MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Friday, 12 March 2010

" Suasana Malam Jumaat..."

Keadaan depan Haram mereka masih lagi duduk beristirehat..subhanallah
Didalam pun 'meriah tuh' dengan Jemaah..alhamdulilah
Masyaallah..ramai kan Jemaah jemaah..alhamdulilah syukur
Sungguh meriah..suasana di sini pada malam Jumaat...
Posted by Picasa

42 comments:

rezeki said...

salam cl

tak gigil malam jumaat

rezeki said...

salam cl

kalau gigil juga, rotan kan hehehe

rezeki said...

salam cl

indahkan malam jummat kat sana, ramai jemaah

rezeki said...

salam cl

cl doakan utk pak itam tak semalam

rezeki said...

ssalam cl

kalau org ambik spm dapat straight 10, rasa2 dpt tak pak itam straight 10 juga kat sini

Azima said...

Salam,

Indahnya Cl..penuh dengan jemaah

Syukur Alhamdulillah.

rezeki said...

salam cl

nampak gaya , kekawan semalam lum spi lagi kat sini, byk zikir rasanya mlm tadi

rezeki said...

salam cl

ok , azima dh sampai, pak itam pasing baton kat dia pulak hehehe

Azima said...

Salam,

Amhoi pak itam..bukan main yer..sapu bersih

SUHAIMI said...

salam.....

malam jumaat yang indah di MH.....berdoa memohon keampunan Allah swt

rezeki said...

salam cl

bukan sapu azima, vacumm sekali heheeh

manzlie said...

salam rezeki

alhamdulila..tak gigil malam jumaat yer..

Taniah..Raja Pecut kembali mengegar Trekk dari Hutan....heheheh

Pingat Emas ,Perak dan Gangsa..

bukan sapu bersih..vaccum lagi nohh

top 5 lagi


wslam

Azima said...

Salam,

Maaf pak itam..sesajer je..tgk pak itam bukan main lajuuuu,saya tumpang sekaki ler..

Tahniah pak itam..xper arr x dpt straight 10 pun tp still dpt raja pecut utk N3 nih..sbelum masuk hutan..masih sempat pecut kat rumah Cl yer pak itam..

manzlie said...

salam pak itam..

ada gak doakan pak itam depan multazam..tunggu entry setersnyer lagi seetangah jam..

waslam

SUHAIMI said...

tahniah untuk raja hari ni......sapu bersih...

manzlie said...

salam rezeki...


memang indah suasananyer di sini...meriahhhhh

sat cl nak masuk Haram solat subuh nohh..dah azan..karang sambung heheheh


waslam

Azima said...

Salam,

Salam pagi Jumaat buat Cl dan semua warga PDKM..semoga kita semua berada dlm rahmatNya sentiasa..

Doakan buat saya jgk yer Cl..mekasih

Wassalam

rezeki said...

salam cl

pak itam ni kategori raja pecut yg gigi patah je hehehe

DMV hehehe

admin said...

salam sdr,

alhamdulillah ketemu lagi kita...

syukur dapat menatapnya.

indah, tenang dan damai...

tahniah rezeki... pecutan pagi jumaat.

ainhany said...

salam cl

masyaALLAH
meriahnya dgn ummh yg mndambakan dirinya kepada pengabdian..
yng mmpu ku buat mndoakan lantas menatapinya dan tatapii lagi dgn harapan diri ni bakal bersama jua...

jgn lupa doakn buat kami

YB said...

Salam CL

Malam jumaat, ramai ambil kesempatan tambah ibadah masing masing.

Zie said...

Salam CL,
Salam pagi jumaat, moga dalam kerahmatan Allah.

Wah pak itam... takde gigil, mujur azima sampai. kalau tidak mau sampai 10.

Tahniah pak itam dan azima.

rezeki said...

salam

zie , pak itam tak gigil , batuk je psl sekarang cuaca di sini dari panas terik tetiba hujan lebat pula
dh 2-3 hari

alhamdulillah dgn kurnian Allah ni

rezeki said...

salam cl

terkenang masa 2007, kalau seminggu lagi dekat hari wukuf , lps asar terus ke isyak di MH

subuh pula jam 3.00 pagi dh mula keluar hotel yg jaraknya 180 m dr MH

bila agaknya pak itam dpt merasai suasana sebegitu lagi , ikut giliran 2020

cl doakan agar Allah jemput lagi ke sana utk haji cepat sikit , umur semakin meningkat, esok lusa tak tahu ...

Azima said...

Salam,

Tkasih Zie..pak itam guna vacuum..saya guna penyapu lidi jer..mana bleh lawan..@@@

Pak itam batuk??mana bleh jadi tukang sapu...alah dengan debu tu..

manzlie said...

salam azima..

memag indah permandangannyer dari sini

waslam

manzlie said...

salam suhaimi..

benar tuh ..berdoa sambil bernunajat pada diri ini...memohon keredhaannyer..insyalah


waslam,

manzlie said...

salam rezeki...

takda lah kerja kososng kat sini...minta maaf noohhh


waslam

manzlie said...

salam ainhanny...


alhamdulilah...insyalah akan sya doakan nanti..


waslam

Zie said...

Salam,
Ohh.. pak itam batuk ye, saya pun batuk gak lps balik jenjalan hari tu, ni dah kurang. Mungkin tak ambik sunnah, cth tak sedut air melalui hidung masa wuduk, tu kena batuk dan selsema.

Saya pun teringin nak mengerjakan haji lagi, rasa tak puas berada di arafah. moga ada rezeki ke sana. doa2kan kami ya CL.

manzlie said...

salam rezeki...

mana boleh klategori tuh..hehehehh

mana cm yer pak itam?


wsalm

manzlie said...

salam yb..

benar sungguh kata kata yb tuh...beribadah pada malam jumaat merebut ganjanran dan keredhaannyer


waslam

manzlie said...

salam zie..

alhamdulilah...salam jumaat..

waslam

manzlie said...

salam rezeki..


insyalllah..nanti cl doakan lagi yer..


waslam

manzlie said...

salam haji omar..


alhamdulilah..syukur dapt merasai keindahannyer..

wsalam

rezeki said...

salam cl

cm duk sibuk , mesti tgh buat analisa matapelajarn , semlmkan SPM keluar, kemudian nak isi dan taip pelbagai sijil utk bebudak tu

nasib baik pak itam tak jadi cikgu hehe

jadi hang kebun tak yah isi2 benda tu hehehe

Rozali said...

Salam CL

Salam Pak Itam

hebat, pukulan mlm jumaat

Wassalam

manzlie said...

salam rezeki..


aikkk camner pak itam tau semua tuh..kata tukang kebun di hutan..heheheheh


waslam

manzlie said...

salam rozali..

memag hebat dia di malam Jumaat nih..


waslam

rezeki said...

salam cl

ni tukang kebun profesional punya, ada sijil ISO lagi hehehe

rosli said...

Salam Cl,

Meriahnya MH..Tahniah rezeki

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, memang hebat + meriah malam jumaat ni, memang teruja.

Amin.

tq.