MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Friday, 23 April 2010

" Keadaan Jam 11.30 pagi tadi...."

Keadaan Masjidil Haram pada jam 11.30 sebentar tadi..
Dataran Kaabah agak ramai jugak dengan para Jemaah..alhamdulilah..
Subhanallah....
Posted by Picasa

43 comments:

rosli said...

Salam CL,

Cop

S said...

salam,

CL,
rindunyaaaa.

rosli said...

Salam CL,

no 2

rosli said...

salam CL,

Laju jugak S....

CL, Memang syahdu

S said...

salam,

Tahniah Rosli, kak S memang kalah kalu lawan pecut ngn Rosli. hehehe

rosli said...

Salam CL,

ramai jugak jemaah masa ni, menunggu solat Jumaat mereka ni...

Rozali said...

Assalamualaikum CL

Ya Allah
jadikan lah kami tetamu Mu

rosli said...

salam CL,

Mintak laluan, Kak S, beza saat je kita ni....jom bersama berdua kita buat kereta berhias sementara orang belum ramai ni.

Rozali said...

salam CL

salam rosli
satu minit boleh hantar 3 comment
hebat
taniah

rosli said...

salam CL,

Rozali pun ada .....jom kita bertiga buat kereta berhias....

Rozali said...

Salam CL

salam kak S
hebat juga
taniah

rosli said...

Salam CL,

Mintak laluan, Rozali, ni belum cukup laju.....lain raja dan ratu pecut pdkm lagi laju termasuk you....

S said...

salam,

Cl,
Syima dah sampai ke kat maktab 1205?
sekolah kat sana cuti sampai bila.
masih ramai lagi jemaah tu.

Ummi Humaira said...

salam CL...

saja nk mengacau org bertiga tu nk wat kereta berhias... he he he

S said...

rosli,

kereta berhias kita ni semput sikit. enjin dah lama. hehehe

manzlie said...

salam rosli..


taniah...Raja pecut..Emas dan Gangsa..


waslam

manzlie said...

salam kak S..


taniah...Perakk..di apit oleh hero rosli yang baru pulang dari Melaka..hehehe





waslam

Ummi Humaira said...

salam rakan PDKM

tahniah buat kalian bertiga jadi pemecut2 di petang Jumaat nih , ok ummi kena undur diri , tugasan sedang menanti di luar rumah .

Assalamualaikum

manzlie said...

salam kak S..


dah rindu...bila nak mai..


waslam

S said...

salam,

Ummi tak lama dah nak pecut sampai ke Makkah. kenalah berlatih berjalan setiap hari bagi fit nak beribadat kat Makkah.

manzlie said...

salam rosli...

nih belum lagi karang nak jumaat...lagi ramai kan..


waslam

manzlie said...

salam rozali...

masih menunngu solat jumaat tuh kan..


waslam

manzlie said...

salam ummi humaira..


kacau jgn tak kacau...heheheh


waslam

manzlie said...

salam kak S..

depa mai pagi tadi...cl takda ..
p tawaf sat...hmmm skg cuba call shima takdapat lak..


waslam

manzlie said...

salam kak S..


cl pun duk tunggu Ummi mai sini...heheheheh


waslam

manzlie said...

salam rosli..


memang syahdu kan bila melihat nyer..


waslam

YB said...

Salam CL

Kena kowtim CL nak tanya schedule n3, boleh tunggu depan pintu nanti.

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, memang kerinduan yg diucapkan.

Amin.

tq.

S said...

salam,

Rozali,
semoga Allah sudi menerima kita menjadi tetamu Nya.
tetamu yang istimewa. InsyaAllah.

S said...

salam,

CL,
nak pesan apa2 ka, sbb Pak Tam nak p buat umrah plak bulan jun nnt.

habaq naaa.

Rozali said...

Salam CL

Salam S
harap CL doa kan kita semua

Wassalam

manzlie said...

salam rozali..


insyallah..anda semua tak pernah lekang di bibir cl untuk mendoakan disini...aminn..

waslam

manzlie said...

salam kak s..


takpa alah kak...

mekacih..


waslam

manzlie said...

salam hilmy...


alhamdulilah...dan tenang..


sms mu telh ku terima dan faham akan maksudnyer..insyalah


waslam

manzlie said...

salam yb...


tungggu...pas jumaat ada entry Solat Jumaat...jgn lari dari pc anda..heheheheh


waslam

che'na said...

Salam CL,

TAhniah Rosli dan kak S.

KAlau ngadap PDKM dapat elaunkan best. Blhlah tunggu n3-n3 baru dari CL spjg masa. Tapi nih dapat sajian minda, santapan nurani dan ukhuwwah fillahpun dah syukurkan, alhamdulillah.

Ayah Zain said...

Salam CL,

Subhana Allah, dapat lagi menikmati MH yang penah mulia dan baraqah ini

manzlie said...

salam che na..

takpa lah..dapat tengok sini pun ok..


waslam,

manzlie said...

salam ayah zain...



alahamdulilah....syukur..

wasalm

razalisuriyani said...

Salam CL...Nak rehat2 ..nak update gambar Kaabah..ooo...nii..belum sembahyang Jumaat yeer...nanti sure lagi ramai kan...Subhanallah..

Wslm.

taj said...

Salam,

this moment yg Taj miss sesgt... aduhhhhh

Shamsol Hasni said...

Assalammualaikum semua...

rindu laks nak minum air zam zam kat MH... & masih teringat tatkala duduk di dataran Kaabah ketika mendengar khutbah hari Jumaat 26 MAc lalu... terima kasih CL atas gambar yang terbaru ni...

safiudin said...

salam sdr,

tahniah rosli.. dan s..

indahnya pemandangan ini..

saya suka gambar yang terakhir tu... ramai jemaah sedang tawaf