MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Thursday, 18 March 2010

" subhanaallah..."

Suasana malam tadi selepas solat Isyak....masyaallah..
Posted by Picasa

71 comments:

rezeki said...

salam cl

allahuakbar

Zie said...

Salam CL

rezeki said...

salam cl

seronokknya

rezeki said...

salam cl

ni nanti jin tu ambikkan tropi tau heheeh

Zie said...

Salam,
Subhanallah... alhamdulillah
Pak itam muncul dulu

rezeki said...

salam zie

hehehehehe jin pak itam dah meluru dulu ke garisan penamat hehehe

CM said...

salam CL

rezeki said...

salam zie

pak itam duk sembunyi tadi kat tepi jemaah reramai tu

manzlie said...

salam rezeki...

dah rezeki nama nyer...

taniah..Raja Pecut...Emas..


wslam

manzlie said...

salam zie..

perakkkk



wslam

manzlie said...

salam rezeki..


sapu gangsa gak yer...

alhamdulilah..seronokkkk

wslam

CM said...

salam

jinn tolong antar pak itam...cm kt kg tenett slow,td takde org..

manzlie said...

salam rezeki..

jin mana satu.. yang toncet or yang abg long punya?heheheh

wslam

rezeki said...

salam cl

tulah pasal, cl duk seru zam zam ala kazam kat n3 bawah tu, pak itam dh sampai hehehe

Zie said...

Salam,
Pak itam, abaya tu nanti bagi jin perempuan lawa tu... hehehe

CL, cantiklah gambar ni, menggamit kerinduan ke Masjidil Haram.

manzlie said...

salam cikgu mas..

apa kabar..?


waslam

manzlie said...

salam rezeki..


duk sembunyi kat mana tuh...wahhh dah ada jin skg yer bawak dia akt sini...


wslam

rezeki said...

salam cl

adusss , sedap pulak oren & peach ni petang2 ni dgn angin bertiup kencang heheeh

manzlie said...

salam zie..

ye ker...alhamdulilah..cantikkk

waslam

manzlie said...

salam rezeki..

ye lah...ZAM ZAM ALA KAZAM...JIN TONCET DIA ADA RUPANYER..


patut lah memecut ke garisan penamat..


waslam

manzlie said...

salam pak itam..

kemenangan anda telah di batalkan kerana menggunakan khidmat jin? apa macam semua..setuju...? hehehe

waslam

Zie said...

Salam CL,
Citer jin, serammm pulak... nanti memalam jin pak itam tido tepi CL, hehehe

Kak Sidah said...

salam cl,

sejak2 cl bagi jin kat pak itam ni, selalu dapat pingat, ambik balik lah jin tu cl,

Zie pun dah aktif semula..tak sibuk lagi ke zie

rezeki said...

salam cl

hehehe

ini tidak adil heheheh

Kak Sidah said...

salam cl,

akak setuju 100%..

rezeki said...

salam cl

alamaks, kak sidah dah setuju saranan cl tu, adoiiiii

YB said...

Salam CL

Ramai jemaah, tapi satu niat, beribadat, menghambakan diri kpd Allah yg maha besar.

limizia said...

Salam CL,
Allahuakbar. Kami tetap merindui suasana ini

Kak Sidah said...

salam cl,

sori pak itam akak kene setuju ngan tuan rumah, kalau tak, tak dapat abaya nanti

manzlie said...

salam zie..

jin toncet mana nak serammm..gelak adalah

wslam

manzlie said...

salam kak shidah..

hah tu lah...akak pun dah tak setujukan..kena amik balik nihhh..hehheheh

wslam

manzlie said...

salam rezeki...


INI BOLEH MENDATANG KAN MARAH? Hji Mahadi cakap kat ahmad nisfu(3 abdul)

wslam

manzlie said...

salam limizia..


alhhuakbbar...allah maha besar...


wslam

manzlie said...

salam yb..

alhamdulilah..benar tuh...

wslam

manzlie said...

salam rezeki..

hahh kak shidah dah setuju 100%..nak abya tuh tau..heheheh

wslam

manzlie said...

salam kak shidah..

ok jom kita melobi..hehheheheh

wslam

rezeki said...

salam cl

kalau kak sidah nak abaya tu, takpe
pak itam nak abodo je yg cm buat hari tu hehehe tapi mau2 4-5 ekor abodo tu, baru kenyang hehehe

rezeki said...

salam

mana cm, ni mesti tgk duduk kat tangga, berderet hehehe

seronok tgk org duduk kat tangga rumah melaka dedulu, cabut uban hehehe

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, meriah sungguh memang hati terpaut.

Amin.

tq.

