MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Tuesday 9 June 2009

" Luar Haram ....."

Pintu masuk Utama King Abdul Aziz
Keadaan di Luar Haram agak terik harini...tetapi Jemaah masih tidak putus putus datang berkunjung masuk kedalam nye...suasana yang agak tenang pagi tadi...as your all can see those picture saya paparkan ni...cuaca sekarang boleh tahan jugak teriknye but alhamdulilah semoga takda masalah untuk para Jemaah jemaah menunaikan ibadah Umrah disini..sukran..waslam









22 comments:

Azemi Ali said...

Salam ukhwah

Saya first komen hari ni rasanya..

Salam.

aznaz said...

salam saudara Azemi...

yup...no 1

Azemi Ali said...

Salam

Tapi saya lebih suka no. 14.. macam no. jersi saya tu..kalau ikut bahasa cina..maknanya mesti mati..semua orang akan mati ma..
cuma belum tentu di mana dan bila..Mau mahu ingat mati ma..

Tapi orang ramai suka no. 8..kaya..kaya..kaya..

Alamak, hari ini cerita pasal nombor pulak.. kita tengok apakah no. kesukaan Cik Lie dan CM..

aznaz said...

salam Azemi....

saya suka no 1, sebab no 1 is the Best among all yakni setiap apa saya buat nak the best...ni dari firasat hati saya yeh...heheheh but no 3 jugak jadi pilihan sebab top three kan...that all...

sukran
wasalma

Kasawari said...

Salam Ziarah...

pertama kali ke sini .. dapat URL dari Hj Sab2..

blog yang menarik dan amat menarik.. syukur....

aznaz said...

salam kasawari,

terima kasih kerana sudi memabca blog saya...


sukran

wasalam

Azemi Ali said...

Salam lagi Tn Haji Azlie,

Prof MKI baru buat posting mengenai Suite 21 Hotel Al Safwah dan Mudir Azlie. Saya juga beri komen yang pertama.

Dan menu untuk gathering pengunjung blog tuan nanti, ada di blog saya. Ada masa datang tengok..

Salam ukhwah

aznaz said...

salam azemi...


terima ksih for the info..

sukran

CM said...

Salam dari kota Bahru untuk cik lie n geng..

En mie nk tya my favourite number,sure no 1,cam cik lie gak,semua org pompuan nk jadi no 1.no 2,3,n 4.minta dijauhkan..nombor 2,3,4 org lelaki je yg suka espc.peminat2 `madu`..tapi bukan peminat madu Yaman cam cik mie..(cik mie fahamkan)he,he...(tak berkaitan samada yang hidup atau yang mati
aarr)

Cik lie suka gak no 3 yek..hmmm ok ker.??.bukan apa,,sebab no 3 dah dekat 4..makner nya ada "cita-cita"ker??..cari 1 dulu,,tengok .P.Ramlee dlm madu 3,kalut,haru biru hidup..(sekadar ingatan dr `bukan peminat madu`)..tak juga berkaitan samaada pada hidup atau yg mati...

Azemi Ali said...

Salam Cil Lie , CM dan geng lain

Madu oh madu.. Minggu depan kawan ku si Azmi tu balik dari mekah, dapat ler makan Madu Yaman..madu oh madu..

Sopan santun sungguh CM dekat blog Prof. Datang memeriahkan posting dekat sana. Harap-harap geng lain datang jugalah bagi support dekat cik lie kita ni di www.muhdkamil.net

Wassalam.

aznaz said...

salam cikgu mas...

tekaan anda memang salah sama sekali..saya suka no 3 sebab - jawapannye ada di profile bukan sal suka cari madu...

apa lah cikgu nih..Always thinks negative .heheheheh

sukran
wasalam

CM said...

Salam ..

