MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Tuesday, 27 April 2010

" Shima Datang....."

Bersama ibu nyer di Lobby hotel Alsafwah
menikmati panorama di studio pdkm
Trade mark dia tuh....
Posted by Picasa

94 comments:

CM said...

salam

peacee to shima

CM said...

salam

amboii adik shima sampai sudah hajatmu

CM said...

salam

tengok kan samad ye shima

CM said...

salam

shima makankan ciken mandi untuk kami disini..

malek said...

Salam CL dan CM

Tahniah.

PINATBATE said...

salam dari ku....

CM said...

salam

CL nk melanjaa apa sima ek?

shami2 said...

Salam CL...

Alhamdulillah...

Dah sampai dah ..yer syima jgan lupa doakan akak sampai sana juga sekeluarga...huhuhuh..bila agaknya yer...

Alangkah bahagianya ..kalau hajat hati nak bawa semua orang2 tersayang...terutama MIL dan ayahbonda..sendiri serta anak2 kesana agar silaturahim dengan keluarga disana dijalin semula..dan dapat pula ziarah kubur nenda dll disana....sob..sob..sob

SUHAIMI said...

Salam CL....

mesti meriah sambutan untuk tetamu kali ni..........

taj said...

Salam,

pastikan makan nasi mandeyy ayam or kabsah.. sedap tuh...

jgn lupa ayaq juice buah yg sedap...

salam kat syima... nampak sihat...mesti selera mantap di sana cam Taj hari tuh...duk makan makan ja..

manzlie said...

salam cikgu mas...


taniahhhh Ratu trekkkk


Emas , perak dan gangsa...

waslam

taj said...

Salam,

syima sempat dak jumpa Imran nanti?

bestnya kalau berdua dpt bertemu sama dgn CL... tentu gamat bilik CL nanti ek...

Kak Sidah said...

Salam CL,

Orang yang ditunggu dah tiba..selamat mengerjakan unrah syima dan keluarga..doakan kami yer

manzlie said...

salam cikgu mas..

tentu lah chicken kabsah dan kambing..

waslam

manzlie said...

salam malek..


apa kabar...?


waslam

manzlie said...

salam shami


mesti lah dia hepi skg nih...


waslam

manzlie said...

salam kak pinat..


apa kabar...?

w
aslam

manzlie said...

salam suhaimi


meriahhh sungguhhh


waslam

ainhany said...

salam CL

alhamdulilah akhirnya shima pun mjelma dstudio...
peace2 shima(pinjam kak chiq punya ayat boleh kot)
SEMUGA ALLAH MMEBRKATI IBADAH DAN SELAMAT BERUMRAH.Doakan kami menuruti kelak

Cl...bolehlaa kirim2 ngn syima tu buah tangan MH...SELAMAT myeMbut tetamu ALLAH

manzlie said...

saalam taj..

nanti cl suruh shima makan kan untuk taj...


waslam

manzlie said...

salam mfisma


alahmdulilah


syukur


waslam

Kak Sidah said...

Salam,

Syimah betula kat taj jgn lupa minum juice kat sana , juice sana fresh sangat dan sedap ,tak kira lah apa juice pun.

Cl jgn lupa bawak syima minum juice tu ..dan nasi mandy huh sedapnya....

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

alhamdulillah...akhirnya shima tiba jua.

Kak Sidah said...

Salam,

Mafisma, cm memang juara..tak leh lawan ..juara keseluruhan tu..tahniah..

Hajah Zainab bt Abdullah said...

nanti shima makan mandy untuk kita semua...

abangsulung said...

Salam,

Untung lah syima dapat makan nasi mandi ori arab saudi tu. Peace shima peace..

shami2 said...

Salam CL...

Psssst syima, nanti jumpa bang smad kirim salam..kat dia hehehhe
jangan lupa bawa balik botol minyak wangi yang kaler merah ..tu aar..

YB said...

Salam CL

Seronok jugak kalau bawa teropong kesana.

Atikah said...

Salam cl,
bestnya syima... sampai dah kt studio pdkm...

ayahnya mana?

Atikah said...

Salam cl,
kirim salam kt syima n keluarga dia...

Atikah said...

Salam cl...

trade mark syima tu yg cheq rindu... hehehe

slmt menjalani ibadah umrah buat syima sekeluarga....

Noor said...

salam CL..

