MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Saturday, 3 April 2010

" Jumpa blogger lagi - keluarga Zailan.."

Bersama mereka di D saji..cl telah di sapa oleh isteri saudara zailan tadi(duduk 2 dari kanan)....
Seketika di studio PDKm...alhamdulila
Tidak mahu melepas kan peluang....
Sempat ibu bapa mereka bergambar di sini..alhamdulila


P/s; Jutaan terimakasih atas pemberian hadiah yang diberikan oleh saudara Zailan ituh...syukran
Posted by Picasa

43 comments:

CM said...

salam

CM said...

salam

moga en zailan sekeluarga beroleh umrah yg mabrurr

CM said...

salam..

pati tiada siapa yg lepaskan peluang nk bergambar di studio PDKM tu..

Zie said...

Salam CL,
Seronoknya ramai yg buat umrah kali ni, yang ni en. zailan pula.. moga mabrur umrahnya

Mama Miraki said...

salam

seronoknya terima tetamu selalu.....bilalah nak dapat peluang macam ni kan

مسافر_اسلام said...

Salam Cl....ramai yang datag jegok CL di Mekkah.
Krim salam malaysia di sana ya.
Syukran dokan ayah MI.
Salam

nadz said...

Assallamualaikum CL,
Seronoknya tengok depa pi studio PDKM. Alhamdulillah.
Bilalah pula mama nadz nak dapat ke Makkah lagi...

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam cl,

ramai betul tetamu cl...

S said...

salam,

Cl jenuh melayan tetamu Allah.
dapat pahala banyak tu.

bulan depan IP kemudian disusuli Ummi.
Alahai ... bila plak giliran kak S n abg Mgt.

tahniah CM no 1

Mama Tanjong said...

Salam CL.
Salam semua warga PDKM.
Satu hari saya tengok studio PDKM...nak posing kat situ. Boleh kan

rezeki said...

salam cl

alhamdulillah , moga dirahmati selalu

tentu seronok semalam dan meriah sekitar MH dan dataran kaabahkan, malam jumaat

bilik al safwah still penuh ka ?

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, kunjungan Tetamu Allah utk CL berpanjangan semuga mendapat Umrah yg Mabrur.

Amin.

tq.

manzlie said...

salam cikgu mas..

taniah..Ratu trekk kembali mengegar pesada trtekk..pingat emas dan perak dan gangsa..
sapu bersih nohhh


wslam


waslam

manzlie said...

salam cikgu mas..


amin....moga berolehlah hendaknyer...

waslam

manzlie said...

salam cikgu mas..

ramai lagi taknak lepaskan peluang bergambar nih...

mlam karang asraf akan dtg jumpa saya..


waslam

manzlie said...

salam hilmy..

alhamdulila..
moga di berkati hendaknyer..


waslam

manzlie said...

salam rezeki..


aduhai..cl dah 2 minggu kepenatan nih...100% penuh skg...

banyak booking kena tolak dah..


waslam

manzlie said...

salam kak s..

insyalah nanti adalah rezeki akak tuh..jgn risau..cl doakan jua


waslam

manzlie said...

salam mamamiraki...

alhamdulila
seronok jugak dapt berjumpa teman teman baru kan...

waslam

manzlie said...

salam zie..


syukur...
depa semua seronok jugak..

waslam

manzlie said...

salam mama tanjong..


alhamdulila...
semua seronok berjumpa malam tadi...


waslam

manzlie said...

salam nadz...


insyalah nanti adalah tuh rezeki ke mari...


waslam

manzlie said...

salam musafir...


alhamdulila

moga lekas sembuh hendaknyer bapa adik tuhh..
insyalah


waslam

manzlie said...

salam hajjah zainab...


alhamdulila..
tetamu allah semua nih...syukur dapt berjumpa dng mereka..

waslam

Atikah said...

Salam Cl,

Seronok tengok wajah ceria mereka...
Moga mereka mendapat umrah yg mabrur hendaknya..

ZailanMY said...

pembetulan,

saya masih berada di malaysia. jaga anak anak. isteri saya menemani ibu bapa dan saudara mara pergi ke sana. kalau di panjangkan umur, di lapangkan masa , di murahkan rezeki dan dijemput kembali oleh Yang Maha Esa, Insya Allah akan kesana lagi nanti.

CL, ini tak habaq kat dia org lagi nih, sure terkejut besar meraka, gambar dah masuk blog femes ni. hehe

rosli said...

Salam CL,

Tahniah CM, sapu habis

CL, bestnya dapa tetamu lagi, murah rezki CL ni.

manzlie said...

salam dik tikah..


amin....


waslam

manzlie said...

salam zailan..


hahh..tu kan satu pergorbanan yang bagus gak...
alhamdulila..


syukur


waslam

YB said...

Salam CL

Moga sentiasa gembira melayan tetamu. Insyaallah ada keberkatannya.

che'na said...

Salam CL,

Tahniah CM.
Wah! Meriah CL dgn pengunjung

manzlie said...

salam che na..

alhamdulila...

rezeki dapt jumpa mereka..


wslam

manzlie said...

salam rosli..

ye lah...

rezeki kan dapt berjumpa dengan depa


wslam

manzlie said...

salam yb...


alhamdulila..

seronok melayan tetamu allah nih...

syukur


wslam

Dr Ridzwan Bakar said...

salam CL,
