MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Thursday, 22 April 2010

" Jumpa pakcik dari Petaling Jaya.."

Sempat mengajak pak cik pakcik ni minum teh arab dan kurma di Lobby hotel Al Safwah..alhamdulilah..
Posted by Picasa

69 comments:

taj said...

Salam

cak

taj said...

Salam,

cak cak

taj said...

salam,

CL.... cak

taj said...

salam CL,

mmg sedap kopi arab... hari tu dpt minum kat situ...hehhe

taj said...

Salam,

Taj kat sini... mana korang

taj said...

Salam,

CL, Taj duk syok dgr lagu dr blog CL ni... lum balik lg...kerja byk

taj said...

Salam,

Shima bila nak dtg jumpa CL...rindu muka dia

taj said...

Salam,

mana CM nih...mana Noor nih...mana mana

taj said...

Salam....

eee syoknya highway clear

taj said...

Salam,

CL...tentu depa nih duk lepak2 n makan2 kan

taj said...

Salam,

rindunya... dan lapor gak...heheh

taj said...

Salam,

Cl...cukuplah...lotih makcik

Ummi Humaira said...

salam Cl

seronoknya pak cik2 tu dpt jumpa org M'sia gak

Ummi Humaira said...
This comment has been removed by the author.
taj said...

Salam,

hari tu, lupa nak pekena roti ngan kari kaki kambing kat blkg hilton...

taj said...

Salam,

oklah... kak umi dah masuk dah...

Taj nak balik...heheh

taj said...

Salam,

kak umi, bila nak terbang ke sana?

Ummi Humaira said...

salam taj

banyak ker bawak balik air zam2

razalisuriyani said...

salam CL

taj said...

Salam,

minta laluan CL...

kak umi... air zam2 1 tong ajer..

Ummi Humaira said...

salam taj

insyaAllah awal bln Jun .. mula2 dulu katanya 5 Jun ,tp td call blk diorang kata mungkin berubah kot tarikh tu

razalisuriyani said...

Tahniah Taj...tentu kenangan di T

taj said...

Salam,

mesti ada hikmahnyer nanti... Allah sebaik2nya perancang/penentu

razalisuriyani said...

Eh!!! Catitan akak tergantung la...apa yeer..dah lupa..

Ummi Humaira said...

tumpang lalu yer CL

nk sembang ngan taj jap...

taj kalu ada apa2 info penting bagitahu sama ek , kirim jer kt abg Rahmat

manzlie said...

salam taj..

taniah...Ratu trekkk kembali..


emas perak dan gangsa..


waslam

manzlie said...

salam taj..

taniah...top 12 lagi...


pecah kan rekod che na ..23 komen nonstop


wslam

razalisuriyani said...

Haa...ingat...'Tentu Taj masih teringat kenangan di Tanah Suci tuu..kan...bahagia sgt2 kan...dah rasa cam na duk di Mekah tuu...

manzlie said...

salam ummi...

tentu lah seronok...

dapt jumpa cl lagi..


waslam

taj said...

Salam CL,


yeker... ini pun susah gak

manzlie said...

salam taj..


laaa arituh tak pekena kah...?


sibuk jerrr...hehehheheh


waslam

Ummi Humaira said...

salam jua buat razalisuriyani...

tak tahu nk panggil akak ke adik nih ? apa khabar ?

manzlie said...

salam kak su..


apa tuh..?


waslam

taj said...

Salam,

memamg seronok sesangat, hanya Allah saja yg tahu... berangan nak tgl di sna...

jumpa Cl lg seronok...Cl belanja makan n teman shopping

taj said...

Salam,

Razalisurayani...panggil kak su ye...

kak su... memang best, semua best, makan paling best...Taj mmg suka makan...

Ummi Humaira said...

salam CL...
td akak call IRNA YAKIN , dpt berita hjh Raihanah dah balik yer . seronoknya.
rasa tak sabar nya akak..
CL tolong doakan akak selamat kesana dgn mudah dan sempurna segala urusan.

taj said...

Salam CL,

tulah hari tu sempat nak pekena...
sibuk sgt...

syyyy CL diam2 tau...

taj said...

Salam,
pembetulan... tak sempat pekena

razalisuriyani said...

CL..ada nota tuu...utk adik Taj...mengenai pengalamannya di Mekah la...jgn salah faham tauu..

razalisuriyani said...

Salam Pn Ummi...pangil kak su..dah tua dah...akak alhamdulillah sihat... duk kat umah sorang2 tu..yg mabuk berinternet tuuuu...dulu x pandai...dulu suka baca buku...skrg baca blog la...

razalisuriyani said...

