MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Wednesday, 14 April 2010

" Terkini - Jom p Madinah....."

Tersergam indah Menara Masjid Nabawi ...
Subhanallah...cantiknyerrr...
Nak masuk dalam Masjid Nabawi nih...solat Zuhur...
Kenangan indah mengamit memori ku.....
Posted by Picasa

78 comments:

CM said...

salam cl

My Life said...

salam

My Life said...

salam
dear cl

alahai cikgu mas... kuatnya cikgu berlari..huhhhu

Azima said...

Salam Cl

Salam CM

sonata anak kancil said...

salam...

CM said...

salam

camner ada kt madinah ni???

My Life said...

salam

dear cl..

tahniah cikgu...

Atikah said...

Salam Cl...

MasyaAllah... cantiknya....

CM said...

salam gengg

semua nyer ladies ni.org pompuan mlm2 dia cergas

manzlie said...

salam cikgu mas..

taniah...Ratu trekkkk


pingat emas..



waslam

sonata anak kancil said...

nampaknya CM johan la....tak terkejar saya ni...

bestnya kali ni pi ke Madinah pulak...

manzlie said...

salam mylife..

taniah..perak dan gangsa..


waslam

Azima said...

Salam...

Alahai...xde peluang nak dapat pingat la Cl....

Tak pe la...dapat makan pengatpun kira ok la..

manzlie said...

slam azima..


apa kabar..?


waslam

manzlie said...

salam cikgu sonata..


apa kabar...?


waslam

manzlie said...

salam cikgu mas...

cl guna tikar terbang lah ke madinah...hehehheeh


waslam

Atikah said...

Salam Cl,

Tahniah kak mas... ratu trek no...

manzlie said...

salam cikgu mas..


aduhai...ladies nite kah...?


waslam

manzlie said...

salam dik tikah...


memang cantikkan....


waslam

manzlie said...

salam cikgu sonata..

pas gi madinah cl ajak p arafah lak..ok


waslam

Atikah said...

Salam kak Azima...

Tak pa cuba lagi... mlm nie dpt pengat mlm esok dpt pingat lak... hehehe

manzlie said...

salam azima..


oklah tuh..pengat pun pengat lah...


aikk semua aldies jer...dah 20 komen ladies nihhh


waslam

My Life said...

salam
dear cl..
masyaallah alhamdulillah doakan semua yer.. sampaikan salam pada baginda rasullah s.wt dan para sahabat....

p/s : pergi madinah yer...

Azima said...

Salam Cl,

Cantiknya....andaiku punya sayap..ingin kuterbang ke sana sekarang juga...

Atukkk..pinjam tikar teghobang sat!!!

Tahniah CM..Tahniah Zie..

sonata anak kancil said...

salam CL ....di rempuh oleh ladies la!....men dah titun kot...

cantik sungguh masjid ni...

Atikah said...

Salam Cl,

Malam nie ladies nite... tu semua ladies jer dok komen...

suka tengok gamabr2 payung tu... cantik n unik... paling cantik gambar yang last sekali...

Azima said...

Salam Cl...

Alhamdulillah..sihat!!

Semoga Cl dan semua warga PDKM sihat2 juga hendaknya...InsyaAllah

Wassalam

manzlie said...

salam dik tikah....

yup...cantikkan...

waslam

My Life said...

salam

dear cl

pergi madinah dgn lutfi & pm crew ke?? dgn pengantin baru juga...

maaf klau tersalah ...

manzlie said...

salam cikgu sonata..

alahmdulilah...semua ladies sapu bersih kan...


waslam

manzlie said...

salam azima..


pakailah tikar terbang cl nih..heheheh


waslam

Azima said...

Salam Dik Tikah...

Ok la ye..pengat pisang best gak..campur dengan ubi keledek..lagiiiiiii
la best!!!

Cl,pengat ni best arrrr....nak rasa tak???

boxhousestudio said...

Salam Cl...

happy...CM lajunya...tak terkejar dek My Life...

