MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday, 26 April 2010

" Dinner Kueh Teaw Ladna.."

Kueh Teaw Ladna Dsaji - 10 riyal...
Malam tadi CL dinner makan Kueh Teaw Ladna dan teh o ais - 13 riyal je
Posted by Picasa

63 comments:

taj said...

Salam Cl

taj said...

CL CL

taj said...

Salam semua...

dah gi lunch ker

taj said...

Salam CL...

menu sedap nih...

Noor said...

Salam..

potong tajjjj..

taj said...

Salam CL...

line clear ke

YB said...

Sala CL

Sedapnya

taj said...

Salam Noor,

wah sempat ciluk aar

Noor said...

salam..

yes yes.. berjaya kontotkan kreta berhias taj..

taj said...

Salam,

sure diet si Noor ni...

taj said...

Salam...


aduihhh...keta ku kena potong arrr

Noor said...

Salam

ciluk skit je.. tong gotah nie berat sangat.. tu yang lambat.. he he

taj said...

Salam,


tahniah pd Taj... hehehe

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

wooow!! terliur akak...

YB said...

Salam

Habis semua pintu si TAj kepung....susah nak masuk

apapun Tahniah

taj said...

Salam,

Taj tak kuar ari nih... peghuit dh kembong dah dr pagi... tu yg leh pecut

Noor said...

Salam Taj..

bukan nyer diet... dah nak kluar nie.. tapi sesaje je mai singgah umah cl.. tengok2 taj tgh merempit.. apa lagi.. cheq ciluk sat.. heh heh

taj said...

Salam,

alahai YB... lain kali baca doa si penyamun tarbush

manzlie said...

salam taj..

taniah...Ratu trekkk..


emas. perakk dan gangsa.


waslam

YB said...

nasib baik perut sakit..kalau tak dgn ketiau ladna habis kena sapu

manzlie said...

salam taj...


taniah...


Top 4...


wslam

manzlie said...

salam kak noor..



noti aar....heheheheh


waslam

rezeki said...

salam cl

opssss wah2, taj dgn kak ngah sempat weng2 motor merempit kat highway arab ni ya hehehe

Noor said...

Salam..

ye lah YB (yang berhormat).. taj dah kepung semua pintu.. kak ngah dapat menyelit sikitttt je.. he he

manzlie said...

slam taj..


sedap nih...


waslam

taj said...

Salam,,,,

tulah dah kecur ayaq liur dih... peberet Taj nih...alahai CL bikin haru my perut la...

YB said...

salam

Alahai Taj, tersalah baca doa keluar tandas

rezeki said...

cl

kueh teaw ladna ok, tak pe

jgn kueh teaw laknat sudah le

heheheh

tak sanggup nak makan hehehe

manzlie said...

salam hajh zainab..


akak pun terliuq jugakkah..?

waslam

manzlie said...

salam taj..


pecut jer ...jgn tak pecut...heheheheh


wasalam

taj said...

Salam,

lahai rezeki.... time ni pulak ada can...apa lagi... gua sapulah...hehhe

tetiba ada pulak yg ciluk...cehhh bau gotah lak tu...:)

manzlie said...

salam yb..


jom makan dng cl..


wslam

Noor said...

Salam..

aik??.. pak menakan pun ada sama.. tak p lunch ke cikgu shaari.. kak ngah nak p pekena asam pedas ikan bilis.. tgh bulan nie.. tak bley amik ikan besaq2.. fulus yelekkk.. heh heh

kak su said...

Salam Cl

Wow!!!sedapnya

YB said...

salam

bau gotah boku ko?

rezeki said...

taj

kak ngah lepas gian, nak merempit kat HC takleh heheheh

sesekali bau gotah ojol sedap juga tau taj hehehe

rezeki said...

kak ngah

26 hb tgh bulan apa tu heheheheheh

dah nak hujung bulan hehehe

kak su said...

Tahniah Taj...

taj said...

Salam,

rezeki...n kak ngah..


botooo tuh.. sekali sekalo bau gotah kak ngah...sodap yo... tapai lama2 leh pusing kopalo...

taj said...

salam,,,

mekacih kak su...

Noor said...

Salam..

cl.. tengok tu, taj.. YB & pak itam kata kak ngah bau gotah.. hu hu.. nanti cl belikan kak ngah minyak wangi arab 10 botoi arr.. baru depa tau kak ngah punyer wangi.. he he

taj said...

