MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Saturday, 24 April 2010

"Projek Pembesaran Masjidil Haram.."


Projek Pembesaran MasjidlHaram sedang giat di jalankan...
Mereka sedang sibuk membuat dataran bertingkat tuh..
Cerucuk besi semua sudah di pasang di sekitarnyer...
Tuhhh...sudah di simen lantainyer....
Posted by Picasa

49 comments:

hjh mai said...

salam..

hjh mai said...

salam....,

pekabo cl n warga pdkm..

hjh mai said...

salam...,

semoga semua sihat ....

hjh mai said...

salam...,

1, 2 n 3 jadi milikku....

hjh mai said...

salam....,

dan seterusnya kot........

hjh mai said...

salam...,
projek pembesaran MH utk kebaikan jemaah juga..

hjh mai said...

salam....,
sekejapnya MH dah berubah...

hjh mai said...

salam...,

gi sana lagi mesti dah lain kan....

hjh mai said...

salam...,

cl kat sana tak terasa sgt perubahan tu sbb nmpk ari2....

hjh mai said...

salam...,
kami yg sesekali dtg msti teruja tengok perubahan di sana...

hjh mai said...

salam...,

aikkk....tak de org lagi...

hjh mai said...

salam....,

cakap sorang2 je saya ye.......

hjh mai said...

salam...,

tak pe...., saya teruskan pecutan...

hjh mai said...

salam...,

dah lama gak tak mecut cam ni...

hjh mai said...

salam...,

sejak akhir2 ni selalu trlambat...

hjh mai said...

salam....,

dah tak tau cl nak tulis apa.....

hjh mai said...

salam...,
baru terasa bila ckp sorang2 ni sbnrnya seksa juga.hi hi hi

hjh mai said...

salam...,
rasa2nya boleh pecahkan rekod x ye...

hjh mai said...

salam....
tak pe...terus pecut lagi.........

hjh mai said...

salam...,
bila ckp sorang2 ni, tersenyum sendirilah cl....

hjh mai said...

salam...,
hujung2 minggu ni ramai yg keluar shopping ke...

hjh mai said...

salam...,
nak tulis apa lagi ni....

hjh mai said...

salam...,

satu je lagi ni...

Noor said...

Salam Cl..

nak kacau hjh mai lah..

hjh mai said...

salam...,

rasa2nya dh pecah rekod kot...

hjh mai said...

salam...,

alamak...dah ada noor......

Noor said...

Salam..

waduhhh.. abis dah rekod cm.. hjh mai dah bolot..
tu diaaa...

hjh mai said...

salam...,
dah hilang dah noor....saja nak kacau ye...

Noor said...

Salam

owowwww.. hjh mai tak lunch lah ari nie.. dah kenyang hantar komen.. ahikss

hjh mai said...

salam...,
betul tu..., dah kenyang dah...hi hi hi........

manzlie said...

salam hajjah mai...


taniah...Ratu Trekk...Emas Perak dan gangsa..

sapu bersih noohh


walsm

hjh mai said...

salam....,

sbnrnya dah makan dah....

Noor said...

Salam

ada nie kak.. tgh dok goreng ikan.. he he.. nyambil2 p umah kengkawan.. anyway tahniah!.. nanti share baya arrr..

manzlie said...

salam hajhh Mai...


REKOD PDKM MASIH DI PEGANG OLEH CHE NA.. 23 komen non stop...tanapa di kacau..heheheheh


waslam

manzlie said...

salam kak noor..


apa habaq..


waslam

manzlie said...

salam hajjah mai..


terasa gak sebab duk tengok hari hari kan..


wslam

Noor said...

Salam CL..

tengah giat dengan pembesaran.. dah banyak perubahan.. kenangan lalu dah tinggal nostalgia.. hu hu

Noor said...

Salam CL..

pembesaran nie kat bahagian pintu babul fatah ke??.. bila musim haji nanti.. dah sempat siap sikit kot..

manzlie said...

salam kak noor..


ye lah semua tuh tempat nostalgia..

pintu babu ftah dan babu salam


waxlam

rosli said...

Salam CL,

Tahniah hjh mai.....laju


CL, ramai yg dah tgk pelan pembesaran Makkah, mmg futuristic betul, saya pun dah tgk pelan tu...

Kalau yang sekitar MH ni agaknya bila siap sepenuhnya ?

manzlie said...

salam Rosli..


depa ikut phasa by phasa lah...lama tuh projeknyer..


wasalm

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, berubah wajah disekeliling MH menambahkan kecantikan susunan bangunannya.

Amin.

tq.

che'na said...

Salam CL,

Tak lama lagi makin bertambah luaslah dataran MH ya! Bila Hotel Hilton dan sekitarnya kena dirobohkan? Nanti bila pi kena dok dataran MHlah sebab hotel2 yg akan dibangunkan btaraf 5 star kot! x mampulah kami.

Tahniah Hjh Mai...hebatlah kak!

manzlie said...

salam che na..

masa tuh dah mampu dah...bisness dah maju...heheheh insyalah


waslam

manzlie said...

slam hilmy..


alhamdulilah...untuk mendapat keredhaan dan keberkatan disini


waslam

safiudin said...

salam sdr,

tahniah Hjh Mai..

Alhamdulillah, syukur...projek ini saya yakin akan memberikan keselesaan kepada semua jemaah...

manzlie said...

salam saffiudin


sudah tentu lah...


waslam

PAK NGAH MAN said...

salam
sekali lagi kalau pergi tentu ada banyak perubahan dan cantik lagi

PAK NGAH MAN said...

salam,
tentu pembesaran tu akan bertambahlah jemaah yang datang lagi