Cl..masa ni gambar madinah dalam bulan berapa ya?

manzlie said...

salam azima


amin.....


waslam

manzlie said...

salam boxhouse..

masa hujung bulan lepas gamabr tuh di snap..
cantikkan


waslam

manzlie said...

salam azima


cl suke pengat pisang..yang lembik lembik pisang nyer...
sedapp kan


waslam

My Life said...

salam
dear cl

tumpang lalu jap....
cikgu mas mana2 lelaki2 itu.. hehheee....
terima kasih kak azima

manzlie said...

salam mylife..


tuh boxhouse dah ada dah...


wslam

My Life said...

salam

dear cl

ooo gambar2 hujung bulan lalu.. maaf yer tersilap andaian td..

Azima said...

Salam...

Betul laa...
Ladies nite ni!!!!!

CL,Senget nanti tikar terbang Cl ni...

Wassalam

manzlie said...

salam azima


oklah tuh..dah faham kenapa senget..hehehehe



waslam

Imran Paris said...

En Li..rindunya dgn Rasulullah saw, harap dpt menziarahi baginda di Madinah 11 Mei nanti :-)

Ummi Humaira said...

salam CL

MasyaAllah ... indahnya ..
rindunya nk ke sana ..
rindunya nk ziarah Rasulullah ..

ibu,mommy,mom... said...

Salam Cik Li
Ya allah rindunya pada masjid nabawi.Sampaikan salamku pada rasulullah Cik Li

rezeki said...

salam cl

madinah, kota yg indah , tmpt nabi Muhammad disemadikan

tenang, mendamaikan .

rindu suasana di Madinah

YB said...

Salam CL

Madinah bandar istimewa. Banyak yg istimewa di dlm nya. Menunggu selanjutnya drpd CL.

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam cl,

bestnya...gi Madinah!! kak nab suka sangat dengan Madinah...terasa tenang & damainya di kota suci Al-Munawarrah ini.

safiudin said...
This comment has been removed by the author.
safiudin said...

salam sdr,

tahniah CM dan My Life...

seronoknya... dapat jalan-jalan ke Madinah...

tergambar indah, cantiknya dan benar-benar mengamit memori...


ps: pisssss... jom kita sama-sama p Madinah Al-Munawarrah.

PAK NGAH MAN said...
This comment has been removed by the author.
PAK NGAH MAN said...

salam,
dari makkah ke madinah pulak seronokkan

PAK NGAH MAN said...

salam,
CM laju ya tengah tengah malam ni

farah said...

Salam CL,

Rindunya tengok betapa cantiknya masjid Nabawi dan sekitarnya. Kalau bersayap pasti terbang kesana....tak apa dengan izin Nya mungkin dapat kesana lagi, doakan lah CL.

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, sebut saja pasal Madinah, mcm2 yg terkenang paling best Masjid Nabawi, Terima kasih CL.

Amin.

tq.

hjh mai said...

salam...,

oh Madinah Al-Munawwarah.....menggamit kenangan.., menggamit rindu...

hjh mai said...

salam...,

thanks cl masukkan n3 ni, cantik masjid nabawi, luar dan dalam cantik..

hjh mai said...

salam...,

kalau gi madinah jgn lupa singgah pasar kurmanya....dekat aje dgn masjid nabawi ni kan...

hjh mai said...

salam...,

kat madinah dulu nginap kat Al-shourfa suite, tak jauh dari masjid...

Abu Uwais said...

wah.. dah ada payung gergasi kat depan pintu Masjid Nabawi tu.. dulu pi 2007 xdak lagi..

shami2 said...

Salam CL...

Alhamdulillah...

Tahniah CM...memalam shami2 tarik hand break..lah...tak der kuasa lagik nak menatap PC...hahah
kuasa telah digunakan sepenuhnya untuk anak2 jejiran datang rumah mengaji..akhirnya kuasa tu makin lemah2...terus tidur...huhuhuhu

CL..terima kasih gambar dikirim...cantik..kan payung ajaib tu ..bole buka n tutup...

boxhousestudio said...

oh..kisah ladies merayap di alam maya waktu malam ya...hi hi...BHS tunggu kek masak dalam oven...sambil tu serampang dua mata la...awal-awal tak merasa pasai berebut dengan dua orang lagi..hmm...apa pun dah tak sabar rasanya nak ke mari...rinduuunyaaa....

