MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Monday, 12 April 2010

' Dinner bersama Tok Guru Nik Aziz di bilik CL..part 2"

bertakzirah sebentar tuhh... Menjamu selera....alhamdulilah.. Sambil mejamah makanan kami bercerita...
CL Jamu mereka dengan Lamb Kabsah serta chicken Mandey...
Ada jugak bakso soto dan meehun, serta sambal bilis dan kuih bahulu...alhamdulilah..
"Datin sri "pun datang jugak..very humble person...masyallah..
Tuk Guru berangkat pulang...JUTAAN terimakasih tak terhingga...
Posted by Picasa

87 comments:

rezeki said...

salam

rezeki apak itam lagi

rezeki said...

tak jadi jogging

rezeki said...

jogging kat sini nampaknya

rezeki said...

dapat 10 round

rezeki said...

tapi tak keluar peluh pun hehe

rezeki said...

kena kuat sikit pecut

rezeki said...

baru nak keluar peluh

rezeki said...

bakso satu

Mohd Saad Hamid said...

w'salam

rezeki said...

lamb kabsah sepinggan hehe

rezeki said...

salam cl

ok , pak ngah man dah sampai, baru boleh pass baton kat dia , nak pi jogging hehe

manzlie said...

salam rezeki...

taniah... top 8...

emas perak dan gangsa..

Rezeki betul dia.....tapi rekod sendiri tk leh pecahkan..heheheh

waslam

manzlie said...

salam rezeki...


taksampai 10 pun dia...
mana nak keluar peluh...hhehhehe


waslam

rezeki said...

salam cl

tu baton kat pak ngah man hehehe

nak pi jogging,

wasalam

manzlie said...

salam tn haji saad.


apa kabar..?


waslam

manzlie said...

salam rezeki..

mana ada pak ngah man...

aikk dia pun dah mengigil ka..?


waslam

safiudin said...

salam sdr,

tahniah rezeki...

pertemuan insan-insan istemwa..
wah! siap adalah part 2 pulak tu...

manzlie said...

salam rezeki...

nak bakso..mai lah sini..
cl belanja..heheheheh


waslam

manzlie said...

salam saffiudin.


alhamdulilah...syukur dapt bertemu kan...


waslam

safiudin said...

salam sdr,

kena Tok Guru disorong dengan kerusi... tu...

manzlie said...

salam saffiudin


yup...


waslam

safiudin said...

salam sdr,

maaf....

ayat sebenarnya..

kenapa Tok Guru di sorong begitu...

CM said...

Salam..

pak ngah ada ker?tak per dia bg baton kt CM ni...


mekasih yer CL paparan kedua ni!!

Mohd Saad Hamid said...

Salam CL.

Alhamdulillah, saya sihat. Tapi kena juga penangan jentikan seekor udang sebesar kelingking. Tergolek dog saya pagi tadi.

boxhousestudio said...

Salam Cl

bila pandang Tok Guru Nik Aziz ni BHS teringat arwah Atuk BHS..Haji Megat Mad Nor...lembut wajahnya BHS terasa belas...syahdu benar rasanya.. YA ALLAH kurnia kan ia kesihatan yang cemrlang...amin amin amin

CM said...

Salam CL

CL tak makan ker...nmpk khusyuk dengar tazkirah tu..

Mohd Saad Hamid said...

Salam CL.

Itu bakso lidah bergoyang ke? Atau bakso si Oedin Raja Bakso yang terkenal tu?

rezeki said...

salam cl

kembar air pak ngah tu hehe

kira acilah baton tu ye hehe

hj saad ada gout ye, makan kena pantang sikit

kami je ni yg pantang jumpa hehe

rezeki said...

ok cl, see u tommorow morning, nak bersiap2 ke ...

wasalam

Ummi Humaira said...

salam CL

semoga CL sentiasa diberkati , selalu menerima tetamu dgn bermanis wajah .

CM said...

Salam CL

Tuan Hj Saad tanya Bakso apa tu??

Dalam filem bila cinta bertasbih ada sejenis bakso..biar CL jawab...bakso apa yer tuan hj!!

Zie said...

Salam CL,

Meriahnya studio pdkm, datin seri pun ada... seronok cl tak terkira menerima tetamu yang disegani.

amboii.. pak itam, tahniah arr...

