MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Tuesday, 27 April 2010

" Akhirnyer CL beli nih..."

King abdul Aziz dan beraneka lotion pewangi...
Cantik kan....untuk 'si dia' nak kirim gak...




P/s: Shima kirim salam pada anda semua...arinih depa akan datang makan tenghari dng CL..jgn jeles...
Posted by Picasa

58 comments:

Zie said...

Salam

Rozali said...

Assalamualaikum CL

Wangi yg n3 tadi tak habih lagi

Wassalamdf

Zie said...

Salam CL,
Walaikum salam dik syima...

rezeki said...

kan betul hehehe

rezeki said...

pak itam dah boleh baca taktik cl hehehe


tak habis merempit kat bawah lagi hehe

Zie said...

Salam CL,
salam pak itam... tgh merempit kat n3 bwh ye.. hehe

manzlie said...

salam zie...


taniahhh...Ratu trekkkk


Emas..


waslam

manzlie said...

salam rozali..


taniahhh



Perakkkkk



waslam

rezeki said...

cl

kaki pak itam yg kematu ni agak2 dalam 20 pcs lotion tu boleh lembutkan ka hehehehe

kalau boleh nak beli bang sekarton hehe

manzlie said...

salam zie...


taniah jugak...gangsa..


waslam

manzlie said...

salam rezeki...



betul apa...? hehehheheh


waslam

rezeki said...

zie

cl mmg mcm tu , kat bawah tak habis lagi merempit, dia bukak lap baru hehehehehe

manzlie said...

salam pak itamm..


dah tau awat tak tunggu...duk merempit cam kak ngah nape..? hehhheheeh


waslam

manzlie said...

salam rezeki..


aduhai...lotion pewangi tuh bukan untuk kaki kematu...tapi untuk kaki yang berbau lah...heheheh

oklah..cl nak masuk Haram nak buat tawaf sunat sat...

byeee


walsam

rezeki said...

tapi yg paling best sekali ialah cl tetiap pagi dan hari dpt merempit kat dalam MH

jom kak ngah

manzlie said...

salam rezeki...


saje jer nak tengok ...sapa yang memecut kat trekkk PDKM...hehheeh


waslam

rezeki said...

ok cl

seru2lah dan doa2kan pak itam ya sambil tawaf tu moga spi ke sana tahun ni juga

manzlie said...

salam rezeki...


ye lah...jom ikut cl 'memecut' kat daratan Kaabah lak...


waslam

manzlie said...

salam pak itam...


insyallah...nama mu tak pernah ku lupa kan....oklah...karang tak da kerja lak...heheheheh


byee


wasalm

Atikah said...

Salam cl,
cantik botol dia... mesti bau dia punwangi tuh...

Noor said...

Salam..

aiseyyyy.. cl nie.. jenuh kak ngah merempit sensorang kat bawah.. tak aci sungguh.. betul sungguh telahan ku.. uwaaaaaaaaaa

Hajah Zainab bt Abdullah said...

untung 'si dia' tuh...

Noor said...

Salam..

merempit kat MH.. bley.. bley.. no hal nyer.. pak menakan p dulu.. pas tu anak menakan ikut.. kapai lain2.. tak bley p skali.. jenuh cl nak layan.. he he

shami2 said...

Salam CL...

Alhamdulillah...

CL duk pi doa kat kita semua..jangan lupa nama akak sekali dekk...hehehe tu..

YB said...

Salam CL

Tak sangka awal sangat n3 ni...

shami2 said...

Salam CL..

Alhamdulillah dah ok huru hara jap tadi kuar nama abang pulak hikkkss

taj said...

Salam,

pak itam...betulllah....ttgl lagi...

rosli said...

Salam CL,

Cantik bekas minyak tu....tepat pilihan CL....nak pakai sendiri pun ok dan nak bagi si dia pun ok....

tahniah Zie dan Rozali.

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, tentu wangi semerbak.

Amin.

tq.

taj said...
This comment has been removed by the author.
rosli said...