Ayah Zain said...

salam

Alhamdulillah,,

Tenang melihat jemaah tu tawaf di Baitullah.

Tahniah Pak Itam, raja pecut

CM said...

Salam..


apa!!!!! ayam abodo ku diseru-seru......

kemenangan pak itam dibatalkan..setuju,setuju,setuju...sebab dia mengaku menggunakan khidmat jin..

Atikah said...

salam Cl,

Suasana yg tenang dan damai...

rosli said...

Salam CL,

Tshnish Rezeki dan Zie,

CL, ramainya orang ketika ini, syahdu dan tak terkata indshnya suasana ketika ini.

Esok saya ada ujian, tolong doakan kemudshsn dan kejayaan saya.

manzlie said...

salam rezeki..

cm pun setuju sebab pak itam pakai jin..?hehehh

wsalam

manzlie said...

salam hilmy..


alhamdulilah...terpaut dan tenang jiwa akan..

wslam

manzlie said...

salam adik tikah..

alhamdulilah..tenang jiwa dan ragakan..

walsam

manzlie said...

salam ayah zain..


alhamdulilah..tenang rasanyer kan..


wslam

manzlie said...

salam rosli..

insyalah akan ku titipka doa buat saudara..

wslam

Kak Sidah said...

Salam,

Dah sah jin yang cl bagi tu ada ngan pak itam, makan ayam sampai 4,5 ekor..seram..ehh

Kak Sidah said...

Salam,

nak tanya rosli ..tshnish tu apa, salah taip ke ada bahasa baru

Kak Sidah said...

Salam cl,

Di malam jumaat ni pohon doa untuk kami di pdkm yer murahkan rezeki dan sehatkan badan..tk cl

akak perasan akhir2 ni geng pdkm asik tersasul je menaip, ni sebab nak cepat la tu..gigil2..

Kak Sidah said...

Salam,

Gigil abg sulung dah dijangkit kat semua geng, tu lah namanya satu hatikan ..

sonata anak kancil said...

wow....bestnya! subhanaallah...seperti saya turut bersama

Imran Paris said...

En Li, tak terkata2 melihat n3 kali ni, rindu membara.

Mohd Saad Hamid said...

Salam semua.

Subhanallah! tabarakallah!

rosli said...

Salam CL,

TQVM atas doa CL tu, ni pun masih ulangkaji, tp mata tu masih nak tengok Kaabah, tenang sikit hati ni.

abangsulung said...

Asalamualaikum,

Baru dapat menjenguk cerita-cerita terbaru.

Hari ini sibuk,aduh sakit pinggang.. tolong tukang buat simen di bahagian dapor rumah. Maklumlah rumah kampung, buat sikit-sikit kalau ada rezeki.

Aik..ada cerita jin lah.. Jin saya tu bagi kat Pak Itam. Dia seronok pasal selalu naik BMW katanya.. hehehe

Ayah Zain said...

Salam,

abang sulong pakai Jin? Dok bagi pinjam kat Pak Itam lagi. Padan boleh juara yer.

mrs ummu said...

salam CL
Rasa nak terbang je ke sana...
Laa terlepas lagi..padahal dok tercokoh je depan ni petang tadi..

YB said...

Salam CL

saya tgh online ni. Cepat masukkan n3....

Noor said...

Salam CL..

Subhanallah ramai nyer jemaah.. kak ngah jeles arr.. kalu lah dapat p join depa semua.. alangkah bahagia nya..

psstt.. bang long, kak ngah pun bz jugak.. tak prasan arr.. kak ngah lah yang hantar simen selori tuh.. heh heh

manzlie said...

salam kak noor..

wahhh..akak hantar simen tuh ka..?

waslam

manzlie said...

salam ayah zain..

tulah..pak itam duk pinjam jin abg longg...tu sal juara..

waslam

manzlie said...

salam abang sulung..

abg long...tak aci lah camtuh..abgi rezeki pinjam


waslam

manzlie said...

salam kak shidah...

insyalah..nanti akrang cl ada jemputan pernikahan di da;am Masjidil haram..

will doakan untuk semua..jgn lah risau..

waslam

manzlie said...

salam cikgu soanta..

meamg best..


waslam

manzlie said...

salam th haji saad.


allahuakbar...masyallah

wslam

manzlie said...

salam dato imran paris..


kelu lidah mu...alhamdulilah...


waslam

SUHAIMI said...

sayu je hati bila pandang Kaabah

manzlie said...

salam suhaimi...


alhamdulilah...memang syau jugakkan hati bila melihatnyer..


wslam

safiudin said...

salam sdr,

tahniah rezeki dan zie..

allahuakbar.... teruja melihatnya..

subhanaallah...

alhamdulillah..