MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Wednesday, 17 March 2010

" Jam 2.00 petang..."

Keadaan cuaca yang agak panas ketika ini 37c..alhamdulilah
Jemaah masih bertawaf tanpa henti di sekeliling Kaabah..
subhanallah.....syukur ke atas mu ya allah...
Posted by Picasa

55 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum CL


Wassalam

SUHAIMI said...

salam...

Rozali said...

salam CL

KL pun panas terik

kalau cuaca macam ni, jemaah yg baru sampai, eluk elak drp berjemur

hjh mai said...

salam....

manzlie said...

salam rozali...

taniah...mendahului kehadapan...memecut terus meninggal kan depa semua...

Pingat eemas dalam gengaman..

waslam

manzlie said...

salam suhaimi..


alhamdulilah..taniah Perak..no2


wslam

hjh mai said...

salam...,

tahniah hj rozali...

manzlie said...

salam rozali..

alhamdulilah..panas sini ok ..takda masalah..

waslam

manzlie said...

salam hajh mai..


alhamdulilah...


waslam

hjh mai said...

salam...,

walaupun pun panas jemaah tetap ramai...., alhamdulillah...

Kak Sidah said...

Salam cl,

Tertinggal lagi....rozali dah pecut dulu, tahniah, suhaimi gak..

SUHAIMI said...

tak ramai nampaknye kat Kaabah tu....kalau buat tawaf cepat le abis.....

hjh mai said...

salam...,

panas2 cam ni minum jus buah tentu sedapkan...jus buah kat sana sedap hingga menjilat jari...

SUHAIMI said...

tahniah saudara Rozali....Raja pecut petang..

Kak Sidah said...

Salam CL,

Tadi tgk takde n3 baru g mah kawan2 lain, bukak balik dah tinggal hehehe...takde rezeki dapat abaya la cl.

Kak Sidah said...

Salam CL,

Jemaah mengelilingi kaabah tak fikir pun tentang panas tu ..puas dapat beribadat pada yang esa

hjh mai said...

salam....,

kepanasan tak menghalang jemaah membuat ibadah..alhamdulillah

Ayah Zain said...

Salam,

syahdunya melihat MH di kala ini

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, terasa aman berpanjangan walau panas terik begitu di MH.

Amin.

tq.

rosli said...

salam CL,

Tahniah Rozali, Suhaimi

CL, satu minggu ni saya kursus ISO, penat duduk dengar jer....tp dpt knowledge baru...

Tsk terkejar dah semua raja dan ratu pecut...Syahdu pemandangan, orang tak berapa ramai berbanding waktu maghrib. Aman damai masa ni

sonata anak kancil said...

panas terik nampaknya...kat melaka ni pun kepanasan!

abangsulung said...

Salam,

Wah..wah.. atubaik @ rozali sejak dua menjak balik dari Jakarta ni semakin laju arr. Banyak makan ayam penyet kot.. ataupun banyak makan jamu laju.. pasal tu semakin laju.. heh..heh..heh

Tahniah rozali dan juga Suhaimi.

Saya lom berani nak masuk trek dulu, masih trauma salah ejaan semalam. Takut... heh..

manzlie said...

salam kak shidah..

masih boleh mencuba...

waslam

manzlie said...

salam roazali..


alhamdulilah...panas sini ok tak seteruk di mesia

waslam

manzlie said...

salam suhaiami..

memang benar tuh..mesti cepat habis kalau bertawaf tak ramai jemaah


wsalam

manzlie said...

salam abag sulung...

dont give up yah..heheheheh


waslam

manzlie said...

salam cikgu sonata..

alhamdulilah..panas didunia jer...


wasalm

manzlie said...

salam rosli..

selamat berkursus..takpa ada masa kejar depa semua nihhh


waslam

manzlie said...

salam hilmy...

alhamdulilah..terasa aman damai disini..aman di dalam hati dan damai di jiwa kita..

waslam

Azima said...

Salam Cl,

Panas2pun jemaah tetap bertawaf..Alhamdulillah.

Kalau kat sini..panas2 ni bila keluar,sy cepat sakit kepala..
Tapi doa saya..bila ke sana nanti..ini semua tidak berlaku dan dapat mengerjakan ibadat sebaik mungkin..Amin.