Mohd Saad Hamid said...

Salam CL dan cikgu rezeki

Saya memang tengah jaga makan sekarang ni. Dalam berpantang tu terpancing pulak sekor udang tu dalam meehon goreng. Dah rezeki, saya makan jugak ler. Nasib baik petang ni dah reda. Alhamdulillah - dapat MC saya.

SUHAIMI said...

Salam CL...

WAh...bertuah sungguh dapat bersama dengan Tok Guru Nik Aziz

CM said...

salam

cooop,coop nk tanya ni,awat hj saad panggil cikgu rezeki???pak itam tu cikgu yarrr????

kalau cikgu shaari cm tahu arr...kalau cikgu rezeki ni agak konfiusss.?

macam2 nama pak itam ni!!

jaga pak itam loor mcm nk pecah lubang ja tu??

Mohd Saad Hamid said...

Salam CL dan CM

Di Madinah ada satu gerai dengan papan tanda berbunyi:

BAKSO LIDAH BERGOYANG

Dah makan dah bakso tu, tapi lidah tidak ada pulak bergoyang.

Mohd Saad Hamid said...

Salam CM.

Dah terbiasa panggil orang cikgu.

Mama Tanjong said...

Salam semua,
Amboi Pak itam..mana nak letak pingat banyak sangat tu.
Apa pun syukur pada Allah mama dapat tengok blog ni.Tak kira le dok nombor corot ke.

CM said...

salam tuan hj

oh ye ker!!!mcm CM jugak tuan hj ni dah biasa panggil org cikgu...terutama cikgu shaari tu!!!kita panggil dia cikgu jer lah..

Imran Paris said...

En Li, bestnya baca dua2 n3 ni. Masa saya berumrah 2008 dulu sempat jugak bertemu Tuan Guru di hadapan multazam. Very humble person. Segan kita dgn beliau ye.

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

Alhamdulillah..semoga CL berbahagia hendaknya..itu cinta yang CL cari sebenarnya di Makkah..meraikan tetamu2 Allah..

Hajah Zainab bt Abdullah said...

pak itam lagi...lagi2 pak itam..memang cikgu rezeki arr...

CM...rasa2 sesuai gitu kita panggil pak itam ni cg rezeki...

abh said...

Salam CL,

Amat terharu serta teruja melihat sdra bersama dgn TGNA...seorg MB sudi duduk bersama-sama dgn begitu ta'azim dan rendah diri makan bersama dibilik CL...masyaAllah..

Mcm mana CL approach TGNA dan sempat jemput dia dinner bersama...??

mfisma said...

Salam CL,

teruja sungguh tgk Tn Guru datang ziarah ke rumah@studio CL..you are very2 lucky...syukur...

CM said...

salam..

aaah yer abh!!cm pun nk tanya camner CL approach Tuan guru ajak dinner ni!!share sikit..

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, memeriahkan Tetamu Allah besar ganjaranNya. Muga2 rezeki CL berlipat kali ganda lagi.

Amin.

tq.

manzlie said...

salam mfisma..

semua tuh adalah dengan izin allah swt jugak..

syukur padaNyer...dan terimaksih pada tokguru yang mulia ....

waslam

manzlie said...

salam saffiuddin..

tok guru taklarat sangat anak berjalan...jadi gunakanlah wheel chair tuh..


waslam

manzlie said...

salam kak shidah..

kat bilik cl skg dah ada bakso...

cuba teka bakso apa?


waslam

manzlie said...

salam suhaimi...

alhamdulilah...syukur dengan kunjungannyer...


waslam

manzlie said...

salam tn haji saad..



BAKSOO..CINTAAA...DARI KHAIROL AZAM...heheheh


waslam

manzlie said...

salam rezeki...

alhamdulilah...nak p berjogging ka?
biar betul...hehehehh


waslam

manzlie said...

salam tn hji saad...


kene pantang tuh....jgn lupa tau ..

cl doakan moga tn haji lekas sembuh

waslam

manzlie said...

salam mama tanjong


alhamdulilah..

syukur


waslam

manzlie said...

salam zie..

memag seronok dapt lihat mereka datang ke bilik cl...


waslam

manzlie said...

salam ummi humaira..


alhamdulilah...terasa kemeriahannyer..


waslam

CM said...

salam..

