MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Wednesday, 3 March 2010

" Jumpa Blogger ke 2...di Dsaji.."

Bismillah....Salam from Makkah..pagi tadi Cl agak kehausan so selepas jer meeting sempat jugaklah Cl turun ke tingkat 3 yakni di Restoran Dsaji kerana teringin mencuba 'Teh ais' ..alhamdulilah..harganyer cuma sr3 riyal sahaja..tetiba Cl terjumpa dengan my 'silent reader' saudara Kamal dan isterinyer Qahirah...mereka berkerja di Yanbu...alhamdulilah sempat jugak la kami bergambar sekeluarga...pada mereka jutaan terimakasih kerana sudi bergambar dengan Cl nih...syukran..waslam
Posted by Picasa

58 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum cL

Alhamdulillah

Rezeki datang Lagi
Wassalam

Rozali said...

Salam CL

Kirim salam kat Tuan Hj Kamal n keluarga

Wassalam

CM said...

salam

eeeh cm ingat anak2 CL tu!!hehehe,CL jgn marah arr

Rozali said...

salam

CL pakai tile warna kuning
macam anak raja
he he he

betul tak Cikgu Mas

Wassalam

manzlie said...

salam rozali..

taniah raja pecut lagi dia..no wahid.

wslam

manzlie said...

salam rozali..

wah top 2 yaa...sapu emas dan perak..


waslam

JiMiE said...

Nanti giliran ana plak jumpa abg Cl sana hehe. salam bang

manzlie said...

salam cikgu mas..


ishhh..cl kan lum kawin algi..bujangan reject..hehehheeh mana bisa ada anak anak...

waslam

manzlie said...

salam rozali...

ishh ada ada sjae dia nih...takdaapalah




waslam

manzlie said...

salam jimie..


alahmdulilah...bila nak mai...jgn lupa jumpa cl tau..

wslam

rosli said...

Salam CL,

Untung Kamal dan famili, kerja kat SA, dapat jumpa CL lagi, mesti selalu buat umrahkan. Haji mesti dah buat. Rezeki masing2

Tahniah Rozali dan CM

CM said...

salam CL

isssh tak baik cakap cam tu,,bujangan mahal tu,bak kata rozali cam anak raja..betul2 cm sokong ckp rozali..


pssst,moga CL dikurniakan Allah anak yg ramai,geng PDKM tolong amiinkan doaku ini..

Imran Paris said...

En Li...bestnya gi sana sekeluarga. Doakan segalanya berjln lancar buat saya sekeluarga ye :-)

Atikah said...

Salam..

Tahniah En Rozali.. masih mengekalkan kejuaraan...

Atikah said...

Salam Cl...

Kunjungan yang tak putus... alhamdulillah...

Rozali said...

salam CL

salam CM, Atikah, Rosli

terima kasih

Wassalam

manzlie said...

salam rosli..

alahmdulila..ada gak insan yang mulia ingin berjumpa dgn saya disini..

wslam

manzlie said...

salam cikgu mas..

aminnnnn


wasalam

manzlie said...

salam dati imran parisss..


kemana kah menghilangnyer...?

cl tunggu tau disni...

waslam

manzlie said...

salam dik tikah..

alahmdulilah..menerima kunjungan kengkawan...syukur

wslam

Atikah said...

Salam..

Saya pun nak tolong aminkan doa CM...

Aminnn...

Ayah Zain said...

Salam CL,

alhamdulillah, semoga tali persahabatan akan terus berkekalan

Ayah Zain said...

Salam Rozali,

wow, raja pecut. Tahniah

Ayah Zain said...

Salam Rozali,

lepas ni laju lagu pecut yer, tak ler si CM jer yang no 1. hehheh

Ayah Zain said...

Salam Tikah,

CM baca doa apa yang tikah mengaminkan itu

Atikah said...

Salam AZ,

CM doa... moga CL dikurniakan Allah anak yg ramai....

abangsulung said...

Salam,

Rupanya banyak juga orang Malaysia kat sana. Ni boleh buat Kelab anak Malaysia di Makkah ni.Kumpul ramai-ramai sebulan sekali kat Dataran MH tu kan best.

manzlie said...

salam abang sulung...

depa tinggal di Yanbu


waslam

manzlie said...

salam ayah zain..

wahhh aayah zain duk jadi supporter rozali yah..alahmdulilah

waslam

manzlie said...

salam dik tikah...

abag cl mengaminkan doa mu...

aminnnnnnnnnn


waslam

mama ju, said...

Salam CL


Wah bestnya diaorang dapat jumpa CL!

hilmyiskandar said...

