MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Friday 5 June 2009

" Lunch with Profesor..."

Duk makan dengan Profesor Muhd Kamil dan Kak Roza.. mengadap Haram ni..
Renungan bersama ke arah Kaabah

Sempat jugak penulis Blog ni nak menyelit....

Salam from Mekah....Hari ni seperti yang di janji kan saya telah menjemput Profesor Muhd Kamil dan sekeluarga datang ke Hotel Al safwah untuk menikmati makan tengahari bersama saya...at 1.45pm saya pun mengiringi mereka naik ke tingkat FP yakni Restoran Hotel Alsafwah.(yang sedihnye Amirul dan Azrai tak ikut sama..)..seronok betul today sebab dapat dengar lagi banyak cerita cerita menarik dari mereka berdua..Selepas selesai mereka menjamu selera aku pun memebawa mereka naik ke atas bilik untuk melihat permandangan Kaabah dari atas...Alahamdulilah....(saya cuba gak call cikgu Mas tu tapi no telephone yang di beri tak dapat dapat pun linenye..memamg pun sebab 755 2525) anyway cikguMas , Profesor kirim salam pada mu..and kepada Profesor terima kasih lah kerana sudi datang kesini....sukran..wasalam

23 comments:

Abg Megat said...

Salam,
Salam abg Megat untuk prof.dan juga salam dari Misi untuk prof sekeluarga.Ada nak dan jumpa Prof disana? Esok nak bertolak dah.

aznaz said...

salam abg Megat...

Insyaalah..akan saya sampaikan...

sukran

wasalam

PINATBATE said...

seronoknya!
nampaknya blog cik lie ni dah menjadi medan dakwah dan ukhuwwah..semuga diberkati Allah.

CM said...

salam en azli..

Walaikumsalam warahmatuallah,terima kasih tak terhingga atas kesudian cik lie menyampaikan salam dari saya pada prof...belanja prof lunch?? alhamdulillah macam tu lah orang berbudi kita berbahasa...

hiss macam kurang sorang je kat meja tu kan??he.he

makan apa abg ajii???

Lama ke dapat lunch??

Mesti banyak amanat dan pesan dari seorang pendakwah seperti Prof..nanti kita share ek..

No tel saya tu busy sangat kalau waktu lunch,tu lah pasal line cik lie tak leh masuk..hiss rugi betul ,nanti saya tukar number lah ek.

aznaz said...

salam kak Pinat...

ye ker...terima kasih...banyak jugak dapat ilmu dari profesor tadi..alhamdulilah..

sukran

aznaz said...

salam cikgu Mas..

tu la tadi cakap kurang sorang dalam forum Jumaat kami tadi..kalau cikgu ada sure best gak...heheheh
kami makan kabsah..
lam gak 1 setengah jam tadi..pastu naik bilik bawak depa snap poto..heheheheh

sukran

wasalam

kak jose said...

salam cik lie, seronok nampak cik lie dan profkamil serta isteri menjamu selera.menu ape tu? prof dan roza nampak mcm pengantin baru je, betul tak cik lie?
bertuah cik lie dpt jumpe prof kamil dan isteri.
kakak doakan cik lie sentiasa sihat2 saje. skg kat m'sia ramai yg batuk2 dan selseme.teringat masa kat mekah dulu.....

Hajah Zainab bt Abdullah said...

Untungnya Prof & Roza..dah rezeki!

CM said...

salam cik lie

Betul lah kak jose macam pengantin baru,..yang baju kuning air tu lak macam pengapit pengantin !!cute jer dok menyelit..sampai bila nak jadi pengapit jer abg aji ooi??

Kabsah???best yer...patut la kite terasa kenyang hari ni,,

Lama tu dapat sembang dgn prof,snap2 gambar lagi !!bila prof balik mesia yer??pas ni boleh bertandang rumah prof lak yer..

aznaz said...

salam kak Jose..

yup...mereka memamg baik hati, memamg sepadan..sehati sejiwa but not berdansa tau..

memamg bertuah jumpa dengan Prof dan kak Roza..banyak yang boleh di pleajari dari mereka...
iyer ker sana musim batuk2...
Ya allah semoga semua saudara sesama islam ku sihat sihat sejahtra lah hendakknye mereka...Insyaalah...

sukran

wasalam


sukran

wasalam

aznaz said...

salam cikgu..

bila masa lak saya jadi pengapit...saya cuma menyelit je tuh...heheheh
cikgu nak kabsah mai lah sini saya belanja nanti..
sukran

wasalam

kak jose said...

salam cik lie,
cikgu mas assalamualaikum!
cik lie tu,mule2 jadi pengapit dulu laa,nanti dah sampai jodohnye jadila pengantin pulak.!
maaf cik lie, gurau2 saje!
kalau dah sampai jodoh tak kemane,betul tak cik lie?bile dan ngan siape itu semua kuasa Allah swt..

aznaz said...

salam kaka Jose..
tu lah...duk tunggu kawan "saya tu" kata nak rekomen tapi hampeh...gak..

ku kehilangan kekasih"""""

sukran

wasalam

CM said...

salam..cik lie

Wei sabar lah..bertahan selagi boleh ..tu jihad nama yer..hilang kat mana kekasihmu??? Pulau Duyong ke Pulau Cenang he.he,he...sabar yek..pepatah cina kata "sabar tu subur"..janji tetap janji jangan risau..tak de hampeh yer!!!

aznaz said...

salam cikgu mas..

aikk sapa nye yangberjanji tu..cam cikgu je..heheheheeh

"adakah kau masih menyintaii..ku...'

sukran

wasalam

CM said...

salam cik lie

he.he,he are u ok??? demam ker..bila yer ku berjanji???nak mati kena tembak??? hisss pasal apa tu `terlebih kabsah kambing ker kabsah unta???wake up abg ajii,tengah mimpi agak yer tu????ni prof ada ceramah hikmah berkahwin agak yer??? mamun,mamai jer???

aznaz said...

heheheheheheheheh..dah mamun ni...hehheheh

CM said...

he,he,he..takuuut yer,pi lah minum air zam-zam pas tu ambik wuduk,ok lah tu nanti!!!!

aznaz said...

salam cikgu..

dah berbotol arini duk minum air zam zam lah...

sukran

Siti Rahmah said...

Salam Abg Aji & Cikgu Mas,

Kalu saya masuk blog ni mesti tercari2 reply from Cikgu Mas. Byk idea betul Cikgu Mas ni, mmg patut jadi cikgu.
Ha... sekali abg aji tanya soalan maut , terus kalut.
Relax cikgu jgn gabra....
Sentiasa mendoakan yg terbaik..

CM said...

salam

Yelah siti,mana yer tak kalut biasa yer abg aji punye lah skema dan sivik orang yer,sukran n wasalam kat mana2 tetiba malam tadi dia dia merapu berpusing 360darjah,,terkejut saya,conform terlebih kabsah kambing,kepala dia jadi berdegung,tetiba dia jadi mamun mamai,kalau dekat saya percik kan air zam-zam kat muka biar sedar ke alam nyata...he.he

aznaz said...

salam siti rahmah..

memg betui tuh..kalau kelaur je soalan maut saya gambra gak si cikgu mas tu yeh..

sukran

wsalam

aznaz said...

salam cikgu Mas.

aikk tetiba nak tukafr profesion ker jadi
Dukun"...heheheheh

sukran
wasini....