MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday, 15 March 2010

" Sarapan pagi tadi..."

Hanya teh o dan roti sekeping sahaja sarapan pagi cl selepas subuh pagi tadi..alhamdulilah..
Cl cuma makan sekeping "strawberry corraizon" je tadi...buat mengalas perut...syukur
Posted by Picasa

61 comments:

SUHAIMI said...

salam....

shami2 said...

Salam..CL

Alhamdulillah sedap sarapan tu

shami2 said...

Salam ..

3 untuk siapa aar

shami2 said...

Salam..

4 untuk ..siapa..pulak

SUHAIMI said...

seketul je.....tahan ke perut tu...ataupun diet

SUHAIMI said...

tahniah shami 2,3,4 he2.....

shami2 said...

Salam...

5 untuk...

CL, Bang samad, jagindas,...kak ngah..CM..IP..hanis...syima. cp..az...pak itam..hehhe dll

shami2 said...

Salam..

cik suhaimi...nyaris bertembung..heheh

ainhany said...

salam CL

selamat pagi CL
alhamdulillah
masih ade rezeki dan selera menjamahnya..Alangkah bertuahnya kita dibandingkan dengan org yg diuji kesakitan...

Moralnya: makanlah selagi berupaya dan berhenti sebelum kenyang..
ooop doa da baca ke??

Zie said...

Salam,
Tahniah Suhaimi & Shami2..
berduet ye...

shami2 said...

Salam...CL..

Uishhhh letih dah berlari...jap gi nak singgah minum teh ais larr...hehhe

Zie said...

Salam CL,
sedapnyer strawberry corraizon tu, ada lagi ke...

ainhany said...

ooo tumpang lalu...

tahniah kak shami dapat perak...Tahniah en shuhami ..eh nama pun hampir sama nie...
ada perjanjian ke nie...
gosip2...hikhiik

JiMiE said...

Salam abg CL

sedap tengok..kenyang jadi nya hehe..
nak cikit laa hehe :)

CM said...

Salam CL

CM sarapan dgn kak sophie tadi di kg pandan,CM mkn putu mayam dn apam telur...fuuuh sedapp.mungkin lg sedap dr roti corazon aqiuno tu,,,hehehe..

manzlie said...

salam suhaimi..


taniah..Raja Pecut No wahid 1

Pingat emas lagi dia


wslam

manzlie said...

salam shami...

taniah..perak dang gangsa...


waslam

manzlie said...

salam suhaimi..

alhamdulila cukup tuh sampai tenghari...taklah, mana da diet..

wasalam

shami2 said...

Salam CL...

Alhamdulillah..

jom CL..abang samad dll warga PDKM menjamu selera kambing panggang kat blog shami2 pulak...hehehhe

manzlie said...

salam shami..

amboi..asyik ingat bang samad jer..hehehheh

waslam

manzlie said...

salam ainhanny.


alhamdulilah..kita senantiasa nberyukur atas apa pemberiannyer ituh..

waslam

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, rezeki sedemikian amat menyelerakan.

Amin.

tq.

manzlie said...

salam zie..

alahmdulilah..syukur


wslam

manzlie said...

salam zie..

sedap..alhamdulilah

wasalam

manzlie said...

salam jimie..

boleh..mailah sini..heheheheh


waslam

manzlie said...

salam cikgu mas..

amboi datin sophie makan deng dia..tak semwa cl yer...fuhhh


waslam

Ayah Zain said...

salam,
bestnya, selera pulak ni

manzlie said...

salam shami..

jomm pekena kambing bakar dia..

wslam

manzlie said...

salam hilmy...


alhamdulila..syukur rezeki melimpah disini..

wslam

sonata anak kancil said...

salam...dah dekat pukul 7 petang...makan petang makroni bakar je...he3x....pagi tadi breakfast nasi gorengggggg...........bila nak dapat johan ni? dok kalah memanjang....

Hannan Suhaila said...

salam cik Lie,
strawberry croissant tu kan...
:-) bestnya dok di makkah

rosli said...

