MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday, 30 November 2009

" HAPPY BIRTHDAY SAYANGKU.."

SELAMAT MENYAMBUT HARI ULANGTAHUN KE 17 anak ku Ann...semoga menjadi anak yang soleh, berjaya dunia akhirat serta di redhai oleh Allah swt...insyalah.. antoi LOVE U SO MUCH.......waslam

57 comments:

Zie said...

Salam CL,
Alhamdulillah

Zie said...

Salam CL,
Happy birthday buat anakanda CL... dah besar, tgh ambik SPM ni.

Zie said...

Salam CL,
Az tgh kenduri dgn shami2...

manzlie said...

salam Zie..

RAtu Trek Musim Haji...sekarang yer...taniah..no wahid...1

waslam

Zie said...

Salam CL,
CL bagi hadiah apa tahun ni...

Zie said...

Salam CL,
Masih keletihan lagi ke.. macam mana suasana Masjidil Haram

cikgu mas said...

salam

HAPPY BIRTHDAY ANN...satu bintang dengan cikgu ni,,,


ikhlas dr cikgu disini,cam pelajar saya..antoi???????,sweet sungguh dipanggil antoi,tp jgn kantoiiii,hehehe...

Zie said...

Salam CL,
Ayah Zain jangan jeles ye... Kak Ngah, CM mana? Pak Itam & Abangsulung

manzlie said...

salam zie..

alhamdulilah...pejam celik pejam celik dah besar dah dia tuh...cepatnyer masa berlalukan...bila ku kenang semula masa dalam bayi lagi terasa sayu dan pilu...syukur pada allah swt dengan Izinnyer kami beroleh kesejahteraan dan kebahgiaan ..alhamdulilah

waslam

manzlie said...

salam Zie...

Hanya Hadiah sya doa di DEpan Multazam shaja ...Insyalah allah swt makbulkan..

waslam

manzlie said...

salam cikgu mas..

Noti aar....sweet ker panggilan tuh

waslam

manzlie said...

salam norshidah..

alhamdulilah..mekasih atas ucapan kak shidah...
ye lah zie sapu bersih ahri nih..heheheh

waslam

Ayah Zain said...

Salam Manzlie,

Tahniah Zie. Zie ni mengadap PC sahaja ke hari ini. heheh

cikgu mas said...

salam

cooop,coop tengok komen kak norsidah..wah dah besar anak CM,?????????,mana ada anakku di situ kak sidah oooi,tu anak CL!!!!marah CL nanti anaknya jadi anakku nanti,aiiik kt sidah ni dah kn penyakit AZ ni...nk taip CL tertaip CM

sweeet arr,cikgu tak pernah dgr lg ayah dipanggil antoii,mesti ada cerita disebalik gelaran antoii,

Ayah Zain said...

Salam Manzlie,

hepi besday juga dripd uncle zain utk anak CL tuh. Nanti besau hensem macam bapa dia juga tuh.

norsidah said...

Salam CL,

Sorry.....tersilap CM pulak, nak taip CL jadi CM, tu laa dah lama tak masuk layar, ni asyik terkenang kat CM la tu.

cikgu mas said...

Salam

isssh,memang hemsem anak CL tu,,CM doakan Ann jadi pemuda islam yg taat pada Allah dan berjasa pada orang tuanya,dan menjadi insan yg baik hati dan penyayang mcm antoinya..insyaallah,,moga hidupnya cemerlang dunia dan akhirat..

norsidah said...

Salam CL,

Alhamdulillah ... sempurna sudah ibadah haji tahun ni ye CL.

CL, anak tu kat mana sekarang ni,,

cikgu mas said...

Salam

terkonang2 dah kt CM ni arr kak sidah yer,tu belum jumpa ,kalau dah jumpa tak boleh tidor malam,hari-hari rindu-rinduan(uwaaa,statement perassannn).tak caya tanya noor tu...


CL,amik gambar mcm koboi melayu kt A Famosa water World Melaka kan...atau kt Texas US,?????teringgginnn cikgu nk posinng cam tu gak,tapi nk possing dengan Noor....Noor jom kita possing cam tu,Noor tembak siapa??

Ayah Zain said...

Salam Manzli,

heheh, terkena penyakit az? Confuse pulak az ni CM. Sakit apa.

oooo tu le, lepas L kan di ikuti abjad M, sebab itulah tertaip CM.

norsidah said...

Salam CL,

Antoi tu bahasa apa ye CL..bak kata CM sweet..panggilan tu.

nailofar09 said...

salam CL...hepi besday antoi! umur berapa tuh..muga jadi anak SOLEH...
...ala Zie, tak larat nk pecut..., zaman2 dah nak jadi 'eyang...lari pun corot jerr...hehehehehe

Che' Pit said...

hmm besar dah si ann.. tgh amik SPM la ni..

