MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday, 5 April 2010

" Persediaan Menunggu Ketibaan anak anak Yatim Ijabah.."

Nasib baik ada abang samad dan taj menolong CL tadi...
Menjamu mereka dengan Kuih muih dahulu..
Kuih muih sumbangan kakak kakak PDKM dan silent reader Cl sediakan untuk juadah mereka nanti...alhamdulila..Jutaan terima kasih pada anda semua dan moga semua mereka yang memberi kuih muih tersebut akan menerima ganjarannyer jua....insyalah
Sudah tersedia menunggu kedatangan mereka semua...

35 comments:

CM said...

salam

ooh taj n samadd tolog cl

CM said...

Salam

hilanglah rasa gundah gulana ni..

CM said...

salam

pada samad CM percaya!!!hehehehe

che'na said...

SALam CL,

Seronok ya

CM said...

Salam CL

tahniah kerana berjaya mengadakan majlis yg sebegini..moga mendapat keberkatan..

My Life said...

salam
dear cl
masyaallah..
alhamdulillah

My Life said...

salam
dear cl

semoga terus dalam redhanya...

My Life said...

salam
dear cl

tumpang lalu jap.. hilang gundah gulana yer cm.. hihiii

sonata anak kancil said...

salam...selamat menunggu ketibaan anak2 itu...semoga sentiasa dalam keberkatan Illahi....

My Life said...

salam
dear cl

syukran dan tahniah untuk cl , abg samad , kak taj dan yg terlibat majlis ini.. besar ganjaranya membahagia serta mengembirakan anak2 tersebut.. semoga kalian semua dalam redha dan lindunganya selalu.. masyaallah

Azima said...

Salam Cl,

Syukur Alhamdulillah,Semoga Allah memberkati CL,Kak Taj n Abg Samad..InsyaAllah.

Alangkah bertuahnya kalau dapat bersama2 mereka di sana..besar pahalanya memuliakan anak yatim..

Wassalam

che'na said...

Salam CL,

Tahniah CM. Juara kena senyum selalu xleh merajuk, bg samad jauh xdpt nak pujuk, jgn mare...

Seronok kalau sy dpt bersama2 meraikan mereka. Syukur dpt mrk yg baikhati mcm CL, Taj, Samad dll. Bila kita buat org gembira, hati kita lg..lah tambah bahagia. Alhamdulillah semoga diraikan Allah kelak, insyaallah

manzlie said...

salam cikgu mas..

taniah..Ratu trekk..sapu bersih semua..

Emas, perak dan gangsa..


wslam

manzlie said...

salam cikgu mas.

takbaik lah..buruk sangka pada bang smad..haa tu depa duk tolong cl kan..


waslam

manzlie said...

salam cikgu mas..


haaa..camtuhlah...hehehehe


wslam

manzlie said...

salam che na..


alhamdulila
seronok kami semua..


waslam

manzlie said...

salam mylife..


amin...



waslam

manzlie said...

salam cikgu sonata..


amin...

tak terkata kami semua tadi..alhamdulila

waslam

manzlie said...

salam azima..


alhamdulila syukur..


waslam

manzlie said...

salam che na..


alhamdulila..syukur...
cuma ralat sikit uastaz yusof tak kesampaian di sini meraikan dng cl...


walsam

Imran Paris said...

En Li...teruja sy tgk persiapan En Li, Bang Samad, Kak Taj, dll....hebat ye, moga barakah :-)

manzlie said...

salam dato Imran Parisss...



amin....



waslam

rezeki said...

salam cl

tapi yg tak tahan tgk katil empuk tu hehehe

sure kalau pak itam mai, berdebommm kat katil tu heheheh

jgn mare cl hehe

apapun majlis yg dianjur buat anak2 yatim tu satu majlis yg baik dan dianjurkan dalam islam, merai dan menjamu anak2 yatim besar pahalanya disisi Allah

alhamdulillah


psss pak itam pun anak yatim juga, bila cl nak raikan hehe

Hajah Zainab bt Abdullah said...

pak itam anak yatim...kak nab pun anak yatim gak...tunggu CL raikan kita yer...hehehe

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

Alhamdulillah...semoga Allah jua yang memberi ganjaran kpd CL dan semua yang terlibat meraikan anak2 yatim...

CM...dah OK!! tak majuk arr :))

SiNoMoSa said...

Salam CL,

Kak Taj..ghindu kat akak huhu

YB said...

Salam CL
Dalam kesibukan masih ada ruang meraikan tetamu. Moga amalan berkat dan besar di sisi Allah.

PAK NGAH MAN said...

salam, tak sempat tengok majlis tu ada kerja la, tentu meriah kan

PAK NGAH MAN said...

Salam,
Hai CM tengok abg samad gundah gulana yaa...

Ummi Humaira said...

salam CL..

pengorbanan CL pada semua , hanya Allah saja yg dpt membalas nya..

shami2 said...

Salam CL...

Alhamdulillah...majlis dianjur berjalan dengan baik....

Pssssst manyak hari aar tak masuk...blog..hari ni masuk...ermm ader gambaq bang samad pulak ...eikk sapa tu sebelah..ohhh taj..heheh selamat bertugas yer bang samad...dan taj..
CM...ok dak jgan susah hati nohhhh...heheheh

noti aar CL...

tahniah usha yg baik..

U said...

Salaam CL,

Alhamdulillah persediaan berjalan dengan lancar, dengan bantuan abang samad dan kak taj lagi...semoga tuan rumah dan para pembantunya beroleh ganjaran pahala yang berlipat ganda hendaknya. Amin.

Next episode, ketibaan anak-anak yatim Ijabah, ye CL? Tak sabor teman! :)

VpeaceV

boxhousestudio said...

Assalamualaikum warohmatullah hiwabarokatuh Cl dan rakan-rakan PDKM semuanya...

BHS happy tengok kerja-kerja amal yang dilakukan...suka benar...Alhamdulillah...

rosli said...

Salam CL,

Tahniah CM.

CL, pandai you buat orang jeles. tak apae kita semua faham. Majlis lebih berkat dengan berbagai juadah

safiudin said...

salam sdr,

tahniah cm...

alhamdulillah...rezeki..