,
Bestnya dpt tart nenas... nyum.. nyum..

Hanis said...

salam,

Alhamdulillah..murah rezeki abang...

abang..perasan dak kuih tart tu tak hancur / pecah....aritu abg bawa balik sana habis pecah....

SUHAIMI said...

salam...

sedap "jem tat" ni....siapakah pemiliknye ye

U said...

Salaam CL,

wow...

misteri...

siapakah gerangan pengirimnya itu....?

saspens...

apakah hero kita dapat merungkaikan rahsia di sebalik kiriman Jem Tat penuh misteri ini...?

thriller...

apakah wujud suatu konspirasi antara bellman dan si pengirimnya...???

....


Sama-sama kita nantikan episod seterusnya dalam...

"MILIK SIAPAKAH JEM TAT INI..."

di rangkaian kegemaran anda... TV PDKM...

...untuk waktu siaran, sila rujuk kepada atuk rozali, CM, azima dan juara2 pecut kita yang lain... mereka lebih tahu...hehehe

VpeaceV

rosli said...

Salam CL,

Tahniah Rozali dan Azima

Murah rezki CL.