Hmm CM tak nak ngurat ke si ann ni.. tu gambar dia masa kecik,la ni dah jadi jejaka idaman malaya.. hidung mancung, tinggi lak tu.. wajah iras shah rukh khan.. kacukan pakistan tu, huhu..

seorg anak yg rajin.. selalu tlg antoi dia masak n cabut uban antoi dia, hahaha... che lie jgn marah nooo..

nailofar09 said...

salam...tumpng lalu...alahai tk perasan CL dah sebut yg ke 17 emm dah hampir dewasa..., mesti hadiah best2 nih...selori kurma kerr..hehehe gurau yerr..

Rusyaini Food Industries said...

Salam CL,

Ni rasa2nye tak de kt Mekah. kat mana pulak sekarang kita ni ye? Hee.hee.. Hepi birthday Ann!

Zie said...

Salam CL,
Saya nak buat menantu anak CL, boleh ke? hehehe...

cikgu mas said...

salam...

demam agaknya che pit ni,
dia suruh CM mengurat si hemsem Ann ni,lebih 17 thn dgn CM ni,tuuuu,antoii dia tu,sapa nk mengurat silakan,single mingle tu,sian si Ann,kn cabut uban,suruh mak antoi,cabut uban antoii pulakk..

shami2 said...

Salam CL...

Alhamdulillah...semoga panjang umur murah rezeki yer nak...
berjaya didunia dan akhirat..

Psssst CM..tdi cheq terkejut bebenor..dlm jiwa berkobar citer haji..kuar gambar koboi lak...dah tu citer besdey anak CL..pulak..confius betullah....jap blum kawin..jap dh ada anak bujang....
Tulun explain yer cikgu Mas...kami nak citer benar...

YB said...

Salam CL,

Selamat hari lahir. Semoga berjaya dunia dan akhirat, jadi anak soleh, dapat bantu ibubapa dunia dan akhirat. Amiin

Zie said...

Salam,
Ayah Zain, Kak Nailofar, kak Shidah & kawan2...

Kebetulan sahaja buka blog, masih kosong lagi.. apalagi pecut. hehehe

Che' Pit said...

slam CM,

dok eh, cheq tak demam lagi.. tapi hampir demam ler gak..

hmm antoi si ann single mingle? CM kompem ker, hahaha...

kak shami,

ann ni anak tunggal akak kepada che lie.. thats y le jadi kesayangan, hehe..

shami2 said...

Salam CL...

Tumpang lalu...arr

Kak sidah ..awat depar tak citer nohhhh ada anak bujang ...benda baik kan..

CM cepat sikit menaip aar...kami semua di PDKM ni dh tak sabar nak berita terkini ngeh..ngeh..ngeh

Psssssst kak Noor tinggai dulu rendang tuh...mai kita dengaq CM citer nih...ada anak sedara rupanya kita, pandai dia senyap jarr...Bang samad pun noti aarr buat2 tak tau jarr ...suka dia aar..

ina said...

Salam CL,

Mcm Shami2, ana sudah konpius lah. Dlm profil mengaku bujan, alih2 ada anak bujan. Siapa mak antoinya. Tulun kasi ana faham sikit boleh ka?

p/s- Tulun baca mcm sebutan P.Ramlee dlm cerita 40 feyammun...

cikgu mas said...

salam

aduhaii shahmi janganlah tanya CM berkenaan isu tu,walaupun CM tau kedudukan sebenar,tu pun Cm risik dgn abg samad hehehe,,Shahmi kn tanya CL sendiri yerr!!!tak pun tepon abg samad...CM hurmattt CL tu..

Tapi CM boleh sahkan...conformmm CL bujang lagi...dont wori girl...????hehehe..availaible or not tanya tuan punya badan sendiri..che pitt tahu kot..

cikgu mas said...

salam

alamakk,waris CL che pitt tu mula mencetuskan isu kontroversi bila dia mula mempertikai status single mingle CL,hehehe...dah CP jangan ko mengadakan cerita....melalakkk awek kt luar tu nanti...

Ayah Zain said...

Salam CL,

Awat la shami2 jadi konfius. Hari besday antoi anak CL, awat la nak heran. Ucap sahaja le hepi besday. jangan konfius, nanti shami2 jadi kong fu tze, ha sapa nak tolon jawab. CM juga tu nak bagi clear

daydeck86 said...

salam CL
amin semoga doa CL buat anak CL termakbul hendak-Nya

Ayah Zain said...

Salam CL,

az teringat pulak dulu masa belajau sejarah, kawan az kata bila kong fu tze dan confuse, abis le

Ayah Zain said...

Salam

salam adaydeck86, yang ini az betul confuse 'amin semoga doa CL buat anak CL termakbul hendak-Nya.

Buat anak? --> bahaya tuh

meh sini az betulkan : semogoa doa cl untuk anak cl itu termakbul .... (jangan mare ye adaydeck86)

cikgu mas said...

salam

adoii AZ pun dah confius,antoi bukan anak CL,antoi tu panggilan untuk CL lah AZ oooiii.nama anak CL Ann lah,hehehe..


Ciklie...kuar cepat,depa tanya cikgu manalah cikgu tahu ni...

Abg Mgt said...

Salam,

Saja kejutan dari CL tuuu...
Nak tengok respon kekawan saja......
Tok sah dok gelabah apa laaaa.