Alhamdullilah.. dah sampai pun cik sinamosa @ syima kita.. tu dia, siap 'peace' lagi kat studio.. senyum meleret tu.. misti baru abis makan ciken mandy.. he he

Salam sayang untuk syima.. semoga beroleh umrah yang mabrur.. psstt.. dah panjat jabal rahmah ke?? opssss

manzlie said...

salam kak shidah..


alahmdulilah...mekacihh


waslam

manzlie said...

salam ainhanny..


bolehh...apa salahnyer


waslam

manzlie said...

salam abang sulung


dah rezeki shima..heheheh

w
aslam

manzlie said...

salam atikah...

best kan...shima ada...tikah bila algi


waslam

manzlie said...

salam hajjah zainab...


yup...makan mandey untuk you alll..hehheeh


waslam

Noor said...

Salam..

tahniah cm.. bila pulak lah giliran kita nak p nie kan kan..

manzlie said...

salam kak shami..

lotion tuh kak..
bukan minyak wangi...heheheh

w
aslam

manzlie said...

salam yb


bawak jer teropong tuh...hehehehh


waslam

manzlie said...

salam kak noor..

tu lah...cl duk menunngu jer ni..

bila nak mai..?


waslam

Kak Sidah said...

salam Cl,

bawak syima jalan2 ke cl...

Ayah Zain said...

Salam Shima,

oooooooooo shima yang disebut2 buat umarah, bukannya Atiqah. huhuhu kurang pendengaran rupanya.

Semoga Shima dapat unrah yang sempurna yer

mama ju, said...

Wah syima seronoknya...

shami2 said...

Salam CL..

va..va..va meriah aar...

az ader ker kurang pendengaran....kenal tak mana satu syima, mana satu tikah...entah2 ni baru tau mana satu syima kan...hehehhe

Ooopss CL..losyen kaaa tuh..heheh soli silap maa kurang pendengaran cam az,..agaknya tu hikss

U said...

Salaam CL,

Akhirnya sampai juga wakil GKB ke studio PDKM.
Berseri2 wajah Syima dan bonda... alhamdulillah, semoga Syima sekeluarga memperoleh umrah yang mabrur.

VpeaceV back to Syima! :)

CL, tolong kirim salam kepada Syima ye.

VpeaceV

Noor said...

Salam..

emmm kak chik.. kak ngah dok dalam geng mana arrr.. GKB bley??.. ahikss

Azima said...

Salam CL

Jealous arrr kat Shima CL..dia dah sampai situ dah..ish ish ish

Kirim salam kat Shima yer CL..

Wassalam

Zie said...

Salam CL,

Kirim salam kat Syima & ayahbonda dia. Macam kakak dengan adik.

U said...

Salaam...

laaa kak ngah ni buat2 lupa pulak... kak ngah kan Presiden GKB kat HQ di Saudi?

GKB = Geng KungFu Banda
(pssst orang arab tak reti sebut urup 'P', jadi depa gantikan dengan urup 'B').... heheheh

VpeaceV

KLMJ said...

berseri muka my mum & youngest sister..

NGINAP SRENGENGE said...

Salam to CL ,shima dan bondanya,

Jangan lupa doakan utk ayahanda dan bonda.

Moga dapat umrah yang mabrur.

Wassalam.

manzlie said...

salam kak shidah..

tak lah...shima berjalan dng ibunyer


waslam

manzlie said...

salam U


nanti cl sampaikan yer..


waslam

manzlie said...

salam kak noor..

jgn lah jeles..heheheh


waslam

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, kunjungan Tetamu Allah utk CL berterusan.

Amin.

tq.

manzlie said...

salam klmj


ye lah..berseri muka depa tuh kan


waslam

manzlie said...

salam ayah zain..

shima yang datang
bukan tikah lah...hehhehe


waslam

manzlie said...

salam ayahanda..

nanti cl sampaikan yer..


waslam

manzlie said...

salam zie..

ye ker


waslam

manzlie said...

salam azima


jagn lah jeles...heheheh

waslam

manzlie said...

salam kak noor..

kan akak tetap maintain..GPK...


waslam

rezeki said...

salam cl

alhamdulillah, sampai juga syima dan ibunya

cl, kak ngah duk dlm kump. "GAL" hehehe

manzlie said...

salam rezeki...


apa tuh GAl..?


waslam

Hanis said...

salam,

Alhamdulillah..akhirnya temanku sampai juga disana....

shima...aku rinduuuu sangat kat ko...huhuhuh...

taj said...

