MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Tuesday 2 June 2009

" Profesor Muhd Kamil Ibrahim datangggggg..."

Penyampaian Buku Travelog Haji telah di "sempurnakan "di Lobby Hotel Alsafwah...alhamdulilah di berikan sendiri oleh penulis buku tersebut yakni Profesor Muhd Kamil Ibrahim


Tak sabar nak baca buku buku nih...cikgu Mas jangan "Jeles"



Sempat jugak dengar "ceramah Profesor di dalam bilik"..Best...walaupun cuma 15 minit jee but very manafaat pada saya..Thanks Pro"


Renungan seorang Profesor dari tingkap bilik Hotel Alsafwah....


Bergambar bersama anak anak beliau di dalam bilik Hotel Alsafwah (Azrai dan Amirul )


Salam from Mekah....Jam 1.30 tengahari aku terima panggilan dari Lobby Hotel.."Mr Mudir Azli someone want to see you at the Lobby."..so aku pun turun lah dengan segera lalu terus ke Lobby Hotel ku..tiba tiba bila sampai je di depan Receiption alangkah terperanjat nye aku....ditegur sapa oleh Profesor Muhd Kamil pada ku..."Asalamualaikum En Azli"....aku tersentak dengan serta merta berjabat salam dengannye...dalam pikiran ku ., betul ker ni "Profesor "yang kami selalu perkatakan dalam Blog tu...nak call cikgu Mas dah tak sempat dah sebab dia dah ada di depan mata jadi kami pun terus je beramah mesra..belum sampai 5 minit berbicara Profesor pun mengeluarkan beberapa keping buku dan Cd untuk diberikan pada ku.( cikgu Mas siap dengan tanda tangan dan kata kata motivasi lagi di dalam buku tu..jgn jeles...)...terharu aku di buat nye...siap suruh anak nye mengambil gambar di Lobby Hotel semasa memberi hadiah buku tersebut...sungguh gembira hati ku hari ni...dah lah gembira daki puncak Jabar Nur belum habis , terus dapat lagi satu kunjungan dari seorang Profesor yang terkenal sanggup datang ke sini mencari aku serta menyerahkan hadiah buku tulisan nye pada ku...alahamdulilah..semoga allah memberi rezeki dan rahmat pada profesor..selepas itu aku pun mengajak profesor naik ke atas bilik untuk melihat kaabah dari pandangan bilik kami...semasa di dalam bilik sempat jugak lah aku mendengar sedikit ceramah motivasi dari profesor pada ku..woww amat bermanafaat dan bernas bila mendengar kata kata syarahan dari beliau walaupun hanya 15 mint...(cikgu mas..rugi hang takda sini , kalau tak sure hang pun hepi dengaq ceramah dari Profesor secara live In Person...) satu perkara saya nak bagi tau pada pembaca blog saya yang harus tahu ya itu..Profesor Muhd Kamil Ibrahim adalah seorang insan yang merendah diri, peramah,menghormati dan amat baik sekali....fuyooo....WHat a nice person he is...Syukur pada Allah swt kerana saya dapat bertemu dengan insan yang baik budi perkerti seperti nye....sukran..waslam



63 comments:

S said...

salam,
Alhamdulillah ! Allah mendengar rintihan hati hambaNya yang ikhlas. Subhanallah , subhanallah, subhanallah.

nampaknya buku yang Kak As beli tu tak payah bawa p Mekah dah la.
prof nampak slim sikit, Azrai dan Amirul tak berubah , cuma kepala dah botak . hehehe.

aznaz said...

salam Kak As..

alhamdulilah...
yup..dah dapat dah..thanks jugak kat Kak As...nak cekodok pisang gak...

cikgu mas..mana dia nih..dah tido ker...!!

sukran

wasalam..

SUHAIMI said...

kalau tak silap Prof Kamil ni pensyarah kat UiTM Shah Alam...dulu le masa saya study kat sana...dia memang ada karisma...tak berkesempatan pulak joint kelas dia.....beruntung le En lie dpt jumpa follower yang hebat ni....

aznaz said...

salam saudara suhaimi..

memeg pun dia ni berkarisma ..and to tell you the truth he's very very down to earth you know...insan yang baik hati...

pl.; nak laksa buyong bkt gantang...hehehhe
sukran

wasalam

Abg Megat said...

