MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday, 12 April 2010

" Selamat Pulang anak anak Yatim Al Ijabah.."

Bergambar bersama sama anak anak Yatim Al Ijabah.
Mengagihkan 'hadiah" dari cikgu mas pada anak anak yatim Al ijabah berupa minyak wangi..syukran cikgu..
seronok mereka bila menerimanyer..alhamdulilah..
Cenderahati dari CL dan Hj Arsad ....
Bergambar bersama sama dengan pembantu ustaz Amin, yakni yayasan Al Ijabah ..Hj aziz..
Posted by Picasa

40 comments:

CM said...

salam

CM said...

salam


selamat pulang..moga datang lagi

Zie said...

Salam CL,
Dah sampai Malaysia, pengalaman terindah buat anak2 yatim al ijabah

CM said...

salam..CL


moga hidup mereka harum mewangi!!

CM said...

Salam CL

meraka adalah anak2 yg bertuah..

CM said...

salam CL


terimakasih yerr...

farah said...

Salam Cl.

Allah akan memberkati orang-orang yang memuliakan anak yatim, mereka tidak meminta untuk dilahirkan yatim piatu. Syukur Ahlhamdulillah.

CM said...

salam..


ada kesempatan nanti bila balik KL boleh jengguk mereka di sini..

CM said...

salam..

betul tu farah,pegang rambut mereka pun dapat pahala besar...


sedihhh sungguh tengok baby sempurna sifat dibuang di dalam tong sampah dalam news paper hari ni...kenapa lah jadi cam tu ..

ibu,mommy,mom... said...

Alhamdulillah Cik Li.
Pasti anak anak yatim al ijabah bahagia dan teruja pergi menunaikan umrah.Syukran pada mereka yang membawa mereka pergi ke sana.

manzlie said...

salam cikgu mas...


taniah..Ratu trekkk...Pingat emas dan perakk.


waslam

manzlie said...

salam zie...

taniah..

gangsa...


waslam

nadz said...

Assallamualaikum CL,

Wangi sedekah itu sampai di sini.
bertuahnya mereka dapat mengunjungi MH. Bertuah lagi CL yang sentiasa di sana...

manzlie said...

salamcikgu mas


insyalah....aminnnn


waslam

manzlie said...

salam farah...

benar tuh....


waslam

Mama Tanjong said...

Salam CL,
semuga Cl dn yang berkenaan sentiasa dirahmati Allah. Bertambah-tambah rezeki.

manzlie said...

salam cikgu mas...

terimakasih jugak sebab sponsor minyak wangi tuh...


waslam

manzlie said...

salam ibo, mommy...

moga allah swt memberkati pada dato yang sponsor mereka semua tuh ke mari...


waslam

manzlie said...

salam cikgu mas....


insyalah..ada masa nantia kita pergi jenguk mereka di sana..


waslam

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

tahniah CM...forever ratu! abaya lip-lap gitew...

semoga CL sentiasa dalam rahmat Allah SWT.

Hajah Zainab bt Abdullah said...

mana pegi pak itam...penat kot sebab race siang tadi..:D

CL...meriah sungguh kat 1205 semenjak duamenjak nih...

Imran Paris said...

En Li, sebak tgk anak2 Al-Ijabah ni. Tertanya2, apalah pengorbanan sy buat anak2 yatim. Teringat cite En Li yg sering bmimpikan arwah2 org tua, bgm agaknya anak2 yatim yg muda mcm dorang ni, tentu rindu sesgt dgn org tua mereka. Sebaklah sy En Li

Kak Sidah said...

Salam CL,

Akak suka tgk dia org tu cl, kalau balik nanti nak g melawat mereka, warwarkan yer..

manzlie said...

salam kak shidah...

insyalah..nanti rombongan PDKM kesana..


waslam

manzlie said...

salam dato Imran pariss..


ye lah...cl yang tengok depan mata pun terus menangis...tak tahan di buatnyer..


waslam

manzlie said...

salam hajjah zainab...


memang meriah skg nih kat maktab 1205 nih...


waslam

Atikah said...

Salam Cl,
Selamt pulang... Semoga Allah merahmati anak2 ijabah...

sonata anak kancil said...

salam....beberapa tak jengok ke sini...
rupanya ade tetamu2 istemewa....
semoga mereka semua selamat berangkat pulang ke tanah air

manzlie said...

salam dik tikah...

maksih atas doa mu tuh dikk

waslam

manzlie said...

salam cikgu sonata..


alhamdulilah....semuanyer tetamu allah yang dtg adalah teristimewa...


waslam

manzlie said...

salam azima..


masa mereka semua pulang arituhh...
kesemuanyer menangis....


waslam

safiudin said...

salam sdr,

tahniah CM dan zie..

syukur, alhamdulillah...

semoga semuanya selama kembali ke Malaysia...

kenangan bersama sdr pasti tidak dapat mereka lupakan...

PAK NGAH MAN said...

salam,
alhamdullilah selesai sudah menunaikan umrahnya

YB said...

Salam CL

Semoga perjalanan mereka dipermudahkan dan selamat. Pasti kenangan bersama CL terpahat abadi dikalbu mereka.

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, memang anak2 Yatim Al Ijabah terpilih utk bertemu dgn CL, semuga berkunjung lagi.

Amin.

tq.

ibu,mommy,mom... said...

alhamdulillah cik li...Murah rezeki dato tu...masya ALLAH

PAK NGAH MAN said...

salam,
bilik dapat buah tangan lagi... minyak wangi

boxhousestudio said...

Salam Cl

Alhamdulillah...inilah yang dinamakan rezeki ...rezeki yang datang dari mana-mana arah yang tak diketahui...Alhamdulillah...
sempat CM beri minyak wangi kat bebudak tu ...bestnya...oh ya Cl..antara semua minyak wangi tu...yang mana satu minyak wangi yang paling harum dan sederhana baunya?...BHS teringin nak tau la...

S said...

salam,

baik hatinya CM ni.
tentu mereka suka dan teringin nak jumpa ngn CM.

jom kita p ramai2 ziarah depa semua.

rosli said...

Salam CL,

Semoga murah rezki semua yang bermurah hati menderma. Tahniah CM dan Zie