MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Tuesday, 23 March 2010

" Bloggers...- Mak Siti Datanggg..."

TERJAH..Mak Siti dan suami serta sedaranyer datang di lobby hotel Cl menyerahkan bungkusan 'Hadiah'...masyallah..jutaan terimakasih mak siti...
Sempat kami berborak di Lobby Hotel seketika...alhamdulilah setakat ni Mak siti dah 4 kali menunaikan Umrah...syukur dan semoga mahbrur....aminnn
Cm....jgn jeles Mak siti bagi CL ..Belacan, serunding dah kuihpintal nih (dulu arwah mak cl panggil kuih siput)..syukran mak siti...
Posted by Picasa

64 comments:

CM said...

salam

amboii belacan tu

Azima said...

Salam Cl

Azima said...

salam Cl

Ada belacan ..favourite Cl tuh

CM said...

salam CL

kuih siput yer...kuih nostalgia tu...

Rokiah said...

Salam CL...

Malam ni CL boleh dinner dgn sambal belacan la agaknya...

Azima said...

Salam,

jeles arrr..asyik Kak Mas jer dapat nih..hihhihhih

Tahniah kak Mas..

Rokiah said...

Saya teringat musim hj lepas, ada kwn bawa belacan kat hotel, pastu kami pakat2 buat sambal belacan...

Azima said...

Salam,

Belacan best..tapi kalau sy makan apa2 yang ada belacan..lepas makan bersin x habis2 la jawabnyer..Muka akan naik jerawat la plak..

Kadang2 x kisah pun...makan jgk!!!

Rokiah said...

CL, tentu seronok dpt sume hadiah tu kan...

Rokiah said...

Kat Msia tak heran sgt dengan belacan tu semua sbb mudah dapat, tp bila kat makkah susah nk dpt belacan tu, bila dpt hadiah belacan macam best jer rasanye kan he3...

Hajah Zainab bt Abdullah said...

CL...berwajah baru. hensem sokmo!

Hajah Zainab bt Abdullah said...

kita tak panggil belacan..kita panggil nama glamournya...keju mesia!!

Rokiah said...

Mau tak hansem... dpt belacan tuh!!!
Ops keju Msia ye Hjh Zainab kan.

Rokiah said...

Itulah rezeki dari Allah... Keju Msia yang ada 'bau' tu pun mampu memberi nikmat tersendiri... Alhamdulillah.

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, makin meriah nampaknya, tak sunyi sangat. Semuga CL hapi.

Amin.

tq.

Rokiah said...

CL, pernah makan sambal hitam tak???

Pak Man laksam said...

Nampak nya tak putus-putus CL terima tetamu. Alhamdulillah....

nurniliatie said...

salam ... sedapnyer makanan tuh!

Rokiah said...

Hadirnya tetamu dapat menghubungkan Silatur rahim... Insya Allah.

sonata anak kancil said...

salam....sentiasa murah rezeki CL....tetamu ke berapa dah ni???
Semakin bertambah kenalan warga PDKM...tahniah

Nani said...

salam...
semakin ramai lah tetamu cl dr msia...x lah sunyi walaupun jauh diperantauan kan?....

Noor said...

Salam Cl..

Alhamdulillah.. ramai yang mai menjenguk cl.. siap bawak ole2 lagik.. kak ngah pun suka bangat ngan kueh pintal tuh..

psstt.. kena wat buku 'pelawat' nih.. cop cop.. kak ngah nyer nama cl letak paling ataih skali arr.. syhh! jangan bagitau ngan cm & pak itam arr.. nanti depa jeles.. la la la

KAMATO said...

salam CL, tua dah ada belacan... boleh la masak asam pedas lepas ni

rosli said...

Salam Cl,,

Tahniah CM dan Azima

CL, semoga sentiasa di rahmati dan CL murah rezki, ramai yang datang jumpa CL

Ummi Humaira said...

salam CL...

dulu2 zaman akak kesana , akak pun bw bekal seronding gak ... nikmatnya bila makan di sana ..

walau apa saja pemberian di beri pada CL ,terasa dihargai .
baik budi CL pd semua.

Ayah Zain said...

Salam CL,

ermm tak terkejor lagi az. Asyik CM aje yang sapu pingat ni. Tak apalah hadiahnya pun jubah abuya. CM amik jer ler. AZ tumpang tengok pun jadilah.

Ayah Zain said...

CL,

itu kueh gunting kan?

Ayah Zain said...

CL,

belacan boleh lepas kastam pak arab ker.

