MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Thursday, 18 June 2009

" Cerita Madinah - Kawasan Raudah part 4"

Permandangan dari jauh pintu keluar dari RAudah..Bawah Kubah hijau tuh terletak makam Rasullah saw dan sahabat sahabat nyer
Pintu keluar dari Kawasan Raudah selelpas melepasi Makam Nabi

Ramai Jemaah yang baru keluar dari pintu Utama Keluar dari kawasan yang merentasi makam Rasullah saw

Pintu Utama masuk ke Kawasan RAudah....
Permandangan dari dekat untuk masuk ke Pintu Utama ke Raudah




11 comments:

cikgu mas said...

salam

Alhamdulilah..saya dpt no 1 lagi ker???cepat send..

cikgu mas said...

salam cik lie

va,va,va..syabas bettii..saya no 1 lagi dah kali ke 3 nii,lagi 4 kali cikgu dapat hadiah camel panggang n goreng kunyit..hmm sedap yer..

cik lie org pompuan tak pernah tengok tempat tu,pintu masuk ke raudah,tu pintu utama kan???...waktu zuhor ker tu??

jgn lupa ucap congrate to me, i kan peminat NO 1...

manzlie said...

salam cikgu...

You are NO 1...taniah....

yup tuh pintu utama kalau keluar dari Raudah...dah yang bawah tuh jugak pintu utama masuk ke Raudah..


sukran
wasalam..

bukitkledang said...

As Salam Cik Lie,

Kawan-kawan saya sungguh gembira bila membaca blog Cik Lie... Itu baru rakan-rakan dari bahagian perpustakaan. Mereka kata mereka kagum tengok payung-payung tu. Ada yang bertanya bagaimana Cik Lie boleh ambil gambar dalam kawasan yang tidak diberi kebenaran mengambil gambar. Saya beritahu mereka seperti mana yang Cik Lie kata semuanya kerana keizinan Allah.

Cikgu Mas, tahniah kerana sering mendapat tempat pertama


Kak Rosi

Leenoh said...

Salam Manzlie.
Banyak pengetahuan yang diperolehi. Ana betul-betul mengucapkan terima kasih kepada enta, sebelum ini belum ada orang bermurah hati begini yang ana temui.
Bukan hendak memuji kerana segala pujian itu untuk Allah tetapi untuk memberi semangat kepada enta supaya meneruskan "entry" seperti ini.
Insya Allah banyak kebaikan yang kita sama-sama dapat.

Azemi Ali said...

Salam cik lie

Pintu utama tu namanya Babus Salam kan?

manzlie said...

salam kak Rosi..

terima kasih kerana sudi memperkenalkan blog sya pada kekawan...mememg benar tu semua dalah dari Izin allah swt...kalau kita ikhlas dan ada niat yang baik untuk beribadah..inysalah tiada sebarang masalah menimpa kita kerana allah maha mengetahui..
sukrn
wasalm

manzlie said...

salam Leenoh...

yup...saya selalu anggap itu bukan pujian tetapi sebaliknye adalah semangat dari anda semua..terimakasih atas komen ikhlas dari saudara...inysalh akan sya lakukan terbaik demi anda semua dan atas izin Allah swt..

sukran
wasalam

manzlie said...

salam Azemi..

yup tulah pintu Babu Salam..


wasalam

hanieliza said...

Salam..
seronok kakliza baca kisah dan pengalaman cik lie..
terubat rasa rindukan Madinah dan Mekkah...
nanti kakliza balik jumpa mertua kat Anak Bukit [Alor Setar] nak tunjuk blog ni pada dia sbb dia juga selalu rindukan Madinah dan Mekkah..

manzlie said...

salam kak Liza..

alhamdulilah..terimakasih kerana menyokong blog nih...semoga kak liza berbahgia lah bila mmembaca blog saya

sukran
wasalam