MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Friday, 12 March 2010

" Akhirnyer dapat tempat solat.."

Cl cuba berjalan kehadapan untuk mendekati Multazam...insyalah
Alhamdulilah..akhirnyer Cl dapat berada disini untuk berdoa..syukur
Subhanallah....
Ku titipkan semua doa doa dari warga PDKM disini
Posted by Picasa

56 comments:

Noor said...

Salam

taraaaaaaa

Noor said...

salam CL..

yes yes.. kak ngah dapattt..

KAMATO said...

salam CL

Noor said...

Salam CL..

pat pat siku lipat.. 123.. kak ngah dapat..

Noor said...

salam CL..

alamak kamato.. sudah potong pingat gangsa.. aiseyyy

YB said...

Salam CL

Kyusuk beribadah, sambil doa kan saya murah rezki sihat walafiat..

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam ....tahniah noor

shami2 said...

Salam CL..

Alhamdulillah dapat tempat terbaikkan...

Taraaa kak noor cheq dapat no 8..hehheh

Noor said...

Salam CL..

teng kieu kak nab..

shami, kali nie beru menjadi kak ngah nyer taraaaa.. heh heh

shami2 said...

Salam CL..

kalau ikut turutan nama cheq dapat no 5..heheh kak noor kira noor gandaan *** hehehe gurau aarr

Noor said...

Salam Cl..

aduhhh, best nyer tempat yang cl dapat tuh.. tempat yang sungguh bagus!.. bisa meleleh ayaq mata waktu berdoa..

hilmyiskandar said...

salam.

Alhamdulillah, akhirnya dapat jua saf yg dicari2, terima kasih kerana doa CL.

Amin.

tq.

Rozali said...

Salam CL

terima kasih atas doa doa itu


Wassalam

Rozali said...

Salam CL

Salam Kak Ngah
saya tengah makan tempe untuk tamabah power!!
rupanya Kak Ngah dah pecut jauh
taniah Kak Ngah

tahniah KAMATO

Wassalam

Noor said...

Salam CL..

teng kieu diatas doa2 mu.. semoga Allah sentiasa merahmati mu dik.. amin

Yem0805 said...

Salam CL,

Wah seronoknya dpt tempat solat di depan pintu Kaabah...Alhamdulilah

SUHAIMI said...

salam...

polis2 kat situ tak marah ke tangkap gambar...dekat2 dengan Kaabah ni

manzlie said...

salam kak noor..


wahhh Ratu trekk lagi dia...

Top 2..emas dan perak..

waslam

manzlie said...

salam kamato..


gangsa..taniah./

waslam

manzlie said...

salam kak noor..


satu dan dua ajer...heheheh

wslam

manzlie said...

salam yb..

insyalah...will doakan untuk yb...

waslam

manzlie said...

salam hajjah zainab..

alhamdulilah..syukur nikmat mendapt tempat nyer..

wslam

manzlie said...

salam shami..


alhamdulilah..ituhlah tempat yang terbaik cl dapat..syukur


waslam

manzlie said...

salam suhaimi..

cl tak guna flash..tuh yang depa tak perasan.heheheh alhamdulilah asal niat kita baik untuk tatapan warga pdkm...


waslam

manzlie said...

salam rozali..


wahhh makan tempe yer...seronok tuh..peberet cl gak..heheh


waslam

manzlie said...

salam kak noor...


mendoakan akak dan semua orang..sama jugak sperti kita mendoakn diri kita...insyalah

waslam

manzlie said...

salam yem

meamng seronok..tak terkata lidah ku..kelu seribu bahasa.hanya doa doa ku titipkan buat anda semua..insyalah semoga di berkati olehnyer...ituhlah kebesaran Multazam...


waslam

manzlie said...

salam hilmy..


alhamdulilah...moga allah swt memberkati usaha kita semua..


waslam

Zie said...

Salam CL,
Terima kasih atas doa-doa warga pdkm.

Tahniah kak ngah, boleh jual pingat buat tambang pi makkah...

dS said...

Salam perkenalan. Sungguh indah suasana di sana. Terima kasih dan semoga segala usaha diberkati-Nya.. insya-Allah!

rosli said...

sALAM cl,

Tahniah Noor,

CL, best tmpt yang CL dapat ni, tk kerana mendoakan kami semua

rosli said...