Salam,

Kirim salam pada Shima, nak mintak CL dan Shima doakan kami cepat datang ke studio CL, dah tak boleh tahan 'jeles' bila tengok kawan2 pdkm bertandang ke studio CL ni....kaki dah menggigil nak ke MH ni...

taj said...

Salam CL,

minyak wangi dan lotion tu...utk sapa????

mesti nak kirim ngan syima utk bawa balik mesia utk hadiah pd seseorg... siapalah yg bertuah tuh kan kan...:)

jgn mare CL...:)

Atikah said...

Salam Kak Taj,
Ada lima tu.. cukup2 untuk GKB girls... hehehehe

ainhany said...

salam CL

ohhh harumnya hingga ke sini
bgus2..kasturi syurga hendaknya

CL..psstt..kim salam pada shima..semuga sempurna ibadahnya..doakan akak sini nooo

taj said...

Salam Tikah...

amin amin amin... tuk kita ker... syok nyer...heheh

taj said...

Salam CL,

untuk 'si dia' nak kirim gak...

....siapa 'si dia' tu... alahai CL

CM said...

salam..

alaaah si dia lagi!!!!si dia tu dah wangi dah lahhh CL ooi...tak de lebih ker untuk si CM ni????!!!!

CM n noor perlu tau perfume untuk pi ngajar dan memotong gotah..

samad tak nk kirim untuk CM ker..hihihi

Nazir Amin said...

Salam Haji CL,

untuk 'si dia' nun di pantai timor kar..

wassalam

CM said...

salam

betul2 tu...yg jauhh di pantai timur,ooooohhh br cm ingat si dia tu dok pantai timurrr...

ellooo nazirr...pi mana dik ooi...cari ikan duyungg yer..

taj said...

Salam,


CL, CM, Nazir.... yg duk di pantai timur....jeng jeng jeng...

Tikah... takde can GPK nak wangi...

CL... sila buat pengakuan...

safiudin said...

salam sdr,

tahniah zie dan hj rozali...

wau! ana setuju...

cantik, menarik dan pastinya baunya semerbak...

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

dok pantai timur? kak nab lah tuu....ooops! dah expired!!

safiudin said...
This comment has been removed by the author.
safiudin said...

salam sdr,

jeles.... jeles...

makan tengahari (dengan shima) tak nak ajak saya sekali ke.....

safiudin.com

manzlie said...

salam dik tikah..

memag wangi bau nyer..

waslam

manzlie said...

salam cikgu mas..

samad kirim salam syang jer...

hehehehehehh


waslam

manzlie said...

salam haji nazir..


sapa lak sidia pantai timur tuh..?
ishhh jgn pecah lobang aaar...


waslam,

manzlie said...

salam cikgu mas


kak nab lah org nyer...hehehheeh


waslam

manzlie said...

salam rosli


jgn lah jeles..

insyalah nanti cl doakan yer



waslam

manzlie said...

salam taj..


si dia ..?

hhmmm cuba lah teka...? hehheheeh

w
aslam

manzlie said...

salam safiiudin..

meamng wangi nihhh


waslam

manzlie said...

salam hajah zainab..



ishhhh...untuk kakak tersyang kita ni lahhh


waslam

manzlie said...

salam ainhanny

insyalah nanti say abgi tau yer..


waslam

manzlie said...

salam kak shami..


insyallah..w


wasalm

Hajah Zainab bt Abdullah said...

rasa nak nyanyi...lalalalala

nadz said...

Salam CL,
syoknya kat depa dapat jumpa CL.di bumi Makkah pula. Alhamdulillah.
Keindahan MH menggamit setiap langkah perjalanan....
w/salam

PAK NGAH MAN said...

salam
jangan lupa untuk ana satu minyak wangi ya

che'na said...

Salam CL,

Tahniah Zie n Rozali

Kenapa bekas minyak wangi King Abdul Aziz tu canggih sgt, makin space tau, nak buang syg pulak!Lotion tu takkan sapu kat kaki je..Itu lotion made in Bahrain ke CL. Biasanya for ladieskan, teruknya CL buh kat kaki. Banyak membeli nampaknya..