MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday 1 June 2009

" Jabar Nur - Pendakian bermula to Gua Hira Part 8"

Bawah tu lah gua Hira..ngerii tengok tepi tu cuma tebing curam , kalau jatuh....khalasss lah...
Am I look tired or Hepi....? Heheheheheeh....
Tulisan ayat ayat di batu batu gua Hira...

Celah celah batu ni.....




11 comments:

PINATBATE said...

Masyaallah! Maha Suci Allah..

CM said...

salam

you look so happy..tak macam kt tengah perjalanan tadi..congratulation.my fren..mungkin hilang rasa penatkan,,Alhamdulillah, pelakun air mata ni rasa nk menangis dah ikuti pengembaraan ni,Subhanallah,salah satu kenangan terindah dalam hidupkan..

NGINAP SRENGENGE @ SRENGENGE said...

salam anakanda,

Begitulah susah payah Nabi saw mendidik kita.

Waspadalah dalam dunia ketuaan ini dan hidup yang penuh kejutan.

Subhanallah.

aznaz said...

salam cikgu mas...

menarik akan pengembaraan saya mendaki Jabal Nur dan gua Hira..

seronok tak terkata saya..

aznaz said...

salam ayahanda..

memamg benar kata kata ayahanda...slepas je tamat turun ke bawah..keinsafan dan kesedaran pada diri ini telah timbul pada anakanda..syukur kerana allah menyeedarkan anakanda...alahamdulilah

sukran

CM said...

salam

gambar kedua tu comel betul cik lie terkepit kt celah batu tu..teringat cerita batu belah batu bertangkup..mak dia kena telan batu sebab kempunan ikan tembakul,cik lie lak kempunan cekodok pisang..khalass tu ape yer???ada berapa episod ni,hepi tengok cik lie hepi!!

rose said...

tahniah saudara Manzlie :)...looks so happy teruja dan Alhamdulillah sampai jugak ke puncak akhirnya ya.....

bukan calang2 org boleh mendaki sini kan....

tanhiah tahniah....nanti upload lhlg gambar ...sambil2 update :)

aznaz said...

salam cikgu Mas..

ada 11 episod ni...dah nak tinggal last ni....

Khalassss means...habiss lah/tamat lah...

amboi..suka tengok saya terkepit yehhh..


memamg hepi ker..

aznaz said...

salam Rose..

terima kasih...saya pun harap semoga sadari jugak hepi lihat all the photos..

sukran

wasalam

CM said...

salam

ooh khalass tu lebih kurang sama dengan `sukran n wassalam lah yer,ur favourite word,patut lah cik lie suka sebut,tukar bunyi jer sebab dah ada atas gunung..

20 episod pun tak per,saya rela tunggu..tapi mesti sampai pagi ni,,,

aznaz said...

salam cikgu mas..

ye ker..ataau taksbar nak tengok gambar abg s tu..heheheheh


sukran