MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Friday, 23 April 2010

" Jom Makan Tengahari Nasi Bhukari Ayam.."

Hmmm...dah lapor lah tengok ayam golek nih...teringat kat teman CL di HC tuh.
Makan bersama CL di 'maktab' 1205....
Jom temankan CL makan .....sedap tau...alhamdulilah...
Posted by Picasa

80 comments:

Rozali said...

Salam CL

Rozali said...

salam CL
nyam nyam

مسافر_اسلام said...

salam semua..selamat hari jumaat.

Rozali said...

salam CL

pagi2 dah buka selera

مسافر_اسلام said...

Nasi Bhukari ini guna beras ape ye?

مسافر_اسلام said...

atuk dah sarap ke?

manzlie said...

salam rozali..

taniah...raja Pecut...Emas dan perak...



wslam

My Life said...

salam
dear cl
alhamdulillah sedapnya nampak makanan tu... tahniah cik rozali

manzlie said...

salam dik musafir..


taniah...gangsa..


waslam

manzlie said...

salam musafir..


salam jumaat....


beras basmathi from india..


waslam

My Life said...

salam
dear cl
doakan semuanya yer..

tahniah juga untuk mi

مسافر_اسلام said...

Bekas putih tu apa? yoget ke?

manzlie said...

salam rozali..


memamg menyelerakan..


waslam

manzlie said...

salam mylife..


alhamdulilah


waslam

Rozali said...

Salam CL

Salam MI

dah sarapan
tapi tenguk n3 ni lapor balik
tak patut betul CL ni
he he

مسافر_اسلام said...

Sama-sama..ini jua nasib dapat ganagsa...hari jumaat ini tak boleh lari laju2 sgt...nanti nak solat takut letih...kak my life dah sarap?

manzlie said...

salam musafir..

bekas putih tuh cili sos ...tapi jenis lain...tak pedas..


waslam

manzlie said...

salam rozali...

jgnlah camtuh...

meh kita makan bersama sama...hehehehe


waslam

مسافر_اسلام said...

agak2 beras basmathi from india..
ini sama dengan Malaysia punya tak...sama kan..

manzlie said...

salam dik musafir..


kena lah execise berlari laju sikit...kuatkan stamina tau...


waslam

My Life said...

salam
dear cl

tumpang jap yer

alhamdulillah dah.. hari nie ada majlis kesyukuran anak buah pertama

مسافر_اسلام said...

MI jua lapo ini atuk...nasib la td dah balun nasik goreng..kalau tak..mau round 2 sarapan pagi ini...

manzlie said...

salam dik musafir..


cl rasa tak sama kot..


waslam

مسافر_اسلام said...

cili sos dia tak pedas ye...memang org arab tak makan pedas ye...

manzlie said...

salam dik musafir..


tak kisah ...kalau round ketiga pun bedal jer lah...janji nanti jogging macam pak itam tuh buat..hilang balik 2 kg..hehhehhehehehe


waslam

My Life said...

salam
dear cl

sedap beras basmati tu... butiranya halus...

مسافر_اسلام said...

MI rasa pun tak sama..sebab kalau Malaysia kebanyakan beras siam. Tak ada dari india.

manzlie said...

salam dik musafir...


yup..tak berapa pedas snagat lah...


waslam

My Life said...

salam
dear cl

tak sama rasanya beras basmati dekat malaysia dgn india

My Life said...

salam

lebih sedap beras basmati india...

مسافر_اسلام said...

betul tu..selagi nak makan kita makan je ye bang...nanti boleh excesis..
MI pun everday traning, for staminar Squas nanti.
Pak itam mesti dah ramping kan bang...hehehe..terbatuk dia kat rumah. Sory pak itam.

مسافر_اسلام said...

oh ye ke kak my life..adik rasa pun cam tu.

Norbaya said...

dsalam,yg lauk kambing lagi sedap,daging dia lembut sangat..

manzlie said...

salam norbya...


sini semua lembut dan sedap ..takkira ayam or daging kambing..memamg menyelerakan..alhamdulilah..rezeki di kota makkah


waslam

manzlie said...

salam dik musafir..


tau tkapa..hehehhehe


waslam

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, menyelerakan Nasi Bhukari Ayam tu! dan jgn lupa singgah 'Maktab 1205'.

Amin.

tq.

manzlie said...

salam hilmy..


yazzaahhh....jgn lupa...

wslam

razalisuriyani said...

Salam CL....Ta....da...acara makan makan dah muncul balik...
(welcome back)
Tuuu..membuktikan betapa buzyy nya CL yaa...

razalisuriyani said...

Salam E> Rozali and DDik MI...
Tahniah ya..

rezeki said...

salam

ADOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

hehehehehehehhe boleh tahan notti juga ye hihihi

rezeki said...

cl ni buat kecur anggota kumpulan al bam's je heheheheheheh

rezeki said...

cl

nanti ptg ni nak pi umah wak bhukari la heheheh

makan nasi kat rumah wak bhukari pun mcm makan nasi bhukari juge hehehe

razalisuriyani said...

Mmm...mmmm...ayam goleknya...menggoda..nya...
minggu nii...anak2 balik...
nak cari...lah ayam golek cam nii...
ramai2 tentu meriah mcm CL n the Geng..

Rozali said...

salam CL

kesian pak itam

menyerit punya le panjanggg
he he

shami2 said...

