MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Tuesday, 16 March 2010

" Laporan Terkini - Keputusan Semasa.......


Keputusan "semasa" Ratu Trekk dan Raja Pecut setakat 15 march 2010 bagi 52 entry:

1. Rozali 10 kali 2. Cikgu mas 9 kali 3. Abang Sulung 6 kali
4. Zie 5 kali
5. Ayah zain 3 kali
6. Tuan Hj saad 2 kali
7. Ibu guru 2 kali
8. Hjh Mai 2 kali
9. Kak Noor 2 kali
10Rezeki 2 kali
11Azima 2 kali
12Pjal 1 kali
13Saffiudin 1 kali
14Kak Nab 1 kali
15Ummi Humaira 1 kali
16Ben Ludin 1 kali
17 Ummiadam 1 kali
18 Suhaimi 1 kali
19. Rosli 1 kali

Masih ada lagi setengah bulan untuk mereka mengejar antara satu sama lain bagi menJuarai Bulan Mac 2010...insyalah..syukran..wasalam
JUARA BULANAN AKAN MENERIMA TROPY BERSERTA DENGAN JUBAH/ABAYA

60 comments:

PAK NGAH MAN said...

salam kena pecut ni

Ayah Zain said...

salam

salam pecut pakngah

PAK NGAH MAN said...

salam ni memang kena pecut habis sebab tak dak dalam senarai

PAK NGAH MAN said...

salam ayah zain kita kena pecut habis ni

Ayah Zain said...

Salam CL,

ni dah kira macam carta pulak yer

PAK NGAH MAN said...

salam dah pecut baru boleh tanya sarapan apa pagi ni

manzlie said...

salam pakNgahMan

Wahh..memecut jer dia skg nih..

Taniah...Pingat Emas..No1


waslam

manzlie said...

salam Ayah zain

Taniah lagi..Perakkkk

cuba lagi az dah dekat tuh..


waslam

manzlie said...

salam pakngah man...


patut lah duk memecut ..nama takdak dalam senarai tuh..heheheh


waslam

manzlie said...

salam pakngah man..


lum makan pagi lagi...tak sihat la arinih...

waslam

shami2 said...

Salam CL...

Alhamdulillah...

Aikkk gambaq lain pulak..heheh
Bertuah aar depar dapat jubah abaya..hu..hu hu...
aik pak ngah man & Az takan dapat abaya kut..hehehhe tak leh bayang kalau depar pakat pakai abaya...hehe

pssssst bang samad kirim jubah abaya untuk cheq..aar color itam...ada bolian tau...merelip merelap...

manzlie said...

salam ayah zain..


Carta PDKM yah..bukan carta Radio Eraa...



waslam

abangsulung said...

Wah..lajulah rozali & CM.
Kita yang lain ni ketinggalan jauh lah..

Apa-apa pun tahniah kepada semua raja & ratu pecut.. Teruskan memecut..

Zie said...

Salam CL,
Wah... laju raja dan ratu pecut. saya pun ada gak, hehe

manzlie said...

salam shami..


nak abg smad belikan ka?nanti cheq habaq noohh...hheheheh

walsm

manzlie said...

salam abang sulung..

wahhh abg sulung pun duk mengejar tuhhh


waslam

manzlie said...

salam zie...


kejar jgn tak kejar...heheheh


waslam

hilmyiskandar said...

Salam.

Tahniah utk semua.

Amin.

tq.

manzlie said...

salam hilmy..

jangan lupa mencuba....


waslam

inabu said...

assalamualaikum...

kali ke-2 nabu bg komen kat blog ni, sblm ni asyik dok baca entry, tgk gambaq, baca komen org2 lain..rasanya kali ni nabu pun nak pecut gak la ;)

manzlie said...

salam inabu..

harus tuh...pecutt jgn tak pecutt...


waslam

abangsulung said...

Salam,

Petang-petang camni juga makan nasi mandhi ke..nasi bengali ke..

Tapi takpe lah, nasi nasi melayu je dulu hari ni..

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam cl,

hmmm...x larat nak pecut. kak nab ni kumpulan GG 5-Series!! :(((

abangsulung said...

Salam,

tumpang lalu CL, Cik Nabu jomlah join kita kat sini. Sama-sama memeriahkan suasana rumah tuan tanah PDKM ni..

Imran Paris said...

EN Li....huhuhuhuhu...itu je dpt saya katakan, tak dptlah saya pow jubah Makkah....huhuhuhu, bz sgt la ni En Li.....tak pe tak pe, nanti jumpa kat Makkah lg mcm2 saya pow En Li....hehehe. TQVM my dear En Li....

abangsulung said...

wow..ramai nyer orang online..34 orang. Menginati-intai N3 baru lah ni..

manzlie said...

salam hajjah zainab...

gg-5 series tuh apa?


waslam

manzlie said...

salam dato Imran paris..

poww....takpa mai sini cl belanja kuih poww..versi arab..hehhehe

wasalam

manzlie said...

salam abang sulung...


nasi mandey, nasi bengli..semua ada ..mai lah join sama..hehehh

wslam

Kak Sidah said...