Salam,
Tolong sampai salam Abg Megat untuk Prof. Segak dia, senyum melerettttttttttttttttt.

aznaz said...

salam abg megat..

insyalah...nanti akan saya sampai kan..

sukran

wasalam

UmmuAdam said...

Salam Cik Lie,

Saya sentiasa mengikuti blog ni tapi beberapa hari ni agak sibuk dan tak sempat nak tinggalkan jejak. Wah...untung Cik Lie dapat bersua muka dgn Prof Kamil, siap prof cari sampai ke hotel pulak tu! Tak pelah nanti kalau saya kesana pun saya nak cari Cik Lie tp saya bukan terkenal macam prof takut2 cik lie tak nak layan pun. Tapi rasanya Cik Lie bukanlah org yg macam tu kan. Kalau tak takkanlah cik Lie berusaha untuk mengupdate blog setiap masa untuk santapan kami disini yang sentiasa rindukan Makkah.

aznaz said...

salam UmmuAdam..

ishh jangan lah cakap camtu..sap lah saya nak memilih kawan..kan ker kita ni insan Allah yang sama saje taraf disisi nye..

bagi tau lah nanti kalau free leh kita jumpa yerk..

sukran

waslam

web.Admin said...

Sdr Azli,
assalamu'alaikum.

...itulah ketentuan Allah kepada hamba-hambaNYA, yang ikhlas dengan urusan masing-masing.

salam hjSab2
http://sab2.blogspot.com
www.MDESJ.net
|bila pulak agaknya saya dapat menjengok Kaabah dari tingkap bilik hotel Sdr Azli...|

aznaz said...

salam Hji Sabtu,

nanti kalau dtang jgn lupa lah jumpa saya ker..insyalah akan saya bawak ke jendela Alsafwah...

sukran

CM said...

salam n dear my fren

saya ada ni,Alhamdulillah,,,i`m so excited like u..tak jeles fren malah sangat bersyukur,maknanya doa saya termakbul,Prof datang jumpa cik lie,perhatikan wajahnya senyum yer sangat ikhlas dan sangat hepi dapat jumpa dengan cik lie,Subhanaallah,sebagai kawan,saya sangat bangga,that means usaha sahabat saya mendapat penghargaan dan pengiktirafan khas n istimewa dari seorang cendikiawan hebat macam prof,tahniah fren...this day in history sekali lagi kan...mungkin ini anugerah dari Allah atas kejayaan menawan Jabal Nur..

kita doakan agar pertemuan ni,dapat menghidupkan lagi semangat cik lie,menghidupkan blolg yang bervisi ni,Insyaallah,,saya sedih ni!!!

aznaz said...

salam cikgu mas...
jangan lan bersedih...
nanti balik kl saya share lah cd ni dgn cikgu..nak tak??

sukran
wasalam

CM said...

nak sambung lagi...

saya sangat mengkagumi prof ni,bukunya saya dapat hadiah dari sorang sahabat,sejak membaca saya selalu bayangkan how nice person he is...buku travelog tu bwah bantal saya jer..saya tak pernah jumpa beliau,tapi bila cik lie dapat jumpa saya anggap saya pun dah dapat jumpa beliau,now u have to read that book as soon as possb...n hayati seiap word dlm buku tu..cik lie akan rasa lebih berbangga dapat jumpa penulis hebat mcm prof..wow tahniah fren..hari ni dalam sejarah sekali lagi,cik lie nampak hepi se hepi kejayaanmu menawan Jabal Nur..

aznaz said...

salam cikgu...
mememg profesor adalah insan yang sangat baik hati...i really realy admire him the way he speak to me recently...how humble he is...never think how famous he is but dia tetap merendah diri orang nyer..
baiklah dia cikgu..
you should meet him in kl one day..

sukran

CM said...

