MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Friday, 30 April 2010

" BILA 4 BLOGGERS BERTEMU..."

dari kiri : CL, BOXHOUSE, DATO IMRAN dan HAJI ARSAD.....meriahhh kannn
Posted by Picasa

56 comments:

Che' Pit said...

salam CL
meriah tu

rosli said...

salam Cl,

cop

rosli said...

salam Cl,

no 2...cp lagi laju

yuyee cap limau said...

haha..num 4..hehe..dh bis exam da..

Che' Pit said...

alamak che rosli
maaf terpotong line..

manzlie said...

salam from Makkah..


taniah afis...Raja Pecut..Pingat Emas..


waslam

rosli said...

Salam Cl,

Kirim salam pada semua mereka, best tgk ramai geng2 pdkm bersama CL dan hj arshad.

manzlie said...

salam rosli..

taniahhh..Perakkk dan Gangsa..


waslam

manzlie said...

salam yuyeee...


apa kabar dikkkk..?


waslam

rosli said...

salam Cl,

Tahniah CP....laju beza saat jer

manzlie said...

salam rosli


insyallah....


waslam

My Life said...

salam
dear cl

alhamdulillah meriah..

doakan untuk semuanya yer..

tahniah abg afis.. memcut sehari dua ini.. semangatmu luar biasa.. heehehhehe
tahniah juga untuk en rosli

rosli said...

Salam CL,

Dah ramai followers CL ke studio ...ada yang tak sempat berjumpa di masjid muaz januari lalu, terus jumpa cl di Makkah, lagi best.

Skrg kita ada Hj Arshad di Makkah, bermakna kita ada dua orang kuat di Makkah. Semoga persahabatan kita berpanjangan dan sentiasa diberkati. amin

CM said...

salam

shima tak de ker?

sonata anak kancil said...

salam....bila bloggers jumpa ni memang gamat punya....opppssss saya dapat minyak gamat dari Langkawi...kat Mekah ade tak? kalau tak ade...boleh sy bagi kat CL ni...

Azima said...

Salam Cl,

Aikkkk...awaq shima xder skali???

Wassalam

Kak Sidah said...

Salam Cl,

seronok dapat berjumpa ditempat Cl dan ditanah suci,
En Im mesti dah terlepas rindu kat kaabah dan MH..bahagianya..

CP, rosli, yuyee tahniah

manzlie said...

salam kak shidah..

memang dah seronok bagai dah kami berbual..

w
aslam

manzlie said...

salam cikgu sonata..

cl masih ada lagi minyak gamat..2 botol bawak dah...hehehh

waslam

manzlie said...

salam rosli..

ituhlah keberkatan duduk disini...dapt jumpa dengn semua kengkawan..


waslam

manzlie said...

salam cikgu mas



shima dah balik dah semalam tenghari


waslam

manzlie said...

salam azima


shima dah balik daaaa



waslam

manzlie said...

salam mylife..


alahmdulilah


insyalah


waslam

SiNoMoSa said...

Salam CL,

Alhamdulillah sy telah selamat sampai ke tanahair tengahari td.
Sudah mengerti dan kenal dengan rasa rindu yang disebut2 itu.
Hibanya rasa hati tatkala nak melangkahkan kaki meninggalkan masjidil-haram semalam.
Hanya Allah yg tahu betapa sayu rasa hati.
Tapi alhamdulillah, cita2 saya tercapai sebelum menunaikan solat zohor semalam.
Bersyukur sangat akhirnya berjaya jua merealisasikan impian itu..
Hanya airmata kesyukuran yang dapat dititiskan selepas itu.

Seronoknya dapat berkumpul reramai dgn bloggers tuh..
Sy tak bkesempatan nak jumpa Abg Imran kat Makkah.
Sampaikan salam sy pada dia.
Terima kasih abang atas layanan kepada sy dan emak ayah sms kunjungan kami.

Zie said...

Salam CL,
Indahnya pertemuan bloggers di Makkah.

Salam Dik Syima,
Selamat kembali ke tanah air, syukur semuanya selamat & penuh kegembiraan, Insya Allah mabrur. Sekarang dah mula rindu-rinduan pada Tanah Suci...

manzlie said...

salam dik shimah.


alhamdulilah,...telah selamat sampai di kl...syukur


waslam

manzlie said...

salam zie..


indah sungguh bila dapt bertemu dgn semua bloggers di sini..syukur



waslam

U said...

Salaam CL,

Alhamdulillah. Makkatul Mukaramah menjadi tempat pertemuan bloggers dari timur & barat. Tiada tempat di dunia yang lebih istimewa daripada itu. Subhanallah.
Semoga ikatan ukhuwwah yang terjalin akan berkekalan.

VpeaceV

che'na said...

Salam CL,

Wah! Ramai bloggers bertemu, nanti jk rombongan umrah PDKM lagi meriah gaknya. CL kena tempah Restoran Felda tu nak wat gathering sebab x muat kat 1205. Seronok ya bertemu dr alam maya ke bumi Makkah.

mama ju, said...

Salam CL

Tentu CL seronok dengan pertemuan2 dgn bloggerkan...

rezeki said...

salam cl dan semua

alhamdulillah
semoga ikatan ukwah dan silaturahim berpanjangan .

insyallah

welkom back syima

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

semakin lama semakin meriah kat al-safwah...CL lagilah semakin gembira & bahagia di Kota Makkah Al-Mukarramah.

