MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Friday, 19 March 2010

" Ramai rakyat malaysia..."

Lihat lah semua ini adalah rakyat malaysia yang datang di Restoran D saji..
Malam tadi makan terasa cam kat mesia lak sebab ramai nih Jemaah Malaysia duk menikmati makanan di restoran dsaji..alhamdulilah
Jemaah jemaah malaysia dah ramai masuk ke dalam Kota Makkah...alhamdulilah
Posted by Picasa

55 comments:

Azima said...

chop

Azima said...

dapat tak???

Azima said...

Toing..toing..toing

Azima said...

Eeeeee best nyer...

Azima said...

Alhamdulillah Cl,

Ramai jemaah dari Malaysia..cuti sekolahkan...

Azima said...

Salam Cl,

Syukur kerana dapat berjumpa dgn jemaah dr Mesia..rasa mcm dok kat Mesiakan???

JiMiE said...

salam abg CL

jemaah dari Brunei banyak yang baru berangkat hari ni..so lusa ramai la jemaah dari Brunei hehe..dah mula cuti sekolah kat sini

Atikah said...

Salam...

Mak oiii.. azima dok bolot habis no...

Azima said...

Salam...

Mana yg lain2 ni...kiri kanan..kiri kanan..xder orang la...

Abangsulung,Kak Mas,En.Rozali,Zie,Pak Itam,AZ..dan yg lain2 ni pi mana..xbest laaa saya sorang2 ni..

manzlie said...

salam azima


wahh sapu habis nohhh
taniah..ratu trekk .Pingat emas


waslam

Atikah said...

Salam Cl...

Alhamdulillah... dah ramai jemaah malaysia masuk buat umrah... minggu depan kak Taj lak sampai....

manzlie said...

salam jimie

alhamdulilah..tadia abg dapat jumpa guest brunei..depa ada duk disni gak..

waslam

manzlie said...

salam dik tikah...


alhamdulilah....tunggu adiklak dtg sini...

waslam

Azima said...

Salam,

Arrrr dik tikah dah mai dah..jimiepun ada..jemput2,silakan...hehehe

Kita bertiga jer nih..yg lain2 sibuk kot!!!

YB said...

salam cl

terlepas lah pulak..

YB said...

Salam CL

ada jumpa warga PDKM ke?

Zie said...

Salam CL,
Wah seronok jumpa wajah2 melayu malaysia...

Mak aiii azima, ratu tengah malam, sib baik saya takde, kurang saingan. tahniah arr...

YB said...

Salam

Mana yg lain...cepat dia orang tidur malam ni !

khairyn said...

salam encik lie

cari mak lagi kat gambar-gambar tu.. takde hihihi. Mak tak pi sana utk mkn agaknya.
Next time nak mintak cik lie jerit kat jemaah mesia pulakla. siapa makcik yang ada anak belajar kat sekotlan, dia rinduu hahahaha
harap mak ingat doa anak dia jangan malas belajar huhuhuhu

Atikah said...

Salam,

Lupa dok ucap tahniah pada Azima...

nad said...

.salam..musim cuti sekolah dan rakyat malaysia makmur semuanya sebab tu dapat mengunjungi Mekah selalu..Alhamdulillah

manzlie said...

salam yb..

ada semalam..dia duk di tngkat atas..hehhehe

tunggu entry nyer..


wslam

manzlie said...

salam khairyn..

ye lah..nanti cl cuba jerit nohhh


wslam

khairyn said...

yesss!! :D

rosli said...

Salam CL,

Tahniah azima, ratu pecut , sapu habis..

CL, best tgk rakyat Malaysia di sana, saya pun dok berangan satu hari nanti bersama2 keluarga saya di situ sedang pekena teh tarik dan makan roti canai, lepas tu lepak kat Dataran MH pulak dan byk lagi aktiviti dalam MH.

mama ju, said...

salam CL

Moga sentiasa dlm lindungan Allah.

Tahniah Azima...Mama tak dpt nak sign in kat Azimalah...nanti mama cuba lagi..

Mohamad Fitri B Mohd Azlan said...

ni klu pg mekah pn tk kisah psal mkn.bleh pekena teh tarik ngan roti canai lagi

ape2 pn ibadat di UTAMAKAN.

Ayah Zain said...

Salam CL,

Alhamdulillah,boleh la melepaskan rindu bila melihat orang mesia kat dsaji itu.