Salam cik lie

la wat lawak pulak dia,kita syahdu touching ni,dia ajak share CD free dia tu,saya tak nak share saya nak terus !! boleh tak???..amboii hepi yer!!!pas ni dapat jumpa sapa lak...pas ni jumpa k.as lak makan cekodok pisang jangan lupa entry kt blog,tau,pas ni saya bole tidur lena...

aznaz said...

mesti lah hepi cikgu..sebab malam ni saya nak baca buku pfofesor , pas tu nak story kat cikgu...

ahaa dah tak sabar nak jumpa kak As, nak suruh dia buat cekodok pisang..

sukran
wasalam

CM said...

yupp baca cepat,bagi saya buku tu tak jemu di baca setiap part di tulis dengan bahasa yang sangat indah..penuh makna n jujur dengan pengalaman sendiri..

so kat sekolah saya selalu suruh pelajar wat homework,hari ni mohd azli kena buat homework n summary,, pas tu story kat cikgu mas yer..kalau tak ketuk ketampi 100 kali biar fit tak semput lagi he.he

aznaz said...

aduhhh..
nak kena ketuk ketampi tu yang tak tahan ni...teringat masa sekolah rendah kena buat 50 kali terus muntah2..pastu cikgu tu dah takut belikan sya ais cream cover line...

ni nati kalau pengsan apa lak cikgu nak bagi..
sukaran

CM said...

mintak diri nak tido dulu yer,,,tapi kena jawab soalan saya ni???

kul berapa sekarang kat Makkah ni??kat sini dah pukul 12.29 malam..dah dua malam dah ajak saya jadi burung hantu yer..hiss berhantu betul blog ni!!!he.he

soalan ke 2:
apa tajuk motivasi prof tadi??mesti terkesan di hati dapat dengar ceramah prof but saya haraplah prof sempatlah ceramah satu tajuk "kenapa cik lie perlu kahwin cepat"...he.he sori yer......jgn marah..

aznaz said...

salam cikgu mas..

Jawpan 1. skg kul 7.35pm
Jawapan 2. Aduh Desyuuummmmmm kena benjol kat dahi ku soalan cikgu mas ni...

PINATBATE said...

Tahniah Cik Lie dpt jumpa prof Kamil..!

saya pun mengikuti buku-buku dan blog prof..melalui tulisannya saja kita dapta kenal beliau ni org nya baik hati dan humble..isterinya Pn Roza pun begitu..

nanti kita tengok..kalau-kalau gambar Cik Lie masuk dlm blog prof..sure terkenal mcm celebriti..hai..ramai pulak anak dara yg masuk meminang Cik Lie nanti..oppss..

Hajah Zainab bt Abdullah said...

Salam Azli,
Wah..tentu beberapa hari tak leh tido!! Memang KN pun excited sangat bila dpt bertemu Prof Kamil & Roza..mereka dtg ke Surau AR-Raudhah, Tmn Guru, Kuantan, atas jemputan KN - hanya melalui blog saja! Tak ambik byran pun utk ceramahnya..dia betul2 ikhlas. Wajahnya nampak bersih. Buku2 KN pun ditandatanganinya. Semoga Prof terus sihat & dpt mencurahkan jasa berdakwah.
Azli...baca buku2 tu & hayatilah. KN baca dalam masa satu hari jer! Lepas tu ulang & ulang lagi...tak jemu2..byk pengajaran dlm buku2 tu.

Zabidi Ismail said...

Salam Cik Lie,
Tahniah dpt jumpa Prof, saya pun dah baca buku dia, mmg best dan menusuk kalbu, panduan yg baik bagi org yg dlm pencarian rohani.
Excited sungguh Cikgu Mas nampak nyer dia, mcm org baru jumpa superstar he he! Dlm lingkungan kelompok pembaca, Prof mmg superstar sebenar nyer!
Tahniah Cik Lie - selamat sampai ke puncak Jabal Nur and skang dpt jumpa Prof plak! Moga terus murah rezeki Cik Lie!

Zabidi Ismail said...

aaa lagi satu Cik Lie - saya tgh bercuti kat perak nih, semlm gi zoo taiping, lepas tu gi kuala sepetang, pekena the famous mee udang! Fuh! jgn jealous Cik Lie, mmg takde mee nih kat Tanah Haram :))

CM said...

salam..

betul-betul kak pinat,pas ni jadi celebrity kawan kita ni,beraturlah anak dara ..dah tu kena ambik ticketlah anak dara nak meminang cik lie,biar kita jadi panel pemilih,..bolehkan??tapi saya bimbang kawan saya sorang ni,bila dah ramai sangat nanti,dia jadi rambang mata,sure dia lari balik ke Mekah,dia cepat nerveous bab2 ni..tul tak cik lie???..kalau cik lie tak leh jawab ,afisazlie boleh tolong jawabkan,mana cik adik tu dah 2 hari tak nampak???