Salam

Alhamdulillah, kunjungan yg penuh bermakna.

Amin.

tq.

manzlie said...

salam mamaju..

alahmdulilh seronok gk kan


waslam

manzlie said...

salam hilmy,,


alahmdulilah syukur


wslam

mama ju, said...

Tumpang lalu CL

Dear Azie my life

ini no tel mama 0123419536/03 89435160.Nanti dtg kl beritahulah..email tu masih tak boleh masuklah...

Dear Azrin..(AMZ,)

Senyap je balik dr Vietnam cretalah sikit..CL pun nak tahu...

Kak Sidah said...

Salam CL,

Tak putus2 dapat kunjungan, tak sunyi lagi cl, tgu kunjungan kami dari PDKM plak,

Akak pun nak aminkan doa CM tu, tapi sebelum tu nak doakan cl semoga dapt jodoh solehah

Ayah Zain said...

Salam CL

nak aminkan doa CM agar CL dapat anak yang banyak?

Mana logikanya Noor dan kak sidah kalau idak dicarikan jodoh CL tu dulu.

Ya Allah ya Tuhanku, Engkau permudahkanlah JODOH En.Mohd Azli (CL)ini. Amin.

Ayah Zain said...

Salam CL,

az jadi penyokong rozali? Tak kisah sokong siapa jer asalkan jangan CM tuh. hahahha

CM, mee supp yang CM buat kat umah afeez tadi ada ke lagi....

Atikah said...

Salam...

Aminn... Moga Allah permudahkan JODOH CL... aminn

Hajah Zainab bt Abdullah said...

To AZ,

Amin! ( Doa dapat jodoh! )

To CM,

Amin! ( Doa dapat anak ramai! )

manzlie said...

salam kak shidah..

alahmdulilah adalah insan yang jenguk cl nih..tak lah kesunyian..

waslam

manzlie said...

salam ayah zain..

aminnn.....mekasih noohh


ada mee sup? apa kah rashia tuh...?

wsalm

manzlie said...

salam hajjah zainab..

mekasih atas doa akak tuh....


waslasm

manzlie said...

salam adik tikah...

aminnnnnnnn mekasih atas doaaadik tuhh

waslam

KAHERAH said...

Salam....


wah2 gambo2 kami da masuk ye...hehehe...jangan luper anak dua org jek...yg lain2 anak kawan kami malik hehehe..terima kasih CL masukan gambo kami...

terserempak secara tiba2 kan..akhirnya bertemu juga.hehehe

Kak Sidah said...

Salam CL,

Cl begambar kat di saji terkenang juga akak makan roti canai kat situ selepas 30 hari baru jumpa disaji

Kak Sidah said...

Salam ,

Az, akak dah doakan cl bertemu jodoh

manzlie said...

salam kaherah..

alhamdulilah...takpa baut meriah kan gambor jer lah heheheh..syukran kerana sudi bergamabr


wslam

manzlie said...

salam kak shidah..

mekasih atas doa akak tuh...aminn

wslam

Rozali said...

Salam CL

Salam AZ
terima kasih supporter saya

tapi tak boleh lawan CM
mana boleh lawan cikgu kan!!!
he he he

rezeki said...

salam cl

agak2 teh ais kat d saji boleh lwn tak dgn teh ais yg pak itam buat he he

psl teh ais pak itam siap tarik lagi sampai berbuih ha ha

NGINAP SRENGENGE said...

Salam anaknda CL,

Ayah/mak aminkan doa CM tuh.

Mintak CL doakan sendiri di depan Multazam.

Insyaallah Allah pertemukan.

Wassalam.

Ayah Zain said...

Salam Rozali,

tahu tak apa, cikgu mana boleh lawan, kita pandai kerana berguru dengan cikgu. tak gitu ke

manzlie said...

salam ayahanda..

adu hai ayah..depa semua tuah bergurau njer..tapi mekasih gak atas doa dari seroang ayah yang prihatin kepada cl..

syukran

waslam

manzlie said...

salam ayah zain..

betul tuh..

waslam

manzlie said...

salam rozali..

untung dah ada supporter yah..baravoo

waslam

manzlie said...

salam rezeki..

wahh HEBAT teh ais mu..sampai ada berbuih... nakkkkkk


waslam

safiudin said...

salam sdr,

tahniah rozali dan CM..

Alhamdulillah, syukur tanpa disangka-sangka ketemu lagi rakan-rakan 'silent reader'...

setuju dengan CM, Kak Sidah dan Ayah Zain dan semua...

semoga sdr dipermudahkan mendapat jodoh... dan lepas tu baru lah dikurniakan 'anak'...