Wassalam

Azima said...

Salam,

Tahniah En Rozali..laju sakan yer..
Pi jakarta aritu..banyak makan jamu yer..??

Tahniah gak buat Suhaimi.

shami2 said...

Salam CL...

Alhamdulillah...

saya jadi penonton jer..tengok depar semua memecut laju....hehehhe

Tahniah aar cik rozali...jugak cik suhaimi...

Jap lagi saya sekeluarga nak memecut jugak balik kedah nun...sekolah dah nak bukak nak pi anta along balik asrama

CL...doakan kami sekeluarga yer malam jumaat besok....sebab kat kg tak dak tenet 2-3 hari jugaklah cuti bertenet...

shhh CL kirim salam ngan si dia aar hikks ...CM da balik kg dah tu...

Ayah Zain said...

Salam LIe,

kalau kita lihat orang bertawaf tu seolah-olah seperti planet mengelilingi matahari. Tidak berhenti-henti

rezeki said...

salam cl

alhamdulillah, panas dan hujan tidak dihiraukan demi mencari dan mengajar ganjaran pahala yang sangat besar dari Allah, insyallah

psss cl, nanti ada n3 baru kat umah pak itam kala bulan mengambang agak busuk sikit baunya hehehe
kalau cl baca nanti, sila pakai penutup hidung atau topeng oksigen beserta goggle sekali demi keselamatan hehehe

pak itam tak bertanggungjawab sekiranya berlaku apa2 yg memudharatkan hehehehehehe

YB said...

Salam CL

Projek apa sebelah MH tu agaknya?

manzlie said...

salam yb..

ituh perojek pembersana Majsidil Haram

wasam

manzlie said...

salam rezeki...

hmmm cl rasa mesti bau durian tuuuuuuttttt...betul kan?


wslam

manzlie said...

salam ayah zain


benar..ibarat.cam matahari kan..mereka mengelilingi..

manzlie said...

salam shami..

alhamdulilah...sampaikan salam pada along...habaq pakcik lie suruh berlajar sungguh sungguh tau


waslam

rezeki said...

salam cl

heheheheh ni mesti cl gosok bontot lampu aladdin pak itam tadi dan tanya jin kat dlm tu hehehe

rezeki said...

salam cl

wokeyyy pak itam nak ngorok dulu, tadi penat berjogging 10 km hehehe

doa2kan pak itam sekeluarga disini beserta ibu ku juga agar sentiasa dlm perlindungan dan kerahmatan Allah

pak itam pun turut mendoakan cl dan semua warga PDKM juga

manzlie said...

salam pak itam..

cl dah tau serang scud dari pak itam lah..heheheheheh

jin pak itam jugak ayng abgitau tuh..

walsam

Rozali said...

Salam CL

tadikan apa
tengah tunggu 'run' nak buat n3 baru

jenguk rumah kekawan, jenguk PDKM, 0 pulak, rezeki

Rozali said...

Salam CL

terima kasih CL
hjh mai,kak sidah, suhaimi, rosli, abangsulung (makan nasi penyet,sedap jugak) azima n shami2

Wassalam

manzlie said...

salam rozali,.,,


wahhh rezeki pada mu tuh...

waslam

manzlie said...

salam rozali..

takda kan balance ayam penyet tuh..heheheheh


waslam

Kak Sidah said...

Salam CL,

Sebelum beradu jenguk pdkm jap

PAK NGAH MAN said...

assalamualaikum
seronok tawaf waktu waktu begitu tak ramai orang

Mohd Saad Hamid said...

Salam CL,

Kura-kura ni bilalah nak jadi juara lagi ni?

PAK NGAH MAN said...

salam cuaca kat KL pun panas juga mungkin musim kemarau kot

KAMATO said...

Salam cl, rindu semakin mendalam....

manzlie said...

salam kak shidah..

mekasih kerana menjenguk kami disni

wslam

manzlie said...

salam pak ngah man..

alhamdulilah..panas sementra tu kot..

waslam

manzlie said...

salam kamato..


alhamdulilah..syukur..

wslam

manzlie said...

salam tn haji saad.


insyalah nanti adalah tuh rezeki..

waslam