P/s : cik,cik lie,nanti bila dah jadi celebrity,if u need manager,saya cooop yer,kalau tak pegang lampu masa photografi pun jadik lah!!!jangan lupa cikgu ni yer!!!!

CM said...

salam

tumpang lalu cik lie lagi pun awak tengah tido tu...tidur lena2 jgn lupa study buku tu n wat homework..kalau tak piat telinga,dah janji dah dengan saya..

betul en zabidi di kalangan pembaca prof memang superstar,saya ni bukan ambil pot sangat dengan artis,terlanggar bahu pun saya tak peduli kt diorang,tapi kalau jumpa prof ni mahu gak saya terhenggeh2 nk tangkap gambar..

ni pandai lah en zabidi nak menambah excited saya n PK Group,lama dah dengar pasal Kuala Sepetang,Kawan saya kat Kuala Kangsar cerita sejak tempat tu masuk Majalah TV3,jadi famous sgt n jem sangat nk masuk sana tuu,padahal sebelum ni,org tempat tu je tahu,betul ke jem en die???tergolek2 lah udang yer, but kawan2 yang ada kawan nama `gout`tu hati2..ye he,he.

cik lie n PK grup n the other geng,joooommm Kuala Sepetang!!!

P/s En zabidi,wat blog lah story about Kuala Sepetang..

ijoi said...

Saya juga kena beli. Tapi Prof bagi diskaun kat pembaca blog dia. So kami pun ambik kesempatan. Lie juga dapat free. Mana aci camtu ...

Lawak jer lie ya. Mungkin Lie dapat menghayati sepenuhnya sbb Lie dah berada di Mekah. Tempat yang digambarkan oleh Prof Kamil dalam buku2 tu...

taj said...

salam azli n all fren,

beruntung cik lie kita, dapat jumpa prof tu..

betul kata cikgumas,
akak pun kalau jumpa artis, buat dek je tapi kalau jumpa org spt prof ini mmg buat muka seposen nak jumpa nak amik gambar segala...

org spt ini yg elok kita kagumkan sambil boleh memberi inspirasi dan motivasi hidup...
rasa hidup bertuhan sbg hamba...

Noor said...

As Salam,

Tahniah cik lie.. dapat jumpa dgn ramai org.. ada artis, ada pemimpin, ada tokoh ilmiah dan juga org biasa.. daripada mereka inilah kita belajar tentang kehidupan.. walaupun siapa mereka, mereka juga adalah hamba Allah, seperti kita.. yang membezakan kita hanyalah amalan2 kita..

sebenar nyer cheq pun tumpang teruja gak dgn pertemuan tersebut.. first time cheq jumpa ngan prof.. (part nie misti cikgu jeles.. sebab cheq dah jumpa ngan prof)masa tu dia kat dalam TV, astro oasis rancangan 'iktibar dari tanah suci' cheq lak kat luar tv je.. mana nak muat masuk dlm tv.. kesah2 beliau amat menginsafkan cheq.. HIDAYAH AllAH tidak memilih sesiapa..

psssst.. ari nie kapcai cheq dah pakai stiker.. semua mat2 rempit respek ngan cheq.. siap brenti bagi cheq lalu.. he he

S said...

salam,
semua adik2 dok cerita depa semua dah jumpa prof, alahai......Kak As ja lekeh ni.

cuba Cik Lie dan adik2 semua tengok Blog Abg Megat, mesti semua orang jeles nanti.

yunosh said...

Salam cik lie,
Syukur Alhamdulillah dapat jumpa my boss. Macam mana ok tak. begitulah bila berada dirantauan kita akan seronok dapat jumpa tak kira apa kedudukan . Saya dah sampai hotel tu pada musim haji tahun lepas untuk cari d saji dan belilah cd imam Masjidil Haram. terasa macam berada di Mekah bila buka blog cik lie ni. Terubatlah rindu Masjidil Haram. Musim Haji tahun lepas saya tinggal di Hotel Durrat Al Qudds, Pintu utama saya masuk di Pintu Bilal kerana senang tinggalkan Isteri di Kawasan Nisa dan mengadap Hajar Aswad boleh lihat imam dan muazzin untuk solat jenazah,Syukur Alhamdulillah, Syukran, wassalam

