MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday, 1 June 2009

" Jabar Nur - Pendakian bermula to Gua Hira Part 6 "

Permandangan ke Arafah....dah hampir nak sampai puncak
Masyaalah..ada yang sanggup tulis ayat di atas batu curam tu...

macam berani je tu saya duk posing..sebenarnye takut kat belakang tu, takut jatuh..

Tak berani nak ke depan curam tu..tinggi sangat lah
Alhamdulilah, Dah sampai dah..tu ramai yang berebut rebut nak masuk gua Hira..masyaalah...




6 comments:

cikgu mas said...

salam

Alhamdulillah sampai dah pun...so cik lie kelihatan begitu ceria,terbayang kepuasan tak terhingga,kalau kat bawah tadi muka nampak pucat....ramai yang tulis macam2 kat batu tu,macam kt Jabal Rahmah kan..tahniah..adoi cik lie sampai tak masak saya malam ni,ikuti pengembaraan cik lie..goreng tolor je lah..

manzlie said...

salam cikgu mas...

ye ker i am look ceria of look old...heheheheh
saya sini makn maggie mee jee karang...hehehehe rindu asam pedas kamu lah..

sukran
wasalam

cikgu mas said...

salam

aaikk,bila pulak makan asam pedas saya dah rindu tu??conpius lak nii...tu tak makan lagi tu,kalau makan gila bayang nanti cik lie,huh bahaya tu,insyaallah,ada rezeki dapatlah tu!!!look cerialah,,n boleh jadi duta saluran ceria anda...dah naik gunung u tak old lah...

manzlie said...

salam cikgu mas..

airtu duk kata masak sedap so sya pun dah terliur lah...laa skg dah jadi duta saluran ceria lak dah turun pangkat..aritu duta makkah..hehhehehehe

sukaran

wasalam

Kak As said...

salam,

sbaq la cik Lie , nanti dapatlah makan asam pedas tapi kenalah masak sendiri. hehehe

manzlie said...

salam Kak As..

mana lah saya tau masak asam pedas...huh..nak rasa air tangan kak As jugak..

sukran