MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Tuesday, 30 March 2010

" Anak anak yatim Al-Ijabah..."

Bersua dengan mereka seketika di Dsaji....alhamdulila..wahh..ralit sungguh Ustaz amin tuh...hehehhehe
alangkah bahagianyer bila melihat mereka semua tuh yang agak keriangan bersama sama ..syukur
Kepada anda semua jangan lupa saksikan nanti kemunculan mereka "secara langsung' dari ym di kamar bilik CL bagi Jemputan Makan Tenghari , Chicken Mandey, pada hari ahad ni selepas solat zuhur yakni pukul 1.00tengahri (waktu Malaysia jam 6.00pm) Haji Arsad dan Taj (GPK) telah pun bersetuju untuk bersama sama kami meraikan mereka nanti...syukran..wasalam
Posted by Picasa

45 comments:

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam cl

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam cl,

alhamdulillah...rai anak2 yatim

shami2 said...

Salam CL..

Alhamdulillah

Yess kak nab laju aih dia

Hajah Zainab bt Abdullah said...

berkat hidup cl....amin

shami2 said...

Salam CL...

wah2..kak nab jom lumba...tgok luas jer trekk baca kemudian jerlah...

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam shami2...

hahaha...sekali sekala...akak laju!!

Hajah Zainab bt Abdullah said...

shami2...kita jer ke

shami2 said...

Salam CL..

kak nab kalau hidup CL berkat...jom kita tumpang keberkatan bersama dia...dapat tatap gambaq MH dan kaabah hari2 pun alhamdulillah..indah perjalanan harian kita baik dirumah maupun ditempat kerja..terhibur..ilang stress

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, semuga layanan yg CL akan berikan itu diberikan ganjaran. Teruskan usaha murni sedemikian.

Amin.

tq.

Hajah Zainab bt Abdullah said...

betul tu...cl hidup dengan penuh kebahagiaan..semoga Allah SWT melimpahkan rahmat kepada CL..leh kita tumpang sama ya..

CL..kirim salam kat Taj...makan mandy...wow

shami2 said...

Salam CL..

tumpang sembang ngan kak nab...hihihi

kak Nab depar semua pi makan tengahari....tu lambat masuk..alam maya..hehheh
CM for sure duk pecut tu...tak sabar dia nak masuk alam maya..hhehehe
CL...pulak duk tunggulah kita semua nak berceloteh....betui dak CL....

Hajah Zainab bt Abdullah said...

CL...nanti makan mandy jangan lupa akak & geng2 norr..

shami2...CM ada kelas lagi kot!

mama ju, said...

Salam CL

Alhamdulillah ...mereka nampak gembira...

Wah kak nab dan shami2 boleh tahan kauorang!

Hajah Zainab bt Abdullah said...

mama ju,

kebetulan trek kosong...hahaha

manzlie said...

salam hajjah zainab..


taniah...Ratu trekkk..Pingat emas..


waslam

manzlie said...

salam hajjah zainab...


alhamdulilahhh..syukur...

taniah..Pingat Perakk jua..


waslam

manzlie said...

salam shami...


taniah...

gangsa..


waslam

manzlie said...

salam hajjah zainab,,,



aminnnnn



waslam

manzlie said...

salam shami..


kak nab memecut laju tuh....


waslam

manzlie said...

salam shami...


jgn risau..jom tumpang sekali..boleh...


waslam

manzlie said...

salam hilmy....


aminnnnn


waslam

manzlie said...

salam hajjah zainab..


insyalah nanti cl kirim salamkan..

w
aslam

manzlie said...

salam shami..


betui tuh...heheheh


waslam

manzlie said...

salam mamaju..



aminnnn


alhamdulilah


waslam

manzlie said...

salam hajjah zainab..


ye lah...tadi lama sangat trekk kosong tkada sapa nak memecut...heheheh


waslam

shami2 said...

Salam CL...

Tu dia kawan pak itam dah kuar..cik hilmy...aikk samer macam namer asben aar...hehehh
Usha murni CL bermakna umpama spotlight dalam hidup kita semua setiap hari...hehhehe pembakar semangat....hehehe

N @ MakNi said...