YB said...

Salam CL

Murah rezki nampaknya.

manzlie said...

salam cikgu mas...

taniah..Ratu trekk ..Pingat emas.


wslam

manzlie said...

salam azima..

taniah..perak dan gangsa..

wslam

manzlie said...

salam azima..

ada belacan..heheheh

wslam

manzlie said...

salam cikgu mas..

kuih siput@kuih gunting gak...
memag nostalgia..dulu buat dng arwah mak la time bulan pose...
heheheh

wsalam

manzlie said...

salam rokiah..

alhamdulilah..rezeki..bukan malam nih..cuti nanti masak ..heheheheh


waslam

manzlie said...

salam kak rokiah...

benar tuh...bila dah ada kat sini...maggie pun dah macam mee bandung.heheheh


waslam

manzlie said...

salam hajjah zainab..

alhamdulilah..dapt keju nihh..
syukur

ensem...pssstt...dah tua lahh..hehehh


waslam

manzlie said...

salam rokiah...


bila dapat belacan cam dapt 'berlian' lak..heheheh

tentu aar seronok..hadiah pemberian dari tetamu allah

waslam

manzlie said...

salam pak man laksam..

alhamdulilah..tetamu allah..seronok terima kunjungan mereka..

waslam

manzlie said...

salam hilmy..


alhamdulilah...tetamu allah kan..seronok bagai dirasa..

waslam

manzlie said...

salam rokiah..

sambal itam..? takpernah dengar lah..
Pak itam pernah lah...hehehe

waslam

manzlie said...

salam yb..

alhamdulilah..
lepas jguaklah..heheh


waslam

manzlie said...

salam ayah zain...

come on..jgnlah putus asa...kejar jer depa...

waslam

manzlie said...

salam yb...

alhamdulila murah rezeki..syukur semuanih adalah dng izinnyer


waslam

manzlie said...

salam nurliatie..

mesti sedapkan


waslam

manzlie said...

salam nani...

alhamdulilah..syukur...

waslam

manzlie said...

salam rokiah...


amin.....


waslam

manzlie said...

salam cikgu sonata..


tetamu yang ke sebelas..(11)


waslam

manzlie said...

salam kamato


good idea jugak tuh...hehheeh

waslam

manzlie said...

salam noor..


hmm nak diatas..no problem
heheh

waslam

manzlie said...

salam rosli...


amin,,,,


waslam

manzlie said...

salam ummihumaira


memag cl menghargainyer..


wslam

Atikah said...

Salam Cl...

Alhamdulillah... Semakin bertambah kunjugan tetamu... semakin murah rezeki... pas nie hari2 dok tumbuk sambal belacan ya cl.. hehehe

SUHAIMI said...

salam...

tak putus2 CL dikunjungi tetamu.....dapat buah tangan dari Malysia pulak tu...syukur

CM said...

salam cl

MohdArshad said...

Salam..CL jgn makan sorang dah le....

rezeki said...

salam cl

cantik kepala hehehe botakkkk

haticantik said...

salam cl..

doakan saya dapat ke sana..nanti saya nak jumpa cl plak..boleh la bawakan kerepek kat sana..eehehhehe

Kak Sidah said...

Salam CL,

Banyak dapat hadiah istimewa bagi org yg istimewa yer cl, dah ramai tetamu cl, wajah baru ke CL., hampir2 tak perasaan tadi.

PAK NGAH MAN said...

salam, banyak dapat buah tangan tu, terubatlah rasa rindu kat malaysia ya

safiudin said...

salam sdr,

tahniah CM dan azima...

Alhamdulillah, syukur Mak Siti dah sampai ke Makkah...

wah!.... siap dengan belacan lagi tu..

lepas ni boleh lah lepas 'gian' masak asam pedas... hihihihi..

tak pun buat sambal belacan.. yam..yam...yam....

jangan lupa hantar semangkuk ya..

hjh mai said...

salam...,

Cikgu mas lagi.....tahniah....

hjh mai said...

salam...,

rezeki cl bertambah...ni lah keberkatan yag Allah berikan...

hjh mai said...

salam...,

makan tu ingat2lah kat kami kat sini ye....

drama^_^queen said...

Assalammualaikum encik lee :)
saya anak mak siti
hehehe mak saya message saya kata mak dan ayah masuk blog encik lee.
saya selalu masuk blog encik lee dengan mak saya

terima kasih masukkan gamabr mak dan ayah saya ^_^

rindu sangat2