OK?

hajah zainab bt abdullah said...

Salam Haji,

happy birthday buat anakanda...dah remaja rupanya!

shami2 said...

Salam CL...

Bang Samad..awat diam...pantang tau main2...sampai hati sian dek Afeez tu menjerit panggil kita tak dengar...lama dia tunggu kat depan pintu rumah...

CP...pandai tau ajaq akak ko gelak macam tu...akak agak dah tuh..dah mulalah abng kamu tu...buat gempaq...

AZ ok kan.....

Kak Noor cheq lemas nih tau..maner tah dia nih...dah ler tuh beli jer ayam pencen jer dah...pas tu pakai jer rendang segera adabi ...ngeh..ngeh..ngeh..

Psssstt CM tak par CL ada kuota 4 tak dah hal punya...anak2 dara yg short listed bole...tuh...hehehe

PSSSSST....CM, kak noor, kak Nija AZ, IP, CR, Abg Sulong Akak Zie, Kak Sidah, Ina, CP..dll jom pi rumah cheq ada majlis pengumuman sikit nahhhh ..datang tau jgan tak datang ...

Abang Samad tunggu dulu...denda dia noti tau..
datang lambat sikit...ada kerja nak sruh buat..ngeh..ngeh.ngeh.

norsidah said...

Salam CL,

Tumpang lalu lagi..ye CL.....CM, tu la belom jumpa dah terkonang mcm mana agak nya kalau jumpakan, nanti akak tanya Noor , nak ajak Zie la...ribut sikit, takut kalau jumpa membisu je akak ni, atau ajak AZ, Abg Sulong sekali boleh tak..

Dah nak balik pej. nanti sampai rumah kita jumpa lagi ye, berehat sebentar..........

ummi humaira said...

"" HAPPY BIRTHDAY SAYANGKU..""
salam CL ....
semoga anak bujang tu membesar sebagai anak soleh yg sejuk mata memandang bagi kedua ibu bapa nya..

shami2 said...

Salam CL...

Nanti kirim gambar Kaabah lagi tau yg cantik2 tuh..nak buat background PC kat rumah...sorry aarrr terkejut tgok gambaq koboi pegang senapang...mula2 membayangkan Kaabah ,jemaah haji pakai ihram syahdu..sayu bagai....
alih2 kuar gambaq koboi...pulak..
CL mai dulu tau ..abg samad mai belakang sikit...K

Pak Megat relaks nah....ok kan..melawak adik beradik...
Nanti jemput pi rumah cheq jugak nahhh...ada promosi sikit
Tempat kita depar dok makan gulai kambin ngan kurma kambin jar..tapi kita dah international...barbeku kambin pulak...

Insyallah 5 dis cheq balik Jitra ...bole nampak tu tingkap rumah Abg Megat ngan Kak As...

ibu,mommy,mom... said...

La cik li,kata bujang?macamana tu?sila explain kalau tak keberatan:)

Imran Paris said...

En Li....ha kau...bertalu2 soalan, jawap jgn tak jawap Antoi...jgn kantoi udah le. Eh...mcm Antonio Banderas le bila tgk Antoi jd cowboy :-)

Moga jadi anak yg cemerlang anak yg soleh yg menjadi berjaya di dunia dan di muliakan di akhirat.

norsidah said...

Salam CL,

Sebenarnya akak pon confuse mcm shami2 juga, biak la Shami2, kita ikut je..nanti kita risek kemudian nanti pening kepala, susah pulak.

CM tolong kami ni......tak nak lah keliru

rosli said...

Salam Sdra Azli,

Apapun jawapan sdra Azli , yg pntg 'cowboy' dari Makkah ni mmg posing habis, gaya sudah ada, kena cari kuda pulak.........

umiazuddin said...

Salaam CL,

Selamat ulang tahun hari kelahiran ke 17 buat Ann. Semoga menjadi anak yang soleh dan berjaya di dunia dan di akhirat. Amin.

VpeaceV

S said...

salam,

amboi !!! pakat dok melawak nohh.
CL pun dah selesai mengerjakan haji.
amin, kak S mengaminkan doa CL.

pada antoi tu bebaik sikit na, takut tekantoi plak nanti.

pada Shami tu kalau balik jitra mai la umah. silakanlah.

hilmyiskandar said...

Salam.

Alahamdulillah, Happy Birthday, satu hari nanti berbakti untuk bapa pula.

Amin.

tq.

manzlie said...

salam semua pada Pembaca blog ku....


Itulah anak cheq...cheq duk bela dari "tapak kaki besar 2 jari " tau...laa nih dia duk dgn akak no2.di rumah cheq kat bkt jalil..harapa maklum nohhh..

jgn duk risau dan tanya lagi..heheheh

wasalam

Hajjah Siti Noor said...

bukit jalil kat mana tu CL...

manzlie said...

salam hajjah siti noor..

kat lestari perdana 8
LP8

waslam

um. masyitah said...

salam wah dah menginjak dewasa sekarang ...semoga Allah berkati anak Hj CL..kasih bapa yang tak pernah bertepi...