MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday 8 June 2009

"Kedatangan Blogger..Part 1."



Salam from Mekah...harini saya nak bercerita tentang kedatangan para Jemaah yakni blogger yang mengikuti blog saya..alhamdulilah...pada bulan lepas En Hilmy dari Johore Bharu yang selalu mengikuti perkembangan dari cerita di blog ku telah datang ke Alsafwah Hotel untuk berjumpa dengan ku...terperanjat juga aku di buat nye...heheheheheh so seperti biasa kami pun naik ke atas bilik untuk meninjau pandangan Kaabah dari bilik alsafwah...kepada En Hilmy saya ucapkan ribuan terima kasih sekali lagi kerana sudi datang menjenguk saya yang sebatang kara disini..syukran..wasalam

4 comments:

CM said...

salam cik lie

Ye lah sah tentu semua follower cik lie amat berbesar hati membuat kunjungan hormat pada pemilik blog yang berjasa ni,pas ni Kak As lak yer,,pasti kak as tak sabar nak bancuhkan cekodok special untuk adik yer yang jauh disana...tapi!!!! the big question from me (sedikit noti lah)..betul ke..(SEBATANG KARA??????) he,he,he..satu pantun...ek

Cik lie makan penggat
Sendiri mahu ingat....

harap sentiasa diampuunkan diriku ini...he.he

aznaz said...

Salam cikgu mas...


hmm kalau tak fishing tak saha cikgu ni nak mengacau...
betul lah saya nih sebatang kara lah..nape takcaya ker...

sukran

wasalam

CM said...

salam en azli

Mana yer cheq fishing-fishing,cheq just swimming2 jer,tapi kata orang sambil menyelam minum air,cuma cheq rasa ada unsur keraguan pada istilah `sebatang kara` tu???sedih jugak bila dengar..tapi tak per lah kawan2 kat sini kan ada..boleh gak wat dirimu hepikan!!!..cheq caya kat cik lie..(just noti-noti)bila tanya cam tu!!he.he

aznaz said...

salam cikgu mas..

hati hati swimming kat pantai cherating tu..ada banyak boyer tau...heheheheheeh

sukran
waslam