Salam CL,

Tahniah juga Kamato, gangsa.

manzlie said...

salam ds..

salam perkenalan dan mekasih atas sokonan anda pada pdkm..


waslam

manzlie said...

salam zie..

alhamdulilah..hanya ituh shaja yang dapat cl tolong ....insyalah will doakan lagi..


waslam

manzlie said...

salam rosli...


alhamdulilah..memag best tempat tuh...


waslam

Atikah said...

Salam Cl..

Terima kasih atas doa2 cl... semoga Allah merahmati Cl....

fido dido said...

salam

salam perkenalan utk semua ahli pdkm. Sy ni silent reader..dah lama sgt..malu nk menyapa..tp suka dgn keluarga pdkm yg mmg kuat ikatan kekeluargaan ni..

byk blog keluarga pdkm juga sy dah khatam..

suka n teringin sgt menjejak kaki ke bumi penuh berkat tu..Insyaallah..doa-doakan sy dan keluarga.

Zeff zain

dS said...

Sama-sama. Ayah DS bersama keluarga adik sedang berada di sana menunaikan umrah (ksb travel). Semalam bertolak dr KLIA.. 3.30 petang. DS rasa bersyukur sangat sbb dpt lihat gambar2 yang dipost di sini.. hilang sket rasa rindu.

ainhany said...

salam cl

syukran...mg doa dikabulkan.depan multazam..dekat MH...
subhanallah...amin amin.

Che'gu Mimah said...

Salam

oh...rindunya dgn suasana dlm MH...rsa terpanggil2..terbayang2 burung2 yg terbang tak putus2 mengelilingi atas Kaabah...

Azima said...

Salam Cl,

Syukur Alhamdullilah..dapat tempat terbaik untuk solat.

Wassalam

Azima said...

Salam Cl,

Mekasih atas kebaikanmu mendoakan kami semua..Hanya Allah saje yg dapat membalasnyer..

TKasih bykkkkkk2 Cl..semoga Allah mengurniakan kebahagian buat Cl dunia akhirat.AMIN.

s

normala said...

Salam CL,

Alhamdulillah dapat berdoa di tempat yang mustajab.

Terimakasih kerana mendoakan kami smua. Moga2 CL akan terus tetap mendoakan untuk ahli PDKM agar sejahtera di dunia dan berbahgia di akhirat.

Azima said...

salam,

Tahniah Kak Noor..pat2 siku lipat
Emas perak Kak Noor dapat..

Tahniah jg buat Kamato..dpt gangsa

Wassalam

CM said...

salam CL


sibukkkk betul CM hari ni,baru berkesempatan mengjengguk CL ni...amboiii kak ngah bertenaga dia petang-petang tu...

aland said...

Salam,

Saya baru balik ke Malaysia minggu lepas 3/3/2010. Dah rindu nak kembali ke sana. tu yg dok cari blog ttg Masjidil Haram.. Masya-ALlah, tak sangka ada hamba ALlah senegara bekerja di Al Safwa.. haritu ada berbual dgn pekerja mungkin rakan CL dr Egypt sedang beli Ayam grill sebelah Hilton tu.. Insya-ALlah bila dpt rezeki kesana lagi dpt kita berjumpa..

rezeki said...

salam cl

tarakkkkkkkkk akhirnya pak itam dapt nombol 40 lebih hehehe


welkom all silent readers dlm keluarga besar PDKM

manzlie said...

salam aland.


alhamdulilah..laa awat tak singgah di safwah..


waslam

manzlie said...

salam zeffzain..

alhamdulilah..syukur dan selamat dtg menyertai warga Pdkm..


waslam

manzlie said...

salam cikgu mas..

ye lah..cl la nih busyyyyy..heheheh

waslam

manzlie said...

salam adik tikah....


selamat berangkat ke banggul derdap...moga selamat sampai di rumah jeha dan lahuma...sampaiakan slam syang abang pada mereka yer..


waslam

manzlie said...

salam azima..


ameeen....


waslam

manzlie said...

salam che gu mimah..

alhamdulilah....

ameeenn..



waslam

rezeki said...

salam cl

baru sat tadi pak itam makan 1/2 boiled egg ayam hutan kak ngah dgn roti 4 kpg dan serunding sambal ikan bilis , alhamdulllah,

cl dah makan?

opsss alamak , telur ayam hutan kak ngah dh tingal sebiji je cl, mcm mana nak buat baka hehehe

Ummi Humaira said...

salam CL...

semoga CL tak lupa doakan akak dan keluarga juga yer..

safiudin said...

salam sdr,

tahniah Noor dan kamato..

benar-benar teruja...

sesaknya....