Amboii cik mie..sampai sudah hajatmu untuk memiliki madu yek.tahniah.moga dimanfaatkan..tapi ingat jgn terlebih sebab madu tu panas..

hiss..memang lah saya sopan santun,kata orang tak kenal tak cinta..kalau kenal saya mesti tak caya yang kuat merapu tu cikgu mas..that why saya ni camera shy..tak mahu expose..suara saya kecik jer tau..cam doreomon (tu kata oranglah..tp saya rasa cam siti Norhaliza,hiss kita dah lama jadi silent reader lah kt blog prof,tapi bila prof entry pasal geng kita,kite rasa nk menyelitlah sekali..tapi kenalah sopan santun kt sana...

CM said...

Salam en azli..

opps..sorilah no 3 tu tarikh lahir dialah..bukan pikir negatif tapi sekadar beringat..sebab pernah my lecturer psikologi pendidikan pernah beritau.."orang perempuan hati dia kat lidah,apa dia rasa semua dia cakap,orang lelaki lidah dia di hati..apa dia cakap tak sama apa yang dia rasa..nk faham lelaki kena fikir 2 side,negatif or positive..cam tu lah (waallahualam)..

aznaz said...

salam cikgu mas..

Untuk perngetahuan cikgu mas, saya tak suka makan madu lah..apa lagi nak membeli..mungkin En Azemi tu yang suka makan...

isshhh salah tuh cikgu...saya kalau dah beristeri pasti hanya syang pada yang satu jeer. tu sal saya suka no 1 jwpan dari solan En Azemi jugak.hehehehe

sukran

wasalam

CM said...

Salam cik lie

Bagus2.cam tu lah tapi bimbang lak saya..bertambah kronik lah meroyan minah2 kt luar tu bila dengar pengakuan jujur dari abg aji ni..kan (hiss tak takut ker cik lie..cik lie faham kan..he,he)..

hiss camner lak boleh masuk topik ni..kat entry kali ni..ni.cik mie lah yg mulakan..tak pe lah berkaitan gak kot ..tajuk entry ni " Luar Haram"..kita fahamlah cam ni..pada semua lelaki "makan luar" tu haram yer..he.he

aznaz said...

salam cikgu Mas...

kamu ni cikguuu...ada saje modal nyer..heheheheh tuh lum lagi masuk GPK..kalau masuk sure haru biru di buat nyee...hehehheh


sukran

wasalam

Nur' Shud said...

As salam..

Subhanallah... semoga satu hari nanti saya akan jejak kaki ke sana jua... amin...

1st time tulis comment kat sini.... tau blog ni pun dari blog Prof Kamil..

Salam Ukuwah...

Che' Pit said...

salam CM,

tak nak tanya cheq ka apa no feveret cheq?

tak tanya pun cheq nak bgtau gak.. kalau CM no 1, abg aji no 3, cheq kat tgh2, jadi pengapit CM dgn abg aji.. no 2.. sbb yg sama dgn abg aji.. sbb birthday kami ni selang sehari jer, hehe.. cheq 2/1, abg aji esok nya lak 3/1

CM said...

Salam sazlie

aiik tetiba jer menyelit...betul lah sesuai betoi jadi pengapit,tapi pengapit mana boleh dok tengah,dok tepi cik adik ooi,nanti blok lak pengantin nk main mata..tp jangan selalu sangat jadi pengapit tu lah kata orang ada `tulah n sumpahan,,he,he

Birthday diaorang dekat2 lah,bagus2 yg penting ada no 1..nk tya sapa kena belanja sapa??hmm mesti abg ajikan dia boss gitu..

aznaz said...

salam Shud 2009,

alahamdulilah...
terima kasih kerana sudi memebca blog sya..

sukran

wasalam

aznaz said...

salam cikgu...
aaikk saya jjugak ker kena belanja..ok takda masalah saya ajak p makan kat KL Tower nanti ramai ramai for birthday nanti tapi bil nanti saya pas je lah kat cikgu mas....

sukran
wasalam

Anonymous said...

salam en.lie semuga sihat dn dirahmati olehNya begitu jg pengunjung blog..
Terima kasih kerana gambar2 yg menarik tu (dlm blog U tu)tk sabar-sabar nk dtg lagi ke sana..insyaallah..