Salam CL,

Dah tentu CM dapat abaya tu, akak ni mcm mana CL, puas kejar tak dapat2, asyik2 tertinggal...malas dah nak kejar, bukak jer n3 ni bila2 teragak.
tapi cl janji kan nak beri akak jugak kan...hehehe.

Kak Sidah said...

Salam,

Shami statement tu kelakar lah, akak gelak sorang baca statement tu..sebab akak terus bayangkan hhahaha...

rezeki said...

salam cl

jgn pasal nak memecut nanti sampai salah taip hehehe

nak tulis memecut tertulis memancut, dh mcm kucing jantan pulak hehehe

cl, hari ni pak itam tersgt bz spi tak sempat memecut heheh

jap lagi nak sambung deliver barang

Kak Sidah said...

Salam CL,

Pak ngah man pun dah laju sekarang, sejak2 cl nak beri hadiah.

Az sikit lagi tu, kejor jgn tak kejor, nanti dapat abaya, boleh bagi kat cikgu pakai..

Hajah Zainab bt Abdullah said...

CL dah lupa gelaran tuh! hu hu hu.
tak menang..tapi nak jugak abaya tu!

CM said...

Salam CL


wahhhh hebatnya hadiah dia...bersemangat CM ni,,,

Azemi Ali said...

Salam.

Dah ada hadiah pula ek! hehe

haticantik said...

wahh bestnyaa..

tapi tak pernah tersenarai...asal buka je dah ada..

sonata anak kancil said...

CL - saya kalah ke??? bila boleh mengejar ni...asyik corot je!
nak jugak jubah tu....
( untuk paling corot )

manzlie said...

salam cikgu sonata.


abaya untuk paling tercorot..heheheh

waslam

manzlie said...

salam kak shidah...

ada jgn risau...aka dng cikgu sonata tuh .hehheh

wslam

manzlie said...

salam azemi ali..

apa kabar skg..?lama menghilang...heheh

ada skg hadiah....


waslam

manzlie said...

salam hajjah zainab..

jgn salah sangka..jubah untuk lelaki pun ada la...heheheh


waslam

manzlie said...

salam pak itam..


alhamdulilah...rezeki ..syukur pada allah swt...jgn lupa memecut jugak tau..


wslam

manzlie said...

salam hati cantik..


cuba lah...kejor depa tuh...heheheh


waslam

manzlie said...

salam cikgu mas..

hahh dah bersemnagat lak dia...oklah tuhhh..pecut jgn tak pecut..heheheh


waslam

umiazuddin said...

Salaam CL,

APPAAAA???!!! Ratu/Raja dapat Jubah/Abaya???!!!
Ohh tak boleh jadi nih!! Cheq pun nak pecut jugaklah...
okeh nak pi workout jari-jemariku supaya laju & tak ketaq tekan keyboard...heh...8, 8 lagi...

Tahniah kepada semua juara2 PDKM!! :)

VpeaceV

Hajah Zainab bt Abdullah said...

cl tersilap tu..bila pulak akak yang salah sangka? orang lain yg buat komen tu!! :(

manzlie said...

salam ummiazzuidn


alahmdulilah..syukur...kena berlatih nohhh..

waslam

manzlie said...

salam hajjah zainab..


ojh ye ker...

sori...


walsam

ainhany said...

salam CL...

huhu..tak tersenarai lagi rupanye..

Azima said...

Salam Cl..

Nama cheq ada dlm senarai gak tu..hehe Alhamdulillah..syukur

Cl,xkan utuk juara jer..saguhati kna bagi la gak..kalau x dpt abaya..dpt butang aje pun xper..nak jadi ratu/raja pecut utk setiap n3 bukan senang tau..

Wassalam

manzlie said...

salam ainhanany


cuba..dan terus mencuba tau..


wslam

manzlie said...

salam azima..

kan dah jadi juara..nak risau apa lagi...nih kan juara antara jaura..heheheh


waslam

rosli said...

Salam CL,

Sya pernah dapt sekali..no 1..nama tak ada

manzlie said...

salam rosli..

malesh..malesh... yer...tertinggal nama tuh..so sori ..juara pada hari 11/3..
takpa sya update balik
hehhehehe


waslam

safiudin said...

salam sdr,

tahniah pak ngah,

dan tahniah ayah zain

wah!... tahniah untuk juara

En Rozali 10 kali,
CM 9 kali dan,
Abang Sulung 6 kali..

dan lain-lain juara/ratu pecut..

ahah!.. apa lagi buatlah latihan dan lepas tu pecutlah laju-laju...

rosli said...

Salam CL,

TQVM.

manzlie said...

salam saffiudin..

takmau pecut ka..?heheheh

waslam

manzlie said...

salam rosli..


mafi muskillah...- no problem


waslam

Aki44 said...

Salam CL...
Masuk ikut belakang jer, mane nak pat nombor.