Pn Ummi ..tak dapat akak gambarkan betapa adik gembira akan menunaikan umrah kan...Tenguk Taj tuu...hingga kini rindunya pada Tanah suci dah membuak balik kan..kan..Taj...

razalisuriyani said...

Eh!...Sorry CL terlebih sudah...terborak lak dgn org lain...sorry lagi...

razalisuriyani said...

Tapi...akak terharu betul...CL memang sah seorg yg x sombong...sapa je...CL sapa kann...hanya Allah lah yg akan membalas jasa CL tu...Amin.


Wslm

CM said...

salam cl

segak bergaya pakcik-pakcik ni..

manzlie said...

salam kak su...

kita semua adalah hambanyer..takda yang berbeza cuma kita yang suka membeza kan diri..tapi percaya lah...hanya satu sahaja tujuan kita yang sama..beribadah padanyer yang maha esa dan berbuat baik pada semua jemaah..insyalah


wsalam

manzlie said...

salam ummi..


insylah nanti cl doakan yer..


waslam

manzlie said...

salam taj..

psstt..nak suruh diam kena lah bagi upahnyer...heheheheh


waslam

manzlie said...

salam cikgu mas..


memag pun depa semua nih...bergaya kan..dan segak di bumi bertuah nihh


waslam

Atikah said...

salam cl...

Amboii... kak taj.... sapu bersih...

Atikah said...

Salam Cl..
Gembira pakcik2 tu dpt jumpa cl..

YB said...

salam cl

syoknya pak cik pak cik tu

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, CL memang peramah, mudah didampingi, Allah sentiasa memberikan ganjaran.

Amin.

tq.

manzlie said...

salam hilmy


amin....


waslam

manzlie said...

salam dik tikah..

seronok kan tengok pakcik pakcik tuh..

wsalm

Noor said...

Salam CL..

suka bangat pak cik- pak cik tu bila mana CL jamu depa kopi & kurma.. owowww fames lah CL satu PJ.. he he

pssttt.. tapaukan kak ngah kopi arab tu seteko.. kirim kat pak cik-pak cik tu.. amacam.. bley??

Noor said...

Salam..

tu dia Taj.. berderet seh.. amvoiii, kak ngah dok kalut merempit kat highway.. Taj plak kalut merempit kat sini.. syabas betey.. ahiksss

rosli said...

Salam CL,

Pakcik2 mcm familiar ajer, mgkn mereka pesara MPPJ or yang duduk sekitar Jalan klang lama. Ada yang mcm saya kenal...

Tahniah Taj.....laju dan sapu habis.

PAK NGAH MAN said...

salam, bergaya sakan pakcik pakcik tu ya macam askar pencen aja

PAK NGAH MAN said...

salam, rasanya minggu minggu ni semua di monopoli oleh kaum hawa la... laju betul mereka ni

Imran Paris said...

En Li...ewah2...bukan main lg si Taj memecut pakai kuda mendapat kambing golek Kak Shami....hehehe.

Best arrr dpt makan kurma dan minum teh di lobi Safwa....jeles tau ;-)

manzlie said...

salam dato Imran pariss.

minggu depan 'turn' dato lak yer makan kurma dan minum teh arab tuh...jgn risau


waslam

manzlie said...

salam pak ngah man..

ye ker...

wahh mentang mentan pakngah pun askar..dia dapat rasakan yer...tapi cakap rosli lain lak..?


waslam

manzlie said...

salam rosli..


kenal ka..?

alhamdulilah..bgaui lah...

waslam

manzlie said...

salam kak noor..


nak kirim ka seteko...?

hmmm camner yer...?


waslam

rezeki said...

salam cl

alhamdulillah, tu taj bukan main laju lagi hehehe sampai spoket motor tercabut hehe

Kak Sidah said...

Salam CL,

Jap yer cl, amboi Taj sejak balik ni aktif kan main yer, mesti rindu kat kaabah tu...nasib ada pdkm kan boleh luahkan rasa hati tk kat CL..tahniah taj..

Kak Sidah said...

salam,

Ngan pakcik2 pun cl ajak minum kan ,baik hati cl ni,

Su memang betul Cl ni memang tak sombong orang nya...akak dah rasa macam dia tu adik akak..

Kak Sidah said...

Salam,

pada ummi akak nak ucapkan semoga dipermudahkan ibadah umrah tu nanti, doakan kami dapat kesana jugak yer..

jgn lupa britau sebelum pegi yer ummi.

safiudin said...

salam sdr,

tahniah Taj...

teringin juga nak rasa kopi Arab tu... bak mai secawan sdr...