MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Tuesday, 23 March 2010

" Depan Masjidil Haram - 3.15pm"

King Abdul aziz gate 1 - depan jam Besar..
Suasana jam 3.15 pm semalam....
Agak terik pada waktu ini..alhamdulilah
Tenang bila melalui di kawasan luar haram ini...
Posted by Picasa

52 comments:

iBu...gUru said...

salam cl

che'na said...

SAlam CL

CM said...

salam

iBu...gUru said...

dah dapat first

che'na said...

Salam...

Nampak cantik ya. Tahniah Ibu dan CM, memang mantap.

iBu...gUru said...

salam cl
panas lit lit pun tetap jadi kunjungan

CM said...

salam..



guru mendahului cikgu
ibu mendahului mama..hehehe..tak perr cikgu memangg laju..

che'na said...

Sekarang dah start nak panas agaknya, ramai yang menahan terik matahari.

manzlie said...

salam Ibu_guru..

JuaRA bARU..rATU TREKK..

TANIAH PINGAT eMAS..


WASLAM

manzlie said...

salam che na..

taniah..muka baru skg.
.Pingat Perakkk

waslam

manzlie said...

salam cikgu mas


taniah..gangsa...3.

masih top 3 jugak dia...


waslam

manzlie said...

salam che na..

yup skg dah masuk musim panas dah...


alhamdulilah


wasalam

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, indah suasana cukup hening sekali di persekitaran MH.

Amin.

tq.

Azima said...

Salam Cl,

Alhamdulillah Cl..dengan izin Allah..menerusi blog Cl dapat slalu menatap MH..

Terima kasih Cl atas usahamu itu..Hanya Allah jua yg dapat membalasnya.

Wassalam

Azima said...

Salam,

Tahniah ibu..gUru dpt no wahid kali nih...
tahniah gak buat che'na n Kak Mas.

Sblum pulang..msti lawat blog Cl dulu..

Mula n akhir kerja opis dgn menatap kaabah n kwsan persekitaran..Alhamdulillah.

Azima said...

Salam Cl,

Selamat tengahari Cl..Slamat menjalankan tugas..Jgn stres2..Senyum sokmo k..mcm ni :-))))hehehe

Ok nak balik dah ni..bye

mama ju, said...

salam CL

Bilalah agaknya dapat ke sini lagi...

CM said...

salam...


ye lah azima.cm pun mahu pulang ke rumah..kita semua dah habis kerja CL baru nak mula kerja tu...take care yer CL..


kami sentiasa menunggu liputan terkini,laporan sensasi terus dari mekah dari wartawan yg sangat kami hormati...tabikk untuk cl...byeee...

che'na said...

Salam CL,

Bila CL lapang blhlah ambil view dari pintu2 lain pulak. Ada berapa pintu keseluruhannya di MH? Ketika di sana sy rasa x pernah cuba masuk dari semua pintu.

Dulu masa belum roboh, pernah jg masuk pintu Umrah dll. Depends kat mana hotel kita kat situlah sy masuk, dikhuatiri tersesat.

rezeki said...

salam cl

tenang lagi menenangkan suasana kat sana, apa lagi yg boleh digambarkan

jom cl, pak itam nak jogging bang 20-30 km jap hehe opss 200-300 m je hehehe

tu lama cl tak kepasar belakang tu, arab jual ikan tu dah kecoh, katanya
"yaa habibbi, ku pandang kiri kanuri , cl enggak ada hehehe "

dia tak tahu, cl dok sebuk ngan bilik, bilik,bilik, cadar,katil heheeh

all the best dhn kerja cl

wasalam

che'na said...

Salam...CL

Selamat meneruskan kerja. Terima kasih atas part time job yg sentiasa beri paparan menarik kpd kami. Hanya Allah shj yg mampu mbalas jasa CL.

Nak urus rumah dan tangga plak!! Assalamualaikum...

Rozali said...

Assalamualaikum CL

terpegun melihat MH tersegam indah

Rozali said...

Salam CL

Salam iBu...gUru
che'na
CM

taniah

Wassalam

Ayah Zain said...

Salam CL,

cerahnya MH. Berapa suhu tadi tuh

manzlie said...

salam ayah zain...

39c waktu tuh...paanskan tapi seronok...

waslam

manzlie said...

salam che na..

nanti cl free cl tawaf satu masjidilharam dan snap semua pintu laluan masuk yer...skg busy loorrrr


waslam

manzlie said...

salam azima..

mekasih atas komen anda tuh

waslam

manzlie said...

salam rezeki...

berjogging...hehehheehh
cl lama tak masak lah..busy..lagi pun barang dah habis...heheheh

waslam

manzlie said...

salam che na...

mekasih kerana melayari blog pdkm harinihj..jgn lupa nanti malam..heheheh

waslam

manzlie said...

salam hilmy...

terasa kedamaian di hati....

syukran

waslam

manzlie said...

salam rozali..

memang tersergam indah kan...sedap mata memandang nyer


waslam

manzlie said...

salam mamaju...


insyallah nanti adalah tuh rezeki mama ke sini..

waslam

PAK NGAH MAN said...

salam, nampak cuaca panas juga ya

Rokiah said...

Salam CL...

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam cl,

macam pak itam gak nak tanya..bila cl masuk dapur? ada masa cl masak2 yer..ajak pak itam & kak nab makan2...heheheh ;)

Rokiah said...

CL..

Ada lagi yg lebih panas dari sume tu kan...

Rokiah said...

Panas kat dunia boleh tahan lagi, boleh lindung2, pakai payung ke apa ke...

Rokiah said...

kat sana nanti sejengkal aje... tak leh bayangkan, mampukah kita ???

Rokiah said...

Namun MH sangat kuat tarikannya... Iman kepada Allah Taala menarik kita ke sana, menggamit hati dan perasaan,manusia pelbagai bangsa datang berbondong-bondong dari setiap pelusuk dunia...
MasyaAllah, Maha Agung kekuasaan Allah....

SUHAIMI said...

salam....

cantik sungguh view MH ni....

manzlie said...

salam pkngah aman..

alhamdulilah..panas sini okkan...

waslam

manzlie said...

salam hajjah zainab..


insyalah nanti cl masak ajk kaknab dn Pak itam yer..heheheh

waslam

manzlie said...

salam rokiah...


panas di 'sana' jgn ceritalah....lagi panas membara...

wslam

manzlie said...

salam suhaimi..


alhamdulilah...sungguh cantik dan tersergam indah kan


waslam

Rokiah said...

Eh!!

CL reply saya lg ari ni... hu3

Rokiah said...

saya x punya daya untuk memecut cam yg lain he3...

YB said...

Salam CL

Sudut yg menarik pd gambar. Macam pro dah sekarang ni.

rosli said...

Salam CL,

Tahniah Ibu Guru, Che 'na dan CM

CL tk paparkan pintu 1,saya suka.

CL dulu saya cuba kiraberapa jumplah pintu MH, jump sehingga 96 sahaja. Brapa semuanya ?

Atikah said...

Salam CL,

Sejuk mata memandang... walaupun keadaan panas terik...

safiudin said...

salam sdr,

tahniah ibu..guru,

tahniah che'na dan

tahniah CM

nampak tenang dan damai..

hjh mai said...

salam...,

boleh x cl ambik gambo pintu King Fahd, rindu rasanya...,tu le laluan saya dulu..

Ummiross said...

salam cl dr kami suami isteri,dh lama ikut perkembangan sini,makin hari tengok makin rindu nak ke sana,doakan kami ye,doa utk cl jg dr kami