Ayah Zain said...

Salam CL,

seronok arrr, alhamdulillah

UmmuAdam said...

Salam CL,

Mesti meriah dan fun dpt jumpa kat sana. Tolong sampaikan salam saya buat IP, kenapa dia nampak kurus?

PAK NGAH MAN said...

salam,
seronokkan pergi buat ibadah jumpa dengan bloggers kan

mfisma said...

salam CL dan semua bloggers yang ada di sana..selamat beribadah..doa kan kami semua di sini

iYda Juhar said...

salam..

bile pulak geng bloggers sini nak jumpe nih.. heheh

hjh mai said...

salam...,
salam pagi jumaat, pekabo cl dan warga pdkm yg lain2...
agak lama juga tak join pdkm...alhamdulillah Allah beri kesempatan utk saya berblogger pd hari ini....

hjh mai said...

salam...,
seronok dpt jumpa bloggers kat sana...

ainhany said...

salam CL

alhamdulillah..pertemuan demi pertemuan..tetamu terus diraikan...amin
ALLAH mmbalas kebaikan jua

sampaikan salam buat pak im dan box..muga mmperolehi umrah yg mbrur.insya ALLAH

dik syima...selamat kembali muga istiqamah dlm kerinduan MH

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, pertemuan yg tidak dirancang namun Allah Maha mengetahui.

Amin.

tq.

YB said...

Salam CL

Boleh lagi buat mini gathering kat sana...tahniah

shami2 said...

Salam CL....

Alhamdulillah

Pertemuan maya ke dunia realiti
Dari Msia ke bumi Makkah
Sahabat sejati dicari-cari Terjalin sudah pertemuan penuh barakah....

Wahai Allah Tuhan yang aku sembah
Tiada lain melainkanMU ya Allah
Betapa Agung kasihMU ya Allah
Pada kami hambaMU yang lemah
Pertemuan membawa wadah
Menyatukan ummah..
Melengkapkan rukun Islam
Sesama kita dalam berukhwah..
Siang malam tangan ditadah
Mohon kasih ampun, rahmat dan redha
DariMU ya Allah ...

kucingorengemok said...

salam cl, syok jadi "tuan rumah" kan, selalu ada kawan berkunjung

salam boxhousestudio! waahh dapat tengok gambar akak kat sini rupanya, tak sangka :)

ibu,mommy,mom... said...

Alhamdulillah Cik Li dapat berkumpul bloggers di sana.Seronoknya.

Azima said...

Salam CL,

Salam Pagi Jumaat buat semua warga PDKM..Semoga hari ini dan seterusnya dikurniakan keceriaan dan keberkatan dari Yang Maha Pencipta..

Syukur buat adik Shima yg telah kembali ke tanahair...pastinya bibit2 cinta dan kerinduan terhadap MH akan sentiasa bertamu di hati..

Wassalam

Wassalam

Atikah said...

salam cl,
Alhamdulillah... seronoknya nampak....

MaDiHaH MaJiDaH said...

CL kini mengembangkan sayap dengan pakej umrah nampaknya tu.... hebat teruskan.

Doakan kami sekurang2nya 4 tahun sekali pasti menjadi tetamu Allah disana.

hizbi76

kak su said...

Salam CL...
Seronok yer...
Hari nii..cuti kan..
Ke mana hala nak dituju reramai tuu??

Wassalam

raihanah said...

salam CL
wah bestnya mereka...

مسافر_اسلام said...

Salam bang lie...seronoknya. Bila tgk pun dah rasa seronok kan.

Wan Rusyaini Wan Mohd said...

Salam CL,

Oh! ini rupanya 2 org tetamu lagi tu ye! Akak Boxhouse senyap2 dah sampai sana ye! Hj Arshad pun sama. Alhamdulillah! Tercapai hasrat ke sana lagi. Musti seronok dapat bertentang mata lagi ngan CL ye!

safiudin said...

salam sdr,

tahniah che'pit dan rosli...

wah! meriah ni.... 4 blogger bertemu.. tentu banyak cerita..

alhamdulillah, syukur...

admin said...

Salam CL,

Hi rindunya bila lah blh dpt kesana lg...

wasalam.
Koleksi Resepi Masakan

boxhousestudio said...

salam CL dan rakan sekelian

syahdu dengan pertemuan ini..paling syahdu bila Imran Paris sanggup cari BHS di Abeer Garden selepas sembahyang jumaat untuk sampai kan cendera hati...namun kami tak dapat bersua kerna inilah hari terakhir BHS di mekah makanya BHS terpaksa melakukan tawaf Wada...yang menyambut Imran Paris ialah anak BHS...pada Imran Paris terima kasih tidak terhingga kerna sudi mencemar duli berjumpa dengan hamba yang daif lagi hina ini....Terima kasih untuk segalanya..moga niat Imran Paris untuk mengerjakan umrah di bulan puasa bersama-sama termakbul...amin amin amin yarobballallamin

boxhousestudio said...

betul tu SINOMOSA...air mata kesyukuran sentiasa mengiringi setiap rentetetan peristiwa yang terjadi...