MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday 8 June 2009

" Kedatangan Blogger...Part 3"

Di surau Hotel AlSafwah....
Salam.....semalam En Suhaimi dan isteri dari negeri Perak juga dari my Blog follower telah datang melawat aku di Alsafwah Hotel.terima kasih kerana masih mengingati ku disini....dah hampir 3 hari mereka datang kesini untuk menunaikan Umrah bersama isteri nye buat kali pertama...alahmdulilah...semoga mabruh Umrah mereka ..insyaalah ...alangkah seronok nye aku bila mana dapat berjumpa dengan mereka dan terus membawa mereka for "Hotel Tour"...dan En Suhaimi serta isteri, jutaan terima kasih for the Rendang and serunding...syukran..wasalam


Di Lobby Hotel Al Safwah .....



9 comments:

Makcu said...

da lama tak mjengah blog ni..ek tibe2 en lie jadi mude [profile pic]:)

owh bolehla nnti kami mlawat en lie kalo kami ke mekah ye..:)

CM said...

Salam dari Cherating Beach...

Pas remdamkan diri dalam laut kuranglah sikit,simptom meroyan yang berlaku pada diri cheq,sedikit stabil tapi masih ting tong lagi,he,he..hah tengok tu mak cu pun terkejut???

cik lie line internet kat sini,tip top lah better than Putrajaya

cik lie cheq nak pesan,betul2 pesan ni,kalaulah cheq berkesempatan lawat cik lie kat AL Safwah janganlah sesekali masukkan gambar cheq kat blog..hiss tahu kenapa???? saya ni "CAMERA SHY" lah,bab bergambar tak sesporting tuan punyer blog.janji yer!!!!sumpah yer,he,he,he (nape lak asyik gelak je ni)

aznaz said...

salam makcu...
dtang je lah..takda maslah..leh tengok kaabah dari bilik..

surkan

wasalam

aznaz said...

salam cikgu mas..
tak aci lah camtu..org punya dia mau tengok ..dia punya takmau tunjuk...hiss...nak malu apa..melainkan cikgu takda hidung boleh lah malu..jgn risau nanti kita leh bincang kah...
hai kes gelak semalam tak abih abih lagi ker...

hmmm
sukran

CM said...

salam cik lie

adalah kita hidung,klau tak de hidung camner nak bernafas,tapi tak semancung minah arab...tapi tu lah ada sejarah hitam berkenaan camera n take photo ni!!!mak kata masa kecik-kecik saya kalau nampak camera saya sawan boleh kena demam panas tau cik lie..menangis cam tak sedar diri,pas tu mak bawak jumpa dukun,dukun tu belajar kt makkah lagi,dia beritau budak ni jangan bagi tengok kamera n ambik gambar,kalau tak dia boleh sawan n meroyan..pas tu mak saya buang semua kamera yang ada,lagi teruk sy special dari org lai,krn phobia n trauma dengan camera, IC saya pun tak bergambar tau..kebenaran khas dari mahkamah..camera shy tahap gaban ni!!!

P/s :(ni bukan cerita fantasi dari cikgu fantasi yek,ni kisah benar telah disiarkan di koleksi kisah benar TV3 dan liputan dari majalah Mestika)caya lah he,he

aznaz said...

salam cikgu...

mastika...patut lah suka bercerita...mastika tuh kan ala ala fantasi jugak..tak elak tau selalu baca tuh..dulu mak saya takbagi baca buku mastika tuh..sebab dia bilang !!!!!!!!! hmm faham faham je lah

sukran
wasalam

CM said...

salam cik lie

hah tu tak caya lah tu,kita caya kat dia,dia tak caya kat kita ..mana aci...tapi percaya lah tu bukan cerita fantasi..saya cikgu sejarahlah bukan baca mastika saya baca history book,semua yer fakta bukan auuuta,tak per pagi esok noor mesti percaya kan saya,,,he,he

aznaz said...

salam cikgu...
buku mastika yang mana satu nih..ada dua ..satu fakta dan satu lagi yang hantu tuh...
i menas yang kedua tu lah..hehehehe

sukran
wasalm

Atikah said...

Salam en lie...

Sakit perut saya baca komen kak mas... kak mas i luv u...

Agaknya ramai jemaah dari Malaysia sekarang ya en lie... Al-maklumlah, tengah cuti sekolah...