MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Saturday, 27 March 2010

" Jom dinner sesama..."

Lamb kabsah yang sudah di siapkan untuk juadah dinner CL..alhamdulilah
Bersama sambal dan kari ayam....sedap tau....
Posted by Picasa

54 comments:

CM said...

salam cl

Kak Sidah said...

Salam cl,

salam

CM said...

salam


fuuhh tergolek2 kambing tu..

Kak Sidah said...

Salam cl,

cm lagi haa..

qaseh mas said...

Salam Tn Hj CL
sedapnya

U said...

Salaam CL,

sodapnya!

alamaks...ter-break silence ler pulak...

tak tahan maa... kabsah nyer pasal...hehe

VpeaceV

Kak Sidah said...

Salam cl,

makan lagi

CM said...

salam..


alahaii kak shidah,kalau cm tau ,cm bg peluang kt kak..sori kak,cuba lagi.

qaseh mas said...

sedapnya kambing tu terus rasa lapar ni..
tahniah CM dan Kak Shidah. :)

Kak Sidah said...

Salam,

Wah cm banyak abaya bulan ni..nanti boleh jual kat akak satu yer..anyway tahniah ratu yg sebenar2 nya.

CM said...

salam CL

terharu rasanya bila CL makan selalu ingat kt kami...jom dinner cukup ker nk share dgn 900 follower ni..

Kak Sidah said...

Salam,

tak pe memang cm tu juara pdkm..

CM said...

Salam kak

bukan abaya jadi sasaran,tapi keterujaan saya mengikuti cerita2CL dan gambaran terkini MH,diam tak diam dah nk hampir 2 thn saya jadi peminat setia PDKM ni...

che'na said...

Salam CL,

Tahniah CM yg terus unggul dan Kak Sidah yg mghampiri emas.

Sedapnya....

PINATBATE said...

sedap! sedap!!

manzlie said...

salam cikgu mas..


ratu trekkk...taniah...Emas.

waslam

manzlie said...

salam kak shidah...

taniahhhh..hampir menjadi ratu trekk akak...
pingat PERAKKKKK...


waslam

manzlie said...

salam cikgu mas

tergolek golek kambing tuh...heheheh


waslam

manzlie said...

salam qaseh mas..


alhamdulilah...sedapppp



waslam

manzlie said...

salam U..

tak tahan...

takpa .mai lah sini join cl..heheheh


waslam

manzlie said...

salam kak shidah...

jgn risau..
cl makan sikit jer..


waslam

manzlie said...

salam cikgu mas..

beri laluan pada yang tua...
ok lain kali..


waslam

manzlie said...

salam qaseh mas..


sedap bangat...


waslam

manzlie said...

salam cikgu mas..


cukuplah....sebab...tiap sorang sbiji beras...makan sesama..


waslam

manzlie said...

salam kak shidah..


abaya cuma untuk juara bulanan tau..jgn keliru...baca balik entry cl tuh...heheheheh


waslam

manzlie said...

salam che na..

sedap...
yummy


waslam

manzlie said...

salam kak pinat..


memag sedap...


waslam

rezeki said...

salam cl

laporlah pulak tgk nasi ni hehehe

psl cheq jarang dinner, tadi makan roti je dgn teh

adoiiiii, pedih perut tgk nasi ni
hehehe

Kak Sidah said...

Salam,

Cukup tu makan sikit2, allah berkat rezeki dan boleh makan semua follower

YB said...

Salam CL

kat mana jamu selera tu

rosli said...

Salam CL,

Best tgk chicken kabsah tu. Dulu saya tk makan dan tak suka kambing, tp umrah 2008 masa di Makkah saya selalu makan kambing. Hasilnya sekarang saya sudah boleh makan kambing. Sedap tgk menu CL tu...

rosli said...

Salam CL,

Sorry terlupa nak ucap tahniah pada CM dan Kak Sidah, laju sebelah malam...cencaru makan petang ni..

mama ju, said...

Salam CL

Larat ke makan sorang tu?

kambing tu CL...

manzlie said...

salam rezeki...

tu lah makan di mahanttan JJ tebrau city takamau ajak cl..
hahh skg dah lapau...heheh


waslam

Kak Sidah said...

salam cl,

dah tentu cm jadi juara bulan mac ni..

Marla said...

Yummy...I like too.. :D

Kak Sidah said...

Salam,

sabar pak itam sabar, kan dah kenyang makan beduaduan tadi

rezeki said...

salam cl

cl nyanyi kat n3 sebelumnya lagi lapo pulak perut ni heheheheh

rezeki said...

salam

kak sidah, sib baik mak itam dah tidur, kalau tidak mau ku kejut, jom pi kena maggi goreng kat kedai mamak hehehe

mak itamnya entah2 dah sampai bulan dah hehehe

rezeki said...

salam

ok cl, pak itam nak sambung layan si do re mi tu

heheheh

hai obat, hai obat heheheh

manzlie said...

salam yb..

dalam bilik cl..


waslam

manzlie said...

salam kak shidah...


memamg cl makan sikit jer..



wasalm

manzlie said...

salam rezeki...


heheheheh...lapau ker...tulah..makan taksemwa cl

waslam

che'na said...

Salam CL,

Hidangan CL tu hanya ada di Safwah kot sbb kalau kat kedai2 tepi jln tu mcm x de je. Kalau hari2 makan mcm CL dok tyg selalu, mahu sama saiz dgn mak2 Arab tuh.. nak exercise x de Fitness Centre kat sana, hu..hu..

manzlie said...

salam che na..


betui tuh..

mana ada gym sini..heheheh

waslam

PAK NGAH MAN said...

salam,
sedap makan, ingat jaga kesihatan kata ubat dah habis

Imran Paris said...

En Li...sedap nmpk menu :-)

CM...cepat bg tau CL saiz abaya & warna paberet

Mohamad Fitri B Mohd Azlan said...

salam,

hemmmmm......sedap nyer. nk siket.....

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam,

tahniah cm..anda hebat. betul kan mas, kita tak sasarkan abaya tuh..yg pentingnya hari2 ziarah kat pdkm ni..dah 2 thn kita jd follower yg setia...nanti kak nab nak minta abaya bg kategori itu lah..nak jadi ratu trek dah tak terkejar....hahaha..abaya jugak sasarannya ;-) cl...heheheh

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, amat menyelerakan.

Amin.

tq.

J_Kerabat said...

Salam CL, ni yang kecuhhh..masih aagi terbayang kabsah,Assal,nasi mandi dll.

SUHAIMI said...

salam....

sodap.........

boxhousestudio said...

kalau sedap depa masak guna safron kut...nanti...nanti nak pi cari safron kat sana....mahal sudah lah pasti kan?...tapi depa jual sikit-sikit boleh la beli..Insha ALLAH..

salam dari M'sia
BHS aka box house

safiudin said...

salam sdr,

tahniah CM dan kak sidah...


wah!.... CL dah keluarkan gambar macam-macam menu ni...

terasa lapar lah pulak....

selamat menjamu selera...