Salam CL,

buat solat hajat...minta Allah gerak hati si adik syima kita jumpa CL...kita rindu nih..

kak su said...

CL...nii...sebut2 harga nii..nak claim balik kee???? yee..la...sapa2 nak gi sana senanglah nak buat kira2 kann.. Baguih la sebut tuu. akak acah jee...hehhee

Terimakasihlah CL dah sebut harga..nya..so senang buat budget kan....kann...

taj said...

Salam,

kak ngah... nanti CL mesti beli punya... suh dia beli cam Taj punya... sodap bau eh

Noor said...

Salam CL..

kuew teow ladna ngan ayaq sampai 13 riyal.. wohooo, mahai tuh.. kat estet nie baru 4 riyal.. opsss! lupa lah.. kuew teow ladna cl made in obersea.. ahiksss

rezeki said...

cl, minyak wangi setempayan pun tak boleh hilangkan bau gotah tu hehehe

kak ngah sebut makan , lapo lah pulak , semlm pak itam dah minta mak itam masak ikan tenggiri masak pindang, hati lembu masak sambal dgn telur dadar

adussssssssssss

cl , kak ngah , taj dan kekawan

jom sekali hehehe

Mohd Saad Hamid said...

Salam CL.

Skrg waktu lunch. Hulur-hulur ler kueh teow tu kat kami di sini.

Nanti kalau saya ke sana, CL belanja saya tau.

taj said...

Salam,


aduiihhhh Pak Itam...bikin panas hati Taj lah... tu semua den suko tuh... Taj control nih... balik umrah dah naik 3 kg dah...heheh

Noor said...

Salam..

patutlah lembu2 kat HC semua nyer kecewa merana.. rupa2 nyer ada orang yang dok amik hati depa wat masak sambal.. wa ha ha

kak su said...

CL...akak nak pesan niii..jgn la minum ayor batu..kata x sihat...
minum panas2 laa...

Mana si dia CL nii.. jagalah CL tuu walau dr jauh pun...

Wslm

rezeki said...

kak ngah, taj

kita dok merempit kat umah CL, CL duk merempit dalam MH hehehe

taj, 3 kg it's ok bukan 30 kg hehehe

taj said...

Salam,

pak itam.... bagi Taj 3 kg dah umpama sama ngan 30 kg...hehhe

itulah bahana masa umrah...asyik makan2 yg sodap2 tuh... rozoki

Noor said...

Salam Pak itam

ye lah.. kak ngah jeles bangat ngan cl nie.. tiap2 ari dapat merempit kat MH..

InsyAllah.. nanti giliran kak ngah lak.. tapiiii.. pak menakan kena p dulu.. lepas tu baru leh anak menakan ikut.. he he

Noor said...

Salam..

okies.. cl, pak itam, taj, yb, kak su & evely bodi.. kak ngah mintak diri dulu.. nanti2 kak ngah sambung merapu lagi arrr.. salam

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, menu yg menyelerakan.

Amin.

tq.

safiudin said...

salam sdr,

tahniah taj..

op! nanti dulu..... jangan makan sorang-sorang....

saya nak sikit.....

rosli said...

sALAM cL,

sEDAPNYA MENU MALAM TADI.

TAHNIAH TAJ....MMG LAJU MASA LUNCH NI

PAK NGAH MAN said...

salam,
ada juga ya kueh teaw ladna ya kat makkah

PAK NGAH MAN said...

salam,
macam mana rasanya kueh teaw tu ada macam kat malaysia juga ka

S said...

salam,

CL,
sedap koay tiaw ladna tu.

mana syima tak nampak lagi. kirim salam kat syima kalau dia p kat CL.

amboi Taj ni, pecut habisan dong.

Azima said...

Salam Cl,

Nampak best kuew teaw tu CL..kongsi sikit bleh????

hehheh..tapi cukup ke CL???

Wassalam

Azima said...

Salam Cl,

Betul kata Kak Su tu Cl...ayaq batu tak baguih utk kesihatan..

Terkadang teringin tu bleh la...heheheh

Wassalam

abangsulung said...

Salam,

Macam Kuetiaw hong kong.. Mujurlah negeri ni banyak kuetiaw..kalau tidak makan hati tengok mee tu..