CM said...

salam

cik lie tengok noor tu dia wat lawak,memanglah kan mat rempit berhenti bila kapcai noor lalu,mat rempit terperanjat badak tengok sticker tu???pas tu mat rempit baca sticker kat kapcai noor mulut mat rempit tersebut `La ilahaillahailaallah`.serta merta mat rempit insaf dan tertaubat,aduuh noor,hang boleh berdakwah di jalanan,ni lagi hebat ni cik lie..kawan kita sorang ni!!he,he,kalah Akill Hayy..alamak ustaz tu kontroversi skrg ni!!

Noor said...

As Salam..
eh eh... mana ada cheq wat lawak cik lie.. cikgu yang setat merapau.. sat lagi dia kata lah cheq yang pancing dia.. ari nie cheq berimej muslimah tau.. naik kapcai pakai jubah.. aaaa.. jangan nak jeles arr jubah tu kakak cheq yang beli bukan cik lie bagi tau.. he he

cikguuuu.. x nampak ke part yang cheq tulis.. cheq pernah berjumpa ngan prof!

Atikah said...

Salam en lie...

Kirim salam kat proffff itu... wah bestnya....

ijoi said...

Memang rintangan ni banyak cikgu mas ooi, lebih2 lagi para pendakwah, ustaz2 dll. Gah semesia dh kisah depa...

aznaz said...

salam Kak Pinat..

mememg dia very humble person lah...so nice to tlk with him...
ye ker isterinye jugak macam tu..i wish one day leh jumpa gak isterinye..

aikk ada ker anak daar lak duk minag syan? heheheh biar betul kalk pinat..

sukran

wasalam

aznaz said...

salam Kak Nab..

memamg lah hepi...inysalah akan saya cuba habiskan baca buku tu ASAP..

sukaran

wasalam

aznaz said...

salam en Zabidi..

terima kasih lah for the comment..

sukran

aznaz said...

salam cikgu Mas..

nak jadi manager ..boleh apa slahnye...tapi kena lah cikgu mas bagi kriteria yang sya nak kan?hehehehe
leh ker

sukran

wasalam

aznaz said...

slam Ijoismart..

ye lah..mesti best kan mneghayati disini..

sukran

wasalam

aznaz said...

slam Taj..

betul tu...tu sal i am so hepi....

tul tak cikgu..

sukran
waslama

aznaz said...

salam Noor..

wah mesti hebat kan kapcai noor tu dengan sticker dari Arab...sure lah mat rempit respcet kat noor tu sal dia berhenti..

sukran

waslam

aznaz said...

slam cikgu mas..
biar lah dia berdakwah camtu..yang penting still berdakwah kan...
sapa ustaza hayy?..

sukran

waslam

aznaz said...

salam Noor..

wahh mesti "meletop "kan naik kapcai pakai JUbag..takpernah minah arab buat kat sini, cik Noor dah buat kat kl..respect cik Noor..

sukran

wasalam

aznaz said...

salam zabidi..

tak jeles cuma hampa ni semua suka buat cheq terliur jee kat sini sbebab takda kan..

tak sabar nak makan cedokok kaka As depan Haram..

sukran

aznaz said...

salam Atikah..

insyalah, i will yah..

sukran

wasalam

CM said...

salam

oh lupa lak cik lie lama dah kt Makkah tak sempat kenal Ustaz AKIL hayy,tak mahu gossip2 kat sini,as the best reporter cik lie cari sendiri sumber berita tu,macam kata mr ijoismart dah gah semesia dah kisah depa!!!cik lie pasal kriteria tu nanti cheq antar resume by email yarr

ye lah kak taj,cik lie still hepi sakan,saya teropong dari sini,dia masih melompat2 lagi,tolong hentikan lompatan itu!!!

alaah Noor,cheq tak caya hang dah pernah jumpa prof,,,,hang auuta je tu..tapikan Noor mesti anggun,gaya,mutu,keunggulan lah noor hari ni pakai jubah cam Waheeda Wassini lah ye (alamak waheeda pun kontroversi skrg yer)..ada kelip2 lip lap2 tak jubah tu,yang ni jeles sikit

KUNTONG said...

