MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Thursday, 22 April 2010

" Jom Ikut CL Jalan jalan part 15...."

Bahagian atas sekali shopping complex Zam zam tower ni..
Sempat jugak cari minyak wangi ni yang di kirim oleh ' si dia'..takda lah...
Food court area tuh...besar kan...
Posted by Picasa

56 comments:

hjh mai said...

SALAM

hjh mai said...

salam...,

alhamdulillah....

U said...

Salam CL,

nak itut! itut!


VpeaceV

hjh mai said...

salam...
berjalan2 lagi kita...

hjh mai said...

salam...,

mlm tdi abg ipar saya Hj Hashim B. Hj Omar telah kembali ke rahmatullah...

hjh mai said...

salam...,

mohon doa dari semua agar roh arwah abg ipar saya tenang di sana dan ditempatkn d smping org2 yg briman...

manzlie said...

salam hajh mai..

taniah...ratu trekkk..Emas dan perak..


waslam

hjh mai said...

salam...,

masih lagi dlm kawasan zam zam tower...

manzlie said...

salam U...

taniah...gangsa..

nak apa..?


waslam

hjh mai said...

salam...,

dah lama tak bukak pdkm ni...rindu...

manzlie said...

salam hajah mai..


cl bawak semua orang berjalan jlan lah skg..


waslam

U said...

Salaam CL,

wah! minyak wangi apa tu yang 'si dia' kirim? belila banyak2 sikit, kasik saguhati kat kitorang...heheh

VpeaceV

Tahniah hjh mai, ratu pecut kita :)

manzlie said...

salam hajah mai..


insyalah...jgnlah risau...malam ni kan malam jumaat....nanti kita baca yassin beramai ramai yer..


wslam

U said...

Salaam CL.

Salaam takziah kepada keluarga Hjh Mai. Semoga almarhum Hj Hashim bin Hj Omar diberi keampunan dan ditempatkan dalam kalangan para solihin. Amin. Al Fatihah.

VpeaceV

Atikah said...

Salam cl,
Minyak wangi kasturi satu... heheherac

Atikah said...

Salam Hajah Mai,
Takziah buat akak sekeluarga...
Moga Roh abag ipar akak di tempetkan di kalangan para solohin... amin..

PINATBATE said...

Salam ...sungguh teruja tengok minyak wangi tuuu....

manzlie said...

salam dik tikah..


kasturi...ohh tidak ada lah dikk...

waslam

hjh mai said...

salam...,
terimakasih kpd cl n warga pdkm yg mendoakan utk arwahnya...

hjh mai said...

salam...
cl, tdi pagi saya ada sms cl, ada dpt tak..?

nadz said...

Assallamualaikum CL,
Lepas tengok Kaabah n MH , CL bawa ke Shopping complex...seronoknya tinggal kat makkah..damai hingga ke pusat membeli belah.

Kak Sidah said...

salam cl,

Terima kasih bawak kami jalan2..minyak wangi dulu tu ada lagi..ceria nampak wajah cl

tahniah pada hjh mai no 1 dan takziah atas pemergian abg ipar semoga roh allahyarham dirahmati allah..

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, cantik dan memudahkan utk jalan2 sambil shopping.

Amin.

tq.

ainhany said...

salam CL

amboi shoping pulak ye?
dah rasa mcm kt KLCC pulak..kalau mcm nie laksa shack boleh buka cawangan nie...:)

hati2 CL..pandang depan

mohdandmeriam said...

salam cl..wow dah beli minyak wangi untuk sidia ya..dah tak lama lagilah boleh makan nasi minyak ..

Rokiah said...

salam CL..

Tahniah & Takziah tuk Hjh Mai

Rokiah said...

CL, akak pun nak kasturi potiy tu... tak kan tak de.. x leh jadi nih!

YB said...

Salam CL

seronok sungguh berjalan jalan...

Rokiah said...

Kalau bab minyak wangi saya memang tak suka pakai minyak wangi tapi masa kat sana,kerana selalu sgt dipromot akhirnya saya jatuh cinta kat minyak wangi kasturi tuh!
Nyesal lak beli sikit...

rosli said...

