MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Sunday, 4 April 2010

" S U B H A N A A L L A H....."

Masyaallah...
Permandangan yang pasti tidak pernah jemu melihatnyer..
sungguh syahdu........
Dataran Kaabah BEGITU "meriaH" sekali menerima kunjungan Jemaah..alhamdulila
Posted by Picasa

48 comments:

qaseh mas said...

Salam CL
Subhanallah

qaseh mas said...

TN Hj CL
Alhmadulillah..terima kasih atas kesuidan T.H.CL perkongsian pengalaman yang amat bermakna ini.

Zie said...

Salam CL,

Kaabah, pandang je pun dapat pahala.

Tahniah qaseh mas.

manzlie said...

SALAM QASEH MAS.

taniah..Ratu trekkk.....

Emas dan perakkk dalam gengaman.


waslam

manzlie said...

salam qaseh mas.




afuan....


waslam

manzlie said...

salam zie..


taniah..gangsa...

aminnnn


waslam

SUHAIMI said...

Salam CL.

Kaabah, tidak pernah jemu memandang mu............

Rokiah said...

Salam CL..
Dah 2 ari tak singgah nih rindu!!

Rokiah said...

Tahniah buat qaseh mas emas & perak.. tahniah buat zie dpt gangsa...

Rokiah said...

Subhanallah..
Alhamdulillah dapat lagi menatap MH dan Kaabah tuh! syahdu sungguh...

Rokiah said...

Syukran CL.. sebab pos sume gambar2yang sungguh meruntun jiwa...

Syukran.. Syukran..

Alhamdulillah.

rezeki said...

salam cl

alhamdulillah, cl setiap masa dapat menatap baitullah, kami di sini pula turut dpt menatapnya melalui PDKM

pss nak pi pasar tani jap, nak cari ikan, nak cari ikan, nak cari ikan hehehe

Ayah Zain said...

Salam CL,

alhamdulillah, pagi-pagi ini dapat melihat Baitullah, alangkah damainya di hati.Moga satu hari akan dapat ke sana jua.

J_Kerabat said...

Assallammualaikum wbrkth CL & sahabat2,

Syukran..
Alhamdulillah. Semua diantara kita menyimpan cita2 untuk sentiasa berada didepan Kaabah.

Imran Paris said...

En Li, mmg meriah, tentu En Li tak puas2 menatapnya :-)

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

alhamdulillah...dapat menatap Kaabah!

Pak Man laksam said...

Salam CL,
Subhanallah..........

S said...

salam dari kejauhan,

Alhamdulillah walau pun jauh, namun dapat menatap wajah yg dirindui.

syukran CL.

S said...

salam ,

hari ni kak s dok tunggu life from Makkah dari bilik CL.

harap majlis berjalan lancar.

Ummi Humaira said...

salam CL..

semoga semua jemaah mdapat kberkatan

silversarina said...

Salam CL,

Lamanya akak tak ke sini ...syukur dapat lagi menatap kaabah dengan perkongsian CL di sini . Thanks .

My Life said...

salam
dear cl

masyaallah.. alhamdulillah

hjh mai said...

salam....,

subhanallah...memang syahdu melihatnya...gambar yg atas sekali tu kul brp cl, tak ramai jemaah..

hjh mai said...

salam...,

memang tak jemu mata memandang.., malah kalau tak lihat sehari rasa rindu sangat...

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, tumpuan yg begitu menggembirakan dan lupa seketika apa2 yg. berlaku bila mana di Depan Kaabah. Memang indah sungguh menakjubkan. Doakan saya ke sana jua CL.

Amin.

tq.

manzlie said...

salam suhaimi..


alhamdulila

dapat lagi menatpnyer..
syukur


wasalm

manzlie said...

salam kak rokiah..

kemanakah menghilangnyer dua hari niii

hehehe

manzlie said...

salam j-kerabat..


alhamdulila
moga cita cita kita ituh akan menajdi kenyataan ..insyalah


waslam

manzlie said...

salam ayah zain...


alhamdulila

dapt menatapnyer lagi...

wasalm

manzlie said...

salam rezeki...



nak cari ikan, nak cari ikan..,nak cari ikan...nak MASAK ASAM PEDAS KA....???



waslam

manzlie said...

salam dato Imran Parisss..


alhamdulila

memag i tak puas mentapnyer..tanpa rasa jemu ...syukur


waslam

manzlie said...

salam hajah zainab..


alhamdulila
syukur
kita mampu melihatnyer lagi.....


syukran...

waslam

manzlie said...

salam kak sarina..


alhamdulila

dapt lah kita melepaskan kerinduan padanYer..


waslam

manzlie said...

salam kak S..


alhamdulila...

syukur...

jagn lupa tau karang...cl tunggu akak jugak..


wslam

manzlie said...

salam hilmy..


insyallah....i will doakan..


wsalam

manzlie said...

salam my life..



alhamdulila




waslam

manzlie said...

salam ummihumaira..



alhamdulila



syukur dapat melihat nyer ..



waslam

manzlie said...

salam pakman laksam..


alahamdulila....


wslam

manzlie said...

salam hjh mai..


alahmdulila

tiada jemu melihatnyer..syukur kita pada yang esa..


wslam

hjh mai said...

salam...,

hari2 tengok kaabah kat pdkm.., bila agaknya dpt menatap secara live ya.., doakanlah cl...

hjh mai said...

salam...,

jap lagi nak ke hosp, tengok abg ipar yg dah kat ICU, doakanlah semua ya...

wassalam..

rezeki said...

salam cl

tentu meriah ptg ni cl dgn anak2 yaitim tu kan, sampaikan salam saya buat mereka n tn hj arshad

menu apa , mesti nasi mandey

teruja saya bila cl sebut semlm makan nasi bengali heheh sib baik masa makan tak kena pakai serban mcm bengali kan hehe

manzlie said...

salam hajh mai..


alhamdulila..syukur


insyalah nanti cl doakan yer..


waslam

manzlie said...

salam rezeki..


mai lah sini join CL..bawak lah d5000 tuh..hehheheh


insyalah nanti cal sampaikan salam pak rezeki tuhh


wsalm

rosli said...

Salam CL,

mmg meriah dan terasa damai di sana.

Tahniah qaseh mas dan Zie

safiudin said...

salam sdr,

tahniah qaseh mas dan zie...

Alhamdulillah, syukur pemandangan yang benar-benar indah...

teruja nak kesan dalam hati..

qaseh mas said...

Salam Tn Hj CL
pertama kali tahun ni. alhamdulillah..

boxhousestudio said...

pandang lah kiri, pandang lah kanan...pandangan yang ini yang sampai bila-bila meruntun hati BHS...SUBHANLLAH....