Salam CL,

Wahh..tahniah kak Nab..ratu trek kali ni.

Hari ni patutnya klas ustaz Amin...tapi tgk ust kat blog CL la plak.. alhamdulillah mulia sungguh usaha murni ust Amin tu kan...rezki anak2 tu utk sampai ke MH.

shami2 said...

Salam CL...

Tumpang lalu nohhhh

Pssssssssst taj...suka makan kambing panggang kan....hehehh jgan lupa doakan akak & abang moga berjaya....nanti balik sini upah kambin panggang 10 ketul cukup....heheheh

U said...

Salaam CL,

Meraikan anak2 yatim...masyaAllah, besar pahalanya tu...alhamdulillah.

Sampaikan salam pada kak Taj nanti ye?
Macam mana nak 'tune in' ke siaran langsung tu nanti ek?

VpeaceV

Tahniah Kak Nab & Kak Shami...pulun sakan noo.. :)

Zie said...

Salam CL,
Kirim salam pada anak-anak yatim al-ijabah, juga ustaz amin dan kak taj. Besar pahala meyantuni anak-anak yatim.

Tahniah kak nab & shami.

Azima said...

Salam Cl,

Sungguh mulia hati Cl..
Semoga Allah melimpahkan Rahmat dan kebahagian buat Cl..AMIN

Allah SWT senantiasa memuliakan siapapun yang memuliakan anak yatim
Baginda Rasulullah juga menyebut dirinya Abul Yatama, 'Bapa anak-anak Yatim.'

Sebab anak-anak yatim seperti seekor burung yang terbang dengan satu sayap, memerlukan bimbingan bahkan yang paling utama membutuhkan kasih sayang dan perhatian..

Semoga kita tergolong dlm golongan yg memuliakan anak2 yatim..fakir miskin..InsyaAllah

Wassalam

Azima said...

Salam Cl,

Nanti kalau ada rezeki bleh plak ditubuhkan "Teratak Kasih PDKM"
xpun "Tabung Kasih PDKM"..apa2 jer lah!!

Bleh bantu anak-anak yatim dan mereka2 yang memerlukan..pasti ramai yang ingin membantu..InsyaAllah

Wassalam

Azima said...

Salam,

Eh lupa lak nak ucap tahniah kat Mama Nab dan Kak Shami..Tahniah yer..

Wassalam

Zie said...

Salam,

Azima, comel la pulak Azima hari ni.. hehehe

Mohd Saad Hamid said...

Salam CL,

Saya pun anak Yatim Piatu. Tidak berayah dan beribu. Sob Sob

Azima said...

Salam,

Tkasih Zie..tetiba rasa nak jadi budak la plak..hehehe.
Kot2 dapat pecut lagi laju dari atuk n CM tu..

Wassalam

PAK NGAH MAN said...

salam, nampak ceria saja anak anak tu ya

che'na said...

Salam CL,

TAhniah Hjh Zainab dan Shami2. Permulaan yg baik utk pingat2 seterusnya.

Bolehlah CL jv dgn ust amin utk usahakan sst dgn anak2 yatim tu. Cdgn Azimapun menarik. Seronok tgk depa seronok.

Imran Paris said...

En Li, boleh tlg story sikit pasal anak2 yatim ni...please. Thanks in advance :-)

boxhousestudio said...

kalau semua budak remaja perempuan dan lelaki macam gini kan best..aman dunia...

Rokiah said...

Salam CL..
Ari ni lambat masuk aa kepala ni ada sikit pening and sakit la...

Rokiah said...

Ada stress sket...
x pe dtg jap jer, sejuk hati tengok wajah anak2 yatim tu..
Semoga mereka beroleh ilmu di bumi anbiya' tuh!!

Ameen.

safiudin said...

salam sdr,

tahniah kak nab...

dan shami2...

syukur, alhamdulillah...

semoga usaha murni sdr mendapat keredaan dan keberkatan dariNya...
insyallah..

rosli said...

Salam CL,

byk pahala raikan anak yatim ini. Tahniah hjh zainab

Aki44 said...

Salam CL..
Salam Ustaz Amin...
Salam smue
Ustaz Amin my peberet ustaz, tau.