Salam CL,

Best tu tmpt bershopping sakan....minyak wangi pun byk....saya suka.

Tahniah hjh Mai dan U.

مسافر_اسلام said...

Salam semua...salam bang Cl. Jalan2 dengan penuh kegembiraan. Berjalan sorang je ke?

Minyak wangi apa yang CL paling suka?

PAK NGAH MAN said...

salam,
kalau membeli tu ingat la orang KL ni

PAK NGAH MAN said...

salam,
beli la apa yang patut untuk warga PDKM ni

manzlie said...

salam pak ngah man...

pasai ingat kat orang kl lah cl duk pulun cari minyak wangi yang di kirim..tapi takda lah..dah habis..

waslam

manzlie said...

salam dik musafir..

cl suke minyak wangi King Abdul Aziz dan yang kedua Sultan..


wslam

manzlie said...

salam kak rokiah..

dah abish laa..kasturi...


waslam

manzlie said...

salam rosli...

alhamdulilah...jalan jalan beli barang tuh...heheheh


waslam

manzlie said...

salam mohdandmeriam..


nasi minyak???

sapa?


waslam

manzlie said...

salam yb..


seronok berjalan..


waslam

manzlie said...

salam hilmy..

boleh lah buat rujukan nanti..

waslam

manzlie said...

salam kak shidah...


alhamdulilah...
nak kirim ka?

waslam,

manzlie said...

salam ainhanny..


jangan pandang belakang ...



waslam

che'na said...

Salam CL,

Salam takziah kpd Hjh Mai dan keluarga.

Baru2 ni hubby `beli' minyak wangi King Abdul Aziz-memang best baunya and everlasting gak. Kat Zam Zam Tower tu nasi Istanbul dia best tau. Lps ni gi mana lg CL?

Zie said...

Salam CL,

Minyak wangi tu berape harganyer? Dan yang paling glamer kat makkah jenama apa ye..

مسافر_اسلام said...

Sultan adik suka gak..tp kat malaysia ini tak tau la ori ke rokel. Kalau kat Mekkah pun sama kan.
Tapi kalau minyak wangi King Abdul Aziz tak tau lagi bau dia cam ne.

razalisuriyani said...

salam CL...Tahniah buat Hjh Mai n U...Salam takziah jua buat Hjh Mai sekeluarga...

Wslm..

rezeki said...

salam cl

opsss knp tie tu ke depan, adakah mata ku yg silap

heheheheheheheheheheheheheheheh

ingat bp naik takpa , jgn pt naik hahahahahahahah

rezeki said...

salam takziah utk hjh mai dan keluarga

alfatihah buat arwah Hj Hashim B. Hj Omar telah kembali ke rahmatullah

manzlie said...

salam che na..


minyak wangi tuh peberet cl tau..ramai org sukee.

waslam

manzlie said...

salam dik musafir..

minyak wangi KING ABDUL AZIZ..still the best and top kat sini


wslam

manzlie said...

salam rezeki..

hmmm tie mana lak...!!!!

ada jer pak rezeki kita nih..hehehehe


wasalm

manzlie said...

salam zie...

paling galmour.KIng abdul aziz, sultan, kiswah, raudah...

ori sebotol King abdul aziz sr200


wslam

Imran Paris said...

En Li, errr....si dia pakai perfume apa? En Li pulak suka perfume apa ;-)

manzlie said...

Salam Dati Imran Pariss.

cl still suke..KING ABDUL AZIZ maa...


heheheheh


waslam

safiudin said...

salam sdr,

tahniah Hjh Mai dan U...

jom gi jalan-jalan lagi...

macam-macam ada.... siapa nak buat tempahan boleh juga kot (betul ke ni...)

ps: takziah buat Hjh Mai (Hj Hashim B. Hj Omar - Abg Ipar) telah kembali ke rahmatullah... semoga arwah di tempat kan bersama-sama orang yang beriman.. amin

kucingorengemok said...

salam
menarik betul food court dia tu, harganya 'menarik' juga ke?