Salam : bertuah anda, saya sendiri pun ada menerima buku tersebut siap dengan tandatangannya dan beliau sendiri yg menyampaikan. iaitu pada 18.08.2008.alhamdulillah beliau pula umrah . smoga beliau sihat dan diterima oleh Allah sgala amalannya.

puan masliza said...

Abg Liey, no wonder last week my teacher ada terbaca buku neh. katanya agak menarik gak..

aznaz said...

SALAM CIKGU MAS..

TAKPA LAH KALAU CERITA GOSSIP TAK MINAT LAH..BAIK KITA MERAPU JEE KAN..

SUKRAN
WASALAM

aznaz said...

salam Kuntong..

ye ker..bagus lah camtu..
sukran
wasalam

aznaz said...

salam kak As..
ada pa kat blog abag Megat tu...

sukran

aznaz said...

salam Masliza..

memamg menarik lah buku dia..best..

sukran
wasalam

Puan Ainon Mohd. said...

Buku Prof. Kamil itu adalah buku panduan haji yang paling banyak terjual sekarang ini. Beribu-ribu orang sudah mendaftar untuk naik haji berkat membaca buku itu....

Puan AINON MOHD.(menulis bagi pihak penerbit buku itu, yang Chairmannya adalah saya)

che zainal abidin said...

Salam Azlie,
Bertuahnya Azlie dapat bekerja di Mekah dan setiap hari dapat melihat Kaabah.Azlie juga seorang yang baik dan tidak meninggi diri walaupun berjawatan besar di hotel mewah di Mekah,macam prof Kamil,sama-sama mempunyai jiwa yang mulia.Alhamdulillah hajat Azlie untuk jumpa prof termakbul.Buku prof merupakan sebuah novel yang tidak ada henti untuk membacanya.Kita akan terus-terusan membaca sehingga tamat dan perlu disimpan untuk diulang baca.Lastly,tq krn sudi kongsi cerita dari Mekah buat kami di sini yang sangat rindu dengan tanah suci Mekah.

D said...

wah, ada blogger melayu dari tanah suci? I'm sure you're envied by so many!! Semoga kehidupan di tanah suci membawa barakah..

Hurul'ain Muhammad said...

Assalamualaikum...
salam perkenalan dari saya dan suami di sarawak...

Button Planet said...

Salam perkenalan,
Alhamdulillah en Lie dikurniakan rezeki oleh Allah utk duduk dan bekerja di tanah suci Mekah, dapat duduk mengadap Kaabah setiap hari. Ambil lah peluang yang dikurniakan ini utk terus menimba ilmu dan beribadat sebanyak-banyaknya...

dan berpeluang bertemu dgn Prof MKI, adalah suatu anugerah juga. Sepanjang yang saya tahu, Prof adalah seorang yg sangat merendah diri, tidak sombong dan sangat istiqamah dalam apa yang beliau lakukan.

Semoga perkenalan dan persahabatan berpanjangan.

http://www.nurazzah8.blogspot.com

ibu,mommy,mom... said...

Assalamualaikum En Lie.

Kerja di Makkah dah lama ke?Wow bestnya.
Pada bulan empat yang lalu 2009 kami sekeluarga menginap di AlSafwa selama 4 malam.Alangkah bahagianya kami sekeluarga dapat hotel di situ kerna terlalu dekat dengan Haram.
Selesa dan convenient sangat.

Bab hotel pulak...The breakfast buffet tu bagus ya.Cuma I notice ,ramai warga warga dari Negara Lain yang ambil tapau food masa breakfast.Normal kah itu?

Overall 13 of us syukur ke hadrat ALLAH kerana dijemput ke sana.

Very lucky for you to face Kaabah day in and day out.Pasti bahagia and tenang selalu.

By the way Salam Perkenalan..

aznaz said...

salam ibu,mommy,mum,

terima ksiah lah kerana sudi dtg kesini arituh...

adn syukran for the comments..

wasalam

aznaz said...

salam D

Many thanks for the comments..

sukran again..

wasalam

aznaz said...

salam Puan Ainon...
many thnaks for the info and comments..

sukran

wasalam

aznaz said...

salam Che Zainal Abidin..

terima kasih banyak kerana sudi membaca blog sya...aalahamdulilah dapt bertemu dgn prof , dan man tahnks for the comments..

sukran

wasalam