tuan hj saad kenal tak Abdullah khairol azam..tukang bikin bakso cinta tu!!!hehehehe

manzlie said...

salam cikgu mas..


cl lum makan pun dah kenyang dng kehadiran orang yang mulia tuh...alhamdulilah


waslam

manzlie said...

salam abh..

tuh semua adalah rezeki yang allah beri...syukur cl ..


wasalam

manzlie said...

salam hajjah zainab...


ituhlah yang ku cari...syukur


waslam

manzlie said...

salam boxhouse...


aminnn....


waslam

manzlie said...

salam dato imran pariss..

alhamdulilah...banyak yang kita boleh pelahjari dari beliau...syukur..

waslam

manzlie said...

salam cikgu mas...

nak pangggil pak itam cikgu itam lak ker...hehheheh


waslam

manzlie said...

salam hilmy...


aminnnn


waslam

manzlie said...

salam cikgu mas..

tn hji saad kena tengok cerita KETIKA CINTA BERTASBIH...
barulah faham...


waslam

honey said...

salam, alhamdulillah studio cl dikunjungi tetamu VVIP Tok Guru NA semoga TGNA dlm keadaan sihat walafiat dapat menyempurnakan ibadah serta menjalankan tugas dengan baik, amin.

For cl dlm film bila cinta bertasbih itu bakso ..... semoga ketemu ..... samada dicari atau didatangi, insyaallah,

ibnu marzuki al firdaus said...

dulu aku sokong n.ajis ni tapi bila dia anti kahwin budak, wa terus benci kat dia...

Mohamad Fitri B Mohd Azlan said...

salam,

semoga tok guru sihat wal afiat

manzlie said...

salam mohamad fitri..


amin....


waslam

manzlie said...

salam honey...


alhamdulilah...syukur


waslam

Mohd Saad Hamid said...

Salam ibnu marzuki

Hadis Riwayat Abu Daud:

"Barangsiapa mencintai kerana Allah, membenci kerana Allah, memberi (harta) kerana Allah, dan menahan kerana Allah, maka imannya menjadi sempurna."

Mohd Saad Hamid said...

Salam CL

Amiin. Syukran kerana mendoakan saya.

Saya juga mendoakan agar cita-cita tuan tercapai. Amiin ya Rabb al-'Alamiin.

YB said...

Salam CL

Berkat bila bersama orag alim, dan moga Tok Guru sentiasa sihat utk meneruskan perjuangan di bumi Allah ini. Takbir3x

wira said...

salam...

bertuah badan CL nie....

ainhany said...

salam CL

SUBHANALAH
betapa gumbiranya hati ni (tumpang jer)...bila tguk TGNA bersama kita , ziarah CL..masya ALLAH satu peluang dan kesempatan yg amaT berharga.
Saya turut AMINkan doa TOK GURU buat CL..muga dikabulkan......

PAK NGAH MAN said...

salam

seronok dapat berbual bual dengan tok guru

rosli said...

Salam CL,

Besntya tgk CL bersama TGNA. Semoga mendapat berkat

rosli said...

Salam CL,

Tahniah Rezeki, kereta berhias, tahniah jugak pada Hj saad

kucingorengemok said...

salam... seronoknya tinggal kat mekah, dok malaysia pun belum tentu dapat jumpa tok guru :)

manzlie said...

salam kucing goreng gemok


alhamdulilah..syukur ..dengan kunjungan nyer...tak terbalas cl , hanya doa cl pada allah swt semoga panjangjkan usia tok guru dan senantiasa sihat serta mampu memimpin kita ke jalan allah swt..insyalah

wslam

manzlie said...

salam pakngah man..

best borak dng beliau...


waslam

manzlie said...

salam tn haji saad..


amin... ya rabil alamin...

mekasih atas ingatan tuan haji tuh...


waslam

manzlie said...

salam rosli..


alhamdulilah...syukur..rezeki dari allah jua..

waslam

manzlie said...

salam wira..

alhamdulilah...

syukur..


waslam

manzlie said...

salam yb


amin....


waslam

PINATBATE said...

Subhanallah..!!
Mudah-mudahan bertambah keberkatan bilik studio Cik Lie kerana menerima kunjungan tetamu ..

Aki44 said...

Salam CL...
TGNA, kau tetap menjadi idola ku.