MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Saturday, 10 April 2010

" Jom Ikut CL Jalan jalan part 10.."

Permandangan dari Bukit Marwah...
Pulang semula ke alsafwah melalui jalan sini...
Boleh masuk kedalam Sae'i melalui pintu ituh...
CL zooming kan nih....Pintu tersebut...
Posted by Picasa

61 comments:

CM said...

Salam CL..

CM said...

salam CL

episod jalan2 ni panjang ek..dah sampai 10

CM said...

Salam

kami berumrah pun tak sempat jalan semua perusuk mekah ni..

CM said...

Salam CL

CM mesti dah biasa jalan keliling MH ni,nanti boleh bawak kami pusing2..

CM said...

salam

cantik pintu tu..menarik ukirannya..

CM said...

salam

aiikk cm sorang-sorang ker ni?

rezeki said...

slam cl

pak itam nak ikut cl jalan2 cari makan , lapo ni perut ku hehehe

CM said...

salam

corection...CL mesti dah biasa jalan kt MH ...bukan CM arr...CM biasa jenjalan kt Alamanda jer..hehehe,,bahanna ckp sorang2 ni..sori arr

rezeki said...

cm, ni cikgu saari ada ni hehehe

nak layan tgk drama jap kat tv 3 , tapi perut mmg lapo ni hehe

CM said...

salam


alahhhh pak itam,potong kereta berhias CM arr..

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

wow! cantiknyer...rindu nak ke sana!!

Azima said...

Salam Cl,

Cantik pemandangan tu..ukirannyapun cantik...penuh berseni..

Cl,nanti bila pi sana..Cl bawak pi tempat2 tu semua yer..Jalan2 sama CL gitu..hehehhe

Wassalam

CM said...

salam..

lapauuu makan arr pak itam...ajak mak itam kuar pi mamak jap pekena sup kambing!!!mohh pak itam..

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam,

tahniah CM...kete berhias kena potong pak itam ...hahaha

tak per...bulan april nih, abaya cm punyer :))

CM said...

salam..


dah ada pak itam,azima,mama zainab..cm stop dulu...rekodd pak itam cm tak dapat pecahkan..

pssst mama zainab...CL kata sapa dpt jd tukang komen terbanyakk pegang rekod dpt abaya lip,lap,lip lap,betulkan cL???

rezeki said...

salam

cm, mak itam kau dah mimpi spi ke bulan tu heheheh

ingat nak pi keluar juga , pekena maggi goreng kat resto mamak la hehe

Azima said...

Salam,

Tahniah CM..saya ikut keta berhias Cm jer..xleh lawan arrrr.

Pak Itam..nak pekena maggi goreng mamak???best tu!!!

Kesian mak itam..pak itam pi makan stak sorang2..

Mama Tanjong said...

Salam CL.,
salam semua,
Rasa nak terbang ke sana, tapi tak de sayap.

che'na said...

Salam CL

Cantik bangunan MH dari Bukit Marwah. CL punya zooming nampak gbr ada class, yelah dah pro

che'na said...

Salam..

Lupa lak nak wish pada CM, tahniah..

rezeki said...

salam

urppp alhamdulillah

azima, pak itam tak jadi pi kedai mamak, malas hehe

pegi buka peti sejuk je, ada nasi beriayani rumah org kawin tadi hehehe

mmg tak makan malam, tapi tadi psl tak makan tgh punye pasal la hehe

manzlie said...

salam cikgu mas..


taniah..RAtu trekk..Sapu bersih nohh

Emas , perak dan gangsa..


wslam

manzlie said...

salam cikgu mas..

nak bawak jalan jalan takda masalah...

waslam

manzlie said...

salam cikgu mas...


memang cantikkan ukiran dan cahaya lampu lampunyer..

waslam

manzlie said...

salam rezeki..

lapau benar...makan magie ker..


waslam

PAK NGAH MAN said...

salam
cantik la

manzlie said...

salam hajah zainab..

taksabar jugak nak jumpa akak nab niii


waslam

manzlie said...

salam azima..

alhamdulilah..cantik sungguh


waslam

manzlie said...

salam che na...

cantikkan...


waslam

manzlie said...

alam rezeki...

nasi beriani..woww..cl skg makan daging unta..hehheeh

wslam

manzlie said...

salam azima...



nak abwak jalan takda masalh


waslam

manzlie said...

salam pak ngah man..


memang cantik pun...


wasalm

Rozali said...