Salam Cl,

Tahniah Suhaimi dan Shami,

CL, kalau kat Makkah, apa saja yang CL paparkan mesti sedap punya, roti dan strawberry tu nampak berkilat ajer.

manzlie said...

salam cikgu sonata..

woww best tuh macaroni bakar..teringat kat hajjah zainab tuh...

saborjerlah..nanti adalah tuhh

wslam

manzlie said...

salam hannan suhaila..


alhamdulilah

sedap syukur rezeki nikmat yang diberi..


wasalm

manzlie said...

salam rosli..

betul tuhh..apa apa pun sedap dimakan di sini..syukur kan

waslam

Kak Sidah said...

salam cl,

senang hati tgk cl selera makan

suhaimi dan shami pulak gondol pingat, akak pun semanjang lah jugak last, tak pe ada geng ngan sonata, sonata dah sihat betul ke, jaga makan yer mcm cl tu..

safiudin said...

salam sdr,

tahniah suhaimi,

dan shami2

eeemmm, sedap juga menu ni...

sdr, minta sikit boleh? kata orang tak dapat duduk kat hotel dapat jamah makanannya pun cukuplah..

alhamdulillah, syukur. kenyang juga ya..

manzlie said...

salam kak shidah..

alhamdulilah..takpa nanti cl bagi hadiah untuk akak yer..

wslam

manzlie said...

salam saffiuddin


alhamdulilah..boleh apa salahnyer..mailah sini...


wslam

rezeki said...

salam cl

alhamdulillah, pak itam sarap air nescafe je segelas sebelum bertolak balik masuk hutan tadi hehehe

untung, jiran sebelah hari2 sarap tulang hehehe , tu ajis satar cakap tau hehehe

Hajah Zainab bt Abdullah said...

yang ni kak nab teringinlah pulak!

rosli said...

Salam CL,

Sajalah nak tanya, CL ada ke jumpa pengantin dan jugak pelakon Umie Aida, semalam dia bernikah di MH, ada gambar dalam paper Kosmo.

Malam tadi ad majlis rsepsi di Zam2 Tower.

rezeki said...

salam cl

pak itam nak pinjam teko kecik tu, nak gosok2 jap, mana tau keluar jin, boleh suruh dia bawak pak itam gi sana jap, temankan cl sarap sekali hehehe

manzlie said...

salam pak itam..

nak teko gosok kasi keluar jin yer...

nanti cl bagi noohh


waslam

manzlie said...

salam hajjah zaianab..

nanti akak dtg cl belanja noohhh

waslam

manzlie said...

salam rosli...

takda lah..sebab ADA AKU KESAH....sori aar hehehheeh



waslam

KAMATO said...

salam cl, ringkas dan menyelerakan

rezeki said...

salam cl

ni kat tv2 tgh lyn cite labu labi hehehe

lawan boxing spi tah beratus round hehe

kesian tn hj bakhil , nak ngorat cikgu mureni hehe

rosli said...

Salam Cl,

Alamak salah tanya orang lah...

Kak Sidah said...

Salam CL,

Tak pe, tak de hadiah pun tak pe, cl dok doa kat akak depan kaabah n Multazam tu pun dah syukur seribu rahmat, kalau tidak mana ada yang nak doakan akak cl, bukan ada sedara kat mekah tu...terima kasih yer cl.

PAK NGAH MAN said...

salam sedap sarapan pagi ni

zaidah_kamis said...

Assalamualaikum,

Syukur..salam ukhwah.

Gembira dapat sign in to your blog..

salmi said...

Salam....

Enjoy baca blog Tn Haji CL. Sedapnye croissant dng topping jem strawberry tu....

baz said...

yg penting halal

manzlie said...

salam kamato


alhamdulilah....syukur

waslam

manzlie said...

salam rezeki..

labu dan labi...best tuh...cikgu murni?hmmmm

waslam

manzlie said...

salam pakngah man..


meamng sedap tau..nak mai lah join sini


waslam

manzlie said...

salam kak shidah...


alhamdulilah..ituhlah hadiah yang cl titipkan tiap hari untuk akak..insyalah


waslam

manzlie said...

salam zaidah

alhamdulilah..welcome to our group..hehehh

waslam

manzlie said...

salam salmi..

alhamdulilah..sedap croisant tuh...menyelerakan..

waslam

manzlie said...

salam baz..

benar...


waslam