MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Saturday, 24 April 2010

" Jom Minum Air Zam zam

Jom minum dengan CL air zam zam...
Bersama bang samad mu...duk minum air zam zam..
Bismillah....CL minum dulu yer...
Ehhh Sapa tuh duk minum air Zam zam...?
Posted by Picasa

78 comments:

CM said...

salam..


mai secawan,,

CM said...

salam

samadd call sapa tu???

CM said...

salam..

minum berapa cawan tu?

CM said...

salam..

air yg mustajab,Alhamdulillah..

CM said...

salam CL

bertuah CL dpt minum air zam-am hari2..

CM said...

salam CL..

boleh bawak balik mesia CL yerr..

CM said...

salam

boleh tak saya buat rekod lg..

CM said...

salam..

puas minum air zam-zam di sana..

CM said...

salam


saya sorang2 ni..

CM said...

salam CL

CL tak minum ayaq lain dah..

CM said...

salam..


minum kanlah untuk kami..

CM said...

salam CL

pi mana2 dgn samad jer..

CM said...

salam CL

kereta berhiasku belum dingangu..

CM said...

salam


susah nk pecah rekod tau,try dulu..

CM said...

salam CL

ada ambik untuk minum di bilik ker?

kak su said...

salam Cl...

CM said...

salam CL

hilang dahaga tu..

kak su said...

Kita minum dulu...

My Life said...

salam
dear cl

waduh2 kalau abg samad ada dlm entry cl.. pasti cm memcut habis.. hehehehe...

air zamzam minuman yang pasti diminum setiap pagi..minuman yg mendahului minuman lain

kak su said...

Salam CM...Tahniah...

manzlie said...

salam cikgu mas...

taniah..Ratu trekk...

Emas Perak dan gangsa..


waslam

CM said...

salam..


dapat buat 15 jer..ni,,salam untuk kak su,

My Life said...

salam
dear cl
tumpang lalu jap..
awat cikgu mas tak tido lagi nie.. hehhehehe
tahniah cikgu

manzlie said...

salam cikgu mas..


maaf...cuma dapat top 15 jer komen tuh...kak su dah kacau kereta berhias mu...


Rekod PDKM still Che na yang pegang..top 23 non stop..

waslam

CM said...

salam..


bila ada samad,n3 tu pasti CM no 1 kan..

manzlie said...

salam cikgu mas..


samad call cayang dia lah...heheheh


waslam

manzlie said...

salam cikgu mas...

tipa kali cl minum 2 cawan..sebelum dan selepas solat...

waslam

manzlie said...

salam cikgu mas..


dalam bilik pun ada gak air zam zam...stok still ada cikgu..

waslam

manzlie said...

salam kak su..


taniah...pecahkan kereta berhias cikgu mas


waslam

kak su said...

CL 4 ur info...tolong baca balik ulasan2 n3 sebelum nii..ya...kak su...dah berbunga terus....tak main laa...putik-putik..
anak tolong tadi..

CM said...

salam...


mylife tidur dulu,baru cm tidor yer..

kak su said...

Salam CM...sorry ya...akak kacau daun

manzlie said...

salam mylife..


cikgu mas cam leh bau jer kan..

abang samad nyer ada tuh call dia agaknyer.


waslam

manzlie said...

salam kak su..

oklah tuh...dah berbunga bunga..

cantikk


waslam

manzlie said...

salam kak su...


jom kita minum sesama,.


waslam

My Life said...

salam
dear cl..

alahai cikgu.. takleh tido lagi nie.. tgh issue tiket egpt

kak su said...

Ha...gambar candid camni la...baguh...
Ini bila bab makan...posing jee..cuba ambil bila cl tengah ngaga... haaa...kami pakat ramai2 ...gelak...Hee...heee...

My Life said...

salam
dear cl

agaknya ler cik lie.. cikgu mas dapat rasa aura bang samad.. setiap kali bang samad muncul pasti cikgu memecut.. hehee

kak su said...

Bersyukurnya CL dpt minum selalu kan...akak selalu beli RM10 satu botol 500ml. Alhamdullillah dapat gak merasanya rezeki dr Allah.


Wslm...

kak su said...

Okay..Selamat mlm CL< CM N adik My life....
guruh dah bunyi...hujan dah turun...
kena stop...Kuasa Allah sapa yg boleh agak...kena berdoa niii...hujan dah turun..
Wslm buat semua....

manzlie said...

salam kak su..


ohh ye ker....ok nanti suruh camera man tangkap candid yer.


waslam

manzlie said...

salam kak su..


selamat malam....


jangan lupa baca doa sebelum tido tau..





waslam

che'na said...

Salam CL,

Tahniah CM. Stok air zam zam dah ambik ke! Eh! cam kenal je!