Azima said...

Salam,

Cl,Atikah,Zie,En.Rosli dan Mama Ju..mekasih atas ucapan tahniah kalian itu..ratu trek kebetulan jer tuuu :-)

Kak Mas n Zie xder..tu yg dpt pluang tu..apa lagi..cepat2 la saya pecut..

Azima said...

Salam Pagi Jumaat buat CL dan semua
warga PDKM..Semoga berada dlm rahmat dan lindungan Allah Taala selalu..AMIN.

Ceria-ceria sokmo...

Wassalam

rezeki said...

salam CL

alhamdulilah, jumaat muncul lagi

depa duk lepak pekena teh tarik dgn roti canai

tentu masa cl ambik gambar, depa kata, "tok arab mana ni yg snap gmbr aku " hehehe
dia tak tahu, tok arab malaysia heheeh

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, ramai Jemaah singgah utk pekena menu D'Saji kerana made in M'sia.

Amin.

tq.

Yem0805 said...

Salam CL,

Dah ramai jemaah msia yg dtg mengerjakan umrah..

Kak Sidah said...

salam cl,

D'Saji, kalau g mekah jemaah msia memang akan singgah atau cari restoran ni.

Azima tahniah, dapat la tu nanti abaya..cl

CM said...

Salam CL

Ramai rakyat malaysia bermakna CL pun dah kn bersedia menerima ramai tetamu..terhibur hati hilang rasa sunyi..walaupun sorang diri bekerja disana...

pssst:cuba telek muka pelanggan Dsaji tu kot yg ada kenal..

Rozali said...

Assalamualaikum CL

bangganya saya anak Malaysia

Wassalam

Rozali said...

Salam CL

Salam Azima
wahhh pilun habih

tapi tak apa ingat nama saya
toing toing

Wassalam

abangsulung said...

Salam,

Best juga ada D'saji. Adalah tempat berkumpul orang-orang kita dari Malaysia, Singapure, Brunei, Indinesia. Dapat lah merasa makanan Melayu. CL, nasi penyet ada ke kat sana..?

SUHAIMI said...

salam....

time cuti sekolah , ramai org malaysia pergi buat umrah....Alhamdulillah

haticantik said...

salam cl..

insyallah kalau dapat ke sana lagi ..teringin nak g tempat makan dsaji tu...

linda said...

Bismillahirrahmannirrahim,

Assalamualaikum rakyat Malaysia :)

Nampak santai dan sederhana.

Adik yang duk posing depan kamera tu pun nampak macam bersila atas kerusi.. :)

JazakAllahukhair,

hjh mai said...

salam...,

Tahniah Azima, bolot habis semua...

hjh mai said...

salam hari jumaat semua....,

seronok tengok jemaah malaysia bersantai2 kat situ..

hjh mai said...

salam...,

Dulu tak de Restoran D'Saji ni, ngeteh kat kedai pak arab je...

hjh mai said...

salam...,

skrg ni cuti sekolah, alhamdulillah ramai jemaah dari Malaysia dah masuk MH. Bilangan jemaah kian bertambah setiap tahun...

manzlie said...

salam hjah mai..


skg dah ramai dah rakyah mesia kat sini..depa pekan teh mesia bkan teh arab ...


wslam

manzlie said...

salam rezeki...


takpa...cl still pakai baje ala ala mesia..bukan JUbah...hehehehh


wsalm

manzlie said...

salam rosli...

boleh la nanti dtg sini pekena teh and roti canai...


wslam

manzlie said...

salam mamaju...


amin....


waslam

manzlie said...

salam ayah zain...


alhamdulilah...boleh lah melepaskan rindu yer...


wslam

manzlie said...

salam mohamaed fitri..


tul jugak..yang utama adalah ibadah...tapi...perut pun keroncong gak..hehheheh





waslam

manzlie said...

SALAM ROZALI...


MEMANG BANGGA KAN JADI ANAK MALAYSIA..


waslam

manzlie said...

salam abang sulung


nasi penyet belum ada lagi bang long..


waslam

safiudin said...

salam sdr,

tahniah azima...

wah! seronoknya....Makkah dah macam Malayziaa...

ramai jemaah mengambil kesempatan cuti sekolah ke sana...

Aki44 said...

Salam CL...
Best jugak makan d DSaji nih. My peberet asam pedas (maklumlah org melaka).