Salam CL

kalau CL nak bawa CM, Azima jalan2 saya pun nak ikut juga

Rozali said...

Salam CL

Salam CM
pecut betul
kuasa ayam penyet kut
he he

PAK NGAH MAN said...

salam
cantik la

sonata anak kancil said...

salam - cantiknya! tak sabo nak ke sana

manzlie said...

salam cikgu sonata..

memag cantikkan...indah..

waslam

manzlie said...

salam rozali..

tu lah...

makan ayam penyet uh..turbo la.


waslam

rosli said...

salam CL,

Kat manapun area MH ni mesti cantik bila disnap .

Tahniah CM

rosli said...

Salam CL,

Cantik semua gambar dan angle pun menarik sgt.

manzlie said...

salam rosli...

yup...memang menarik permandangan Sae'i...

waslam

rezeki said...

salam cl

daging unta hehe
sama tak rasanya mcm daging kambing or lembu

tak pernah rasa lagi,
tapi unta tu mesti giginya kuning psl tak gosok gigi kan hehe

rezeki said...

salam cl

jom sarap dgn pak itam, td balik masjid tapau nasi kerabu kat warong , ramai bangla bali keja shiff pagi duk beratur beli sarap kat situ

hjh mai said...

salam....,

salam pagi ahad semua, harap2 semua sihat ya.....alhamdulillah...

che'na said...

Salam CL,

Sy pernah makan kari unta staf CL bagi sedap betul sehingga licin pinggan. Rasanya lebih sedap dari daging lembu. Bilalah nak makan lagi, blh ajak Pak Itam sekali kan..kan..

hjh mai said...

salam....,

tahniah cikgu mas, top 6 lagi...

hjh mai said...

salam...,

diam tak diam dah part 10 dah jln2 bersama cl...seronokkan klu betul2 dpt jln2 kat sana sambil buat umrah...insyaallah...akan sampai jua masanya...doakan ya cl...

hjh mai said...

salam....,

keindahan mh mmg tiada tolok bandingnya....allahuakbar..

Kak Sidah said...

Salam cl,

Jalan2 cari makan , tapi tak nampak restoran pun kat situ, saja jln2 jer lakan..hati nak ikut tapi jauh berbatu2...

Kak Sidah said...

salam,

pak itam, bangla memang dah ramai merata2 tempat kat msia ni..

Kak Sidah said...

Salam,

sampai sini dulu nak g jemputan anak kawan kawin..

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, indah + aman + memang hati terpaut utk kesana.

Amin.

tq.

manzlie said...

salam rezeki..

daging unta memang best tau...tak kunning pun..


waslam

manzlie said...

salam che na..

dah 2 hari cl makan daging unta dgn ustaz yussoff..

jgn jeles..


waslam

manzlie said...

salam kak shidah..


sini pun lagi banyak bangla lah...heheheh


waslam

manzlie said...

salam hjh mai..


selamat pagi...alhamdulilah..cl sihat..
nak buat umrah dgn ustaz yusof nihh


wslam

manzlie said...

salam hilmy...


alhamdulilah....indah dan tenang kan


waslam

S said...

salam,
CL,
cantiknyaaa....
pintu masuk tu Bab Assalam ka CL??

lebih luas dari pintu yg lama.
nnt nak p tengok sendiri lahh... jommmm.

Ummiross said...

Salam Cl, MasyaAllah tenangnya melihat gambar2 ni

safiudin said...

salam sdr,

tahniah CM...

gambar-gambar ni...semuanya menarik..

nak-nak yang no 3 dan 4.....

terima kasih sdr.

boxhousestudio said...

Cl

terima kasih tunjuk gambar-gambar ni...terasa mudah bila dah sampai ke mekah nanti...budi baik CL, BHS ucapkan terima kasih sekali lagi...baik benar orangnya...Alhamdulillah...