Kak Sidah said...

Salam CL,

Dah siap sepenuhnya payung tu, masa akak kesana masih dalam pembinaan..teringat kembali masa diMadinah.sejuk dingin cuaca masa tu ..solat dan berdoa di Raudhah..

Kak Nab..ingatkan betapa indahnya suasana di Madinah kan..sebahyang di masjid Quba..

Ya Allah berilah ku peluang untuk kesana lagi..mohon Cl doakan ..

Noor said...

Salam CL..

Subhanallah.. ghindu nyer nak p Madinah.. nak ziarah makam Rasulullah saw.. nak solat dalam masjid nabi.. tq cl utk N3 nie.. nanti tambah lagi gambaq2 naa.. biar lepas ghindu skit.. heh heh

psstt.. dapat payung lagu tu pun baguih gak kalu buh depan rumah.. redup sehh.. bley kak ngah tayang kat pak itam & kak nab.. he he

Kak Sidah said...

Salam,

Noor takkan tayang kat pak itam dan kak nab jer kat akak dan yang lain tak nak tayang ke..pilih kasih la noor ni hehehe...

Noor said...

Salam..

aiseyyy.. jangan lah majuk kak sidah.. "dun't worry" cheq dah siap tempahkan payung 100 eskrim utk akak & the geng.. amacam, suka tak?? he he

Noor said...

salam..

pembetulan kak sidah.. 100 payung eskrim.. kalu tak betulkan ayat nie karang.. ada yang kena tegur ngan cikgu shaari.. heh heh

hjh mai said...
This comment has been removed by the author.
hjh mai said...

salam..,

payung aiskrim aje kak ngah..?..aiskrimnya ada tak...???

hjh mai said...

salam...,

ye lah...dulu gi sana tahun 2005 tak de lagi payung dpn masjid ni, yg ada kat dlm je...baguslah...tak panas jemaah yg sembahyang kat luar masjid tu...

miezahassan said...

Salam
Alhamdulillah, masjid yg indah ni dah Mieza jejak..solat sunat di raudhah pon dah wpon bersesak2 ngan jemaah lain. Cuma x dpt menjenguk makan Rasulullah sebab dah di tutup pada ladies..sekadar berdoa dr sisi raudhah saja..alhamdulillah..moga dikesempatan lain ada rezeki lagi utk datang..

rezeki said...

salam

sib baik buat correction cecepat hehe

kalau tak mau 100 aiskrim dpn rumah hehehe kalau aiskrim conneto ok juga, ni aiskrim mesia je hehe

Noor said...

salam

alamak hjh mai.. for the time being, kak ngah bagi payung dulu.. emmm, eskrim nyer kak ngah dah abiskan.. nyum nyum.. he he

Noor said...

Salam Pak itam..

perghh! dah lama tak pekena eskrim malaysia.. skali skala pekena best jugak.. tetambah perisa asam boi.. meleleh ayaq liuq sehh.. psstt.. kak ngah panggil asam ko.. he he

emerald said...

Rindunya pada Madinah !!

wira said...

salam...CL

kat madinah pulak...tak keje ke...hehehehe

S said...

Assalamu'alaika ya rasulullah

Assalamu'alaika ya habiballah.

Solaeat dan salam keatas Nabi junjungan, Mujammad rasulullah.

rindunyaaaa....

Mohd Saad Hamid said...

Salam CL.

Madinah, bumi bersemadinya makhluq yang paling agong seluruh alam.

Assalamu'alaika ya Rasulullah!

Assalamu'alaika ya Nabi Allah!

Assalamu'alaika ya Habibillah!

Allahumma solli wa sallim wa baarik 'ala maulana Muhammad wa 'ala alihi fi kulli lamhatin wanafasin 'adada ma wasi'ahu 'ilmuka. Amin.

rosli said...

Salam CL,

Tahniah CM dan mylife,

CL, cantik payung2 tu, kenangan di Madinah saya masih belum lupa lagi.