MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Friday, 2 April 2010

" Jom Ikut CL Jalan jalan Part 3.."

ehhh...CL nampak ada kaunter tuh...kaunter apa yerk..?
Ohhh ..nih tempat nak duk "mengadu bagai' rupanyer bagi jemaah jemaah yang "ada masalah"..
Berdekatan dengan masjid kucing terletaknyer kaunter ini...
Posted by Picasa

45 comments:

Ummi Humaira said...

salam CL

Ummi Humaira said...

salam cl

salam petang Jumaat..baru merasa jadi ratu pecut

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam

tahniah ummi humaira

Hajah Zainab bt Abdullah said...

seronok kan jadi ratu...heheh

Ummi Humaira said...

lama ummihumaira menghilang, sesekali jenguk jua ksini...

manzlie said...

salam ummi...

taniah..Ratu trekk lama mengegar trekkk...Emas dan Perakkk..

waslam

manzlie said...

salam hajjah zainab..


taniahh....Gangsa....


waslam

Ummi Humaira said...

salam kak Nab..pe kabo

ummi menyepi sekejap, hubby kata ada masalah antarabangsa.

Hajah Zainab bt Abdullah said...

Salam CL,

tempat mengadu ke tu? nak mengadu kak nab terliur chicken mandy yg ditayangkan kat PDKM...hehehe

Hajah Zainab bt Abdullah said...

wslm ummi,

kak nab baik...ummi bila akan berangkat ke mekah?

Rozali said...

Salam CL

Saya pun nak mengadu macam kak nab

saya tengah lapor ni
nak makan chicken mandy

sapa boleh beri

Wassalam

Ummi Humaira said...

salam CL n kak nab..

insyaAllah ,ummi ksana Jun nnti.

manzlie said...

salam hajjh zainab..


boleh kalau akak nak p mengadu..tapi p lah mengadu di maktab 1205..heheheh
sure daptlah mandey checken tuh


waslam

Hajah Zainab bt Abdullah said...

atuk pun nak mengadu masalah yang sama....jom kita pi!!

Hajah Zainab bt Abdullah said...

maaktab 1205...set!! ingat nombor ini..nanti pi terjah.

Ummi Humaira said...

salam CL..

kalu masa akak kesana dulu , akak tnampak kaunter mcm tu ada gak kt sblh blkg bkt Safa ,nampak ada barang2 jemaah yg hilang..

Zie said...

Salam CL,
Kak Umi & Kak Nab borak sakan ye... Tahniah.

Tak pernah tengok kaunter tu... nak mengadu ada orang suka tayang chicken mandey, quzhi beriani.. hehehe

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam ummi,

kak nab doakan agr ummi diberikan kesihatan yang baik dan akan dpt melakukan ibadah dengan sebaik mungkin. ummi doakan akak yer!

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam zie,

betul tu zie...kita pakat gi mengadu nasib kita semua ni,apa hal hari2 kita kena hidu-bau-jarak-jauh!! cl..cuba jawab norr..

Yem0805 said...

Salam CL,

Dia org terima aduan bahasa arab sja ke?

mama ju, said...

Salam CL.

Ramai yg tak perasaan benda ni...Tkasih.

MohdArshad said...

Salam.CL buat apa pegi ngadu jauh sgt kat ghazzah tu...pergi ambil air zam2 ke...tahniah pada Ummi emas dn perak...dan pada pemenang gangsa Hjjh Zainab.

YB said...

Salam CL

Kalau ngadu duit tak cukup depa nak buat camana agaknya?

Pak Man laksam said...

Salam CL,
Tempat tu buka 24 jam ke?.

boxhousestudio said...

oooooo.....terima kasih berkongsi maklumat...

CM said...

Salam..

Kat mesia cam kaunter pertanyaanlah ni...

usaha yg baik..Walaupun kdg kala tak leh nk bantu pun tapi dapat mengadu pun dah cukup lega dan tenang...sebaik-baik teman mengadu adalah pada Allah...

che'na said...

Salam CL

Tahniah Kak Ummi dan Hjh Zainab.

Mesti ramai yg dtg mengadu kat sana. Biasanya mcm2 benda yg hilang kat MH. Tapi.. bloggers PDKM mengadu kat 1205, aduan kempunan chicken mandy dan quzhi lamb. Mcmane nak buek tu?

lina said...

Asalamualaikum.
Salam perkenalan CL.
seminggu ni sy menjadi pembaca PDKM, baru jumpa blog tuan.
InsyaAllah, cuti sekolah bulan jun ini sy serta keluarga akan mengerjakan umrah.
sy terpanggil utk menjelajah PDKM kerana sy menjadi sayu melihat gambar2 yg disertakan.
Ia memberi gambaran kepada saya. Dalam hati bertuahnya tuan setiap hari dpt melihat Kaabah.

Imran Paris said...

En Li...kaunter ni seingat saya ada saya nampak di sekitar MH. Saya perasan gak (wp tak paham bhs Arab) yg ni kaunter aduan. Cuma wonder, petugas kaunter fasih bermacam bahasa ke? Thanks En Li

Azima said...

Salam Cl,

Nak ngadu gak la...

Gini masalahnye..ada la org tu slalu dok tnjuk Qudzi Beriani Lamb jer..sya ni tak makan la kambing2 ni semua..

Bleh tak En.bagitau dia..sampai la ni..sy dok terbayang2 kat Qudzi tu..Sian kat saya En..hehehehe

Maktab 1205..sila catit aduan ni yer!!!

Wassalam

rosli said...

Salam CL,

Tahniha ummihumaira dan Hjh Zainab, ratu pecut orang veteran...laju tu

Yang muda berehat dah tu....bagi laluan pada orang lama

J_Kerabat said...

Assallammualaikum wbrkth CL & sahabat2,

Kaunter baru ke CL? Last year x prasan pun.

manzlie said...

salam cikgu mas..


tempat mengadulah katakan..so takda masalah kot..

waslam

manzlie said...

salam che na..

kalau mengadu akat situ takdapat lah..
kalau mengadu kat maktab 1205 daptlah heheheheh


waslam

manzlie said...

salam boxhouse..


afuann...


waslam

manzlie said...

salam rosli..

depa memecut tuhhh


waslam

manzlie said...

salam yb...

kalau mengadu duit tak cukup..?anak cina makan pengat lah
sendiri mau ingat...
heheheh

waslam

manzlie said...

saalam lina..


alhamdulila

moga allah swt permudahkan perjalanan unmrah saudari...


waslam

manzlie said...

salam pakman laksam


entahlah..taktau laaa


waslam

manzlie said...

salam hajah zainab..

mengadu jer kat maktab 1205...sure dapat tuh chicken mandey...heheheh


waslam

manzlie said...

salam hji arsad..


betui gak tuhhhh


waslam

manzlie said...

salam mamaju...

ramai gak yang tak perasan tau..


waslam,

manzlie said...

salam dato imran parisss


depa tak faham kot bahasa lain..only arab,...

waslam

safiudin said...

salam sdr,

tahniah ummi humaira.....

dan kak hjh nab...

eh! ada juga tempat mengadu masalah ya...

beruntunglah... kemudahan yang memberikan nilai tambah kepada semua jemaah...

Aki44 said...

Salam CL..
Kat Jalan Aljiyd tu ada satu. Ingat ke tempat jual aiskrim tapi takde orang jaga pun.