Salam,

mesti time ini, CL n syima sedang menjamu selera...bestnyer

manzlie said...

salam hilmy..


alhamdulilah..

tetamu allah kan..


waslam

Che' Pit said...

salam

err GKB mama as tu tak sama dengan GKB kami ek.. hmm ni presiden GKB dah bersuara, ngeh ngeh ngeh..

err kak ngah dah terlebih kelayakan nak masuk GKB haha..

Che' Pit said...

salam

tumpang lalu CL

silap lak.. tak pasal2 nama mama as..
sepatutnya kak U, ngeh ngeh ngeh

maaf yer, hihi

rosli said...

Salam CL,

Kirim salam pada Shima dan keluarga dia, saya 'jeles' tgk geng PDKM di Studio CL. Mintak tolong shima dan CL tolong doakan kami segera ke MH dan jugak studio CL.

Ni pun kaki dah mengigil nak ke Makkah, tak sabar rasanya

PAK NGAH MAN said...

salam, sampai juga ya alhamdullilah

PAK NGAH MAN said...

salam
sampai juga ke sana ya alhamdullilah

manzlie said...

salam pak ngah man


dah sampai dah...


waslam

manzlie said...

salam che pit..


gkb tuh apa?


waslam

manzlie said...

salam hanis


shima pun rindu kat adikkk



waslam

manzlie said...

salam rosli..


jgn lah jeles...hehehheeh


sudah ku doakan untuk mu...

waslam

Noor said...

Salam..

alo alo my dear pak menakan.. GAL tu menda??.. aaa.. nak ngutuk anak menakan lah tu.. jaga2.. i'll turn green nanti.. naya sehhh.. he he

cayalah kak chik.. geng kungfu 'banda'.. idup kak chik!! ahikss

sonata anak kancil said...

salam...wow shima dah sampai! insyaallah lambat laun sonata akan sampai jua...lambat / cepat

semoga adik Shima & keluarga memperoleh umrah mabrur

Ummi Humaira said...

salam CL...

rindunya pd Shima . kirim salam akak buat Shima tau ...

Ummi Humaira said...

salam CL...

bagitau Shima tolong doakan akak dia ni mudah dan selamat kesana nanti yer...

Noor said...

salam..

amboihhhh! lama nyer dak shima bertandang kat umah cl nie.. dari kul 2 petang dah sampai nak ke tgh malam.. dah dah la tu shima oii.. balik2.. kang ramai anak dara yang cemburu.. ahiksss..

psstt.. bila kak ngah tggu sampai ke tgh malam.. tak de lak new N3.. sat lagi bila kak ngah masuk tido.. dan dan tu lah cl buh new N3.. alahaiii.. cam ner la nak kumpul abaya nie.. he he

manzlie said...

salam kak noor..


tido lah kak...jgn lah risau...


waslam

manzlie said...

salam sonata..

ye lah cikgu...


cl duk tunggu cikgu gak..


waslam

manzlie said...

salam ummi...

insyallah...nanti cl doakan yer..


waslam

iYda Juhar said...

wahwahhhhh..
mahu jugak ke sana :)

Azima said...

Salam Cl,

Tadi lunch dgn Shima ke???hehehe
'jeles' ni..majuk arrr!!!


Bila la nak ada n3...Azima datang!!!(n3 ni Shima datang...2 huruf je beza tu Cl..huaaaaa

Wassalam

rosli said...

Salam CL,

Terima kasih tidak terhingga atas doa CL tu.

Tolong sampaikan salam pada Shima, dan bagitau dia wajah dia nampak tenang, bersih dan ceria di MH dan di studio/hotel CL. Syukurlah apa yang dia hajati telah Allah makbulkan.

Cuba tanya pendapat geng2 lain termasuk Atikah. Betul tak tgk wajah Shima berseri2 di sana...

My Life said...

salam
dear cl
alhamdulillah

doakan semua

kak su said...

Salam CL...

Aaaa...doakan kami semua agar dpt jejak kaki di MH nii ya..

Wslm

manzlie said...

salam iyuda Johar..


mai lah...heheheh


waslam

manzlie said...

salam azima..


janglan majukk..heheheh

w
aslam

manzlie said...

salam rosli..

berserikan muka shima tuhh....aura makkah agaknyer..heheheh

waslam

manzlie said...

salam my life..


alahmdulilah


waslam

safiudin said...

salam sdr,

tahniah CM..

wah!,wah!,wah! dah sampai ya....

siap dengan pengiringnya sekali..

semoga dipermudahkan semua urusan..