Salam CL...

Alhamdulillah..

Sedapnya nasik bukhari ayam golek tu...
Aikk pendekar2 dari bukit seguntang pun ada kaa...hahhhaa
Sesi melawak aar pandai CL buat meriah pagi2 nih...
CM..akak bagi laluan pada mu dek..
jangan menciiii aar hari ni hari jumaat hari damai aar...hahha

Pssssst CL hari ni jumaat tolong doakan akak ngan abang kat KKB aar hehhe
resepi quzhi kambin bila boleh bagi hikkss

Atikah said...

Salam Cl,
bestnya tgk ayam tergolek ats nasi tu... menyelerakan jer...

rosli said...

Salam CL,

Tahniah Rozali dan MI,


wah wah wah CL , you pun noti ar....kita tunjuk asam pedas , dia pulak tunjuk chicken mandy.....terliur jugak ni.....lepas ni kena gi Cyberjaya....restoran saba.....

Hope CL belajar resepi mereka , boleh share dengan kawan2 bila balik msia nanti

rosli said...

Salam CL,

Gambar tengah tu best, tengok abg samad nak masuk frame sampaikan abg botak tu pun dah senget jadinya.....

Nama bro yang berdua, kena tau jugak sebab muka mereka selalu ada bersama CL

YB said...

Salam CL

Memang tergolek betul lah ayam tu lepas kena baham...

Yem0805 said...

Salam CL,

Telan air liur ni..hehe

Kak Sidah said...

Salam Cl,

Meriah nya nasi tu makan dgn kawan2..

Azima said...

Salam Cl,

Alamakkkkk.... Nasi Bukhari la plak!!!
Nasi Azima xder ke????hehehhe

Silakan CL............nanti jangan lupa makan kat saya skali yer!!!

Wassalam

Azima said...

Salam,

Tahniah Atuk....pepagi Jumaat ni tikor terbang atuk laju arrr!!!

Tahniah jgk adik MI..

Wassalam

PAK NGAH MAN said...

salam, sedap tu... kat sini makan nasi bungkus aja n pisang biasa lah ari Jumaat kat masjid

Kak Sidah said...

Salam,

Syukurla Pak Ngah Man itu jer rezeki buat hari ni,,tak macam CL, tergolek ayam dia..buat akak meleh air lior.

SUHAIMI said...

SAlam CL....

wow...sedapnye..........

taj said...

Salam...

aduhhh...ari nih tertgl jauhlah...yelar semalam dh memecut sampai tecabut spanar motor...hehheeh

CL... saja nak perangat hati Taj... waduh nasi nasi nasi... sedaplah nasi yg CL belanja tuh...

aryati said...

Assalamualaikum w.b.t

salam perkenalan....

che'na said...

Salam CL,

Bestnyer.. begitu menyelerakan. Selamat menjamu selera.

Tahniah buat Rozali dan MI

hjh mai said...

salam...,

sedapnya makan....
hari ni saya dan kawan2 akan jadi penonton secara langsung dlm rancangan al-kuliyyah TV3 jam 5 petang...tengok ya....

manzlie said...

salam pak rezeki....

jangan lah risau ..cl dah makan kan sekali untuk pak itam tau..heheheh


waslam

manzlie said...

salam kak shidah..

memag meriah makan beramai ramai...hehehe


waslam

manzlie said...

salam yem..


hmmm...yummmy gak nih..


waslam

manzlie said...

salam kak shami...


nanti cl doakan yer..insyalah


waslam

manzlie said...

salam yb..


cl pun duk terliuq nih sebelum makan tau...


wasalm

manzlie said...

salam azima..


bahagian mu telah cl makan kan...hehehehe


waslam

manzlie said...

salam rosli..


kalau kena dng asam pedas sedap jugakkan cicah dng ayam panggang nih...

takpa nanti saudara datang sya belanja yer..


wlsam

manzlie said...

salam aryati..


salam from PDKM..


waslam

manzlie said...

salam pakngah man..


pisang..bestnyer ...lama tak makan pisang mas time JUmaat kan..


waslam

manzlie said...

salam suhaimi..



hmmmm sedap juga...mengoda ayam tuh kan..


waslam

manzlie said...

salam taj...


masih teringat kah nasi ni...heheheh


waslam

manzlie said...

salam che na..


nanti mai dng ustaz cl belanja ..ok

waslam

manzlie said...

salam kak su..


memang busy la nihhh


wslam

manzlie said...

salam dik tikah..


sedap dan menyelerakan..


waslam

MANMIDLE said...

assalamualikum w.b.t

salam perkenalan buat semua

terlior....hingga menjilat jari..

MANMIDLE said...

teringat masa balik dari sembahyg jumaat di MH masa haji tempohari sampai kat hotel makan ramai2....rindunya saat itu.....

manzlie said...

salam manmidle..


salam dari warga pdkm..

oh ye ker...nostalgia kan..

waslam

Imran Paris said...

En Li...esok2 nanti, insyaALlah saya temankan En Li makan Nasi Bukhari tu...nampak menyelerakan...

manzlie said...

salam dato Imran Parisss..


kita makan bersama sama...


wslam

safiudin said...

salam sdr,

tahniah Hj Rozali dan Musafir Islam..

jom kita makan sama-sama..

cukup ke tu... hah! kalau tak cukup order lagi.... saya belanja...