Ayah Zain said...

Salam,

alhamdulillah, jomkita minum sama, az ada 2 tong 10L air zam zam tu.

rosli said...

Salam CL,

Tahniah CM.Laju kejar abg samad...

CL bestnya setiap waktu dpt minum air zam2...teringat dulu kat situ minum air zam2.

rezeki said...

salam cl

bak segelas heheh
pak itam punye tinggal sebotol lagi kat umah

مسافر_اسلام said...

Salam bang CL...allhamdullah sedap kan...bila di sana mudah sahaja nak dapatkan air zam2.

Teringat masa arwah ayah ada, guna air zam2 buat urut dada ayah yg sakit...

Bila igat air zam2, terigatkan arwah ayah...rindu.

JazakaAllaj khi

ibu,mommy,mom... said...

Salam Cik Li...
nAk sikit air zam zam please

Azima said...

Salam CL,

CL,best la dapat minum air zam2 tul hari2..

CL,simpan kat saya satu botol sehari yer..pas tu bila CL balik mesia, saya claim la...heheheh

(Dlm sebulan ada 30 hari = 30 botol)
Time Cl nak balik sini nanti sure dpt beratus botol..hehehe..blehkan CL??

Wassalam

Azima said...

Salam,

Amboi bukan main CM tu yer...nampak je abg samad tu..terus CM pecut!!

Tahniah kak...abaya lip lap lip lap dah hampir jadi kenyataan tu..

Wassalam

YB said...

Salam CL

Keluar Zam Zam Tower minum air zamzam

SUHAIMI said...

Salam CL.......

air yg paling berkhasiat dalam dunia ni......bertuah le sapa2 yg dapat menikmatinya setiap hari....

manzlie said...

salam yb..


jangan zam zam ala kazam sudah ler...hehhheh


waslam

manzlie said...

salam azima..


kalau dah 3bulan camner..?
hhhmmmm


waslam

manzlie said...

salam rezeki..


alahamdulilah....dah rezeki minum...

wah masih ada 2 botol ka...? ok lah tuh


wslam

manzlie said...

salam che na..


masih kenal ka jejaka yang terkahir malaya tuh...? hehhehehh


wslam

manzlie said...

salam ayah zain...


masih ada lagi...oklah tuh


waslam

manzlie said...

salam suhaimi...


jom pekena...air yang penuh berkhasiat ni..


waslam

manzlie said...

salam dik musafir..


ye lah dik...duk terignat kat arwah ayahkan..

w
slam

manzlie said...

salam ibo, mommy..


boleh apa slaahnyer...


wslam

manzlie said...

salam rosli..


memang best kan dapat minum tiap hari...



waslam

rezeki said...

salam cl

banyak projek pagi ni hehehe

rezeki said...

projek mengemas bilik settel tak ? hehe

kalau tak cukup pekerja, pak itam datang jap lagi hehe

S said...

salam,

nak minum air zam zam ????
kat malaysia pun ada dan senang nak dapat.

nak minum air zam zam di Makkah dalam Haram ????
jom kita p umrah ngn PDKM. daftar sekarang !!!!!

safiudin said...

salam sdr,

tahniah CM.

jom kita minum sama-sama...

eh!eh! abg samad ada juga ya (ni pasti kena suruh jadi jurugambar)..

bila sdr dan abg samad ambil gambar siapa pulak yang tukang ambil gambar.... misteri ni..

hjh mai said...

salam,
air zam2.....air yg terenak dan paling mujarab

MANMIDLE said...

betul ke rasa air zam2 apabila dibawa balik ke m,sia berbeza rasanya dgn kita minum disana?

MANMIDLE said...

saya masih ada stok lagi sapa2 nak boleh le...

hjh mai said...

salam,
masa kat sana air zam2 la yg mnjadi minuman harian....

manzlie said...

salam rezeki...


cal takmampu nak bayar lah pak itam kerja di sini..heheheh

waslam

manzlie said...

salam kak s..


ye lah..jom ikut pdkm...


waslam

manzlie said...

slam middleman


oh ye ker ada ...nanti cl balik nak cikit..bley..


waslam

manzlie said...

salam hajh mai..


dah jadi minuman harian dah...seronokkan


wslam

manzlie said...

salam saffiudin..


jom ...datang sini kita minum sesama..


wslam

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, air zam2 penawar segala penyakit + segala2nya.

Amin.

tq

manzlie said...

salam hilmy..


alahmdulilah..syukur...kurniaan allah pada kita semua...


waskan

PAK NGAH MAN said...

salam
minta la sikit air zam zam tu

PAK NGAH MAN said...

salam.
wah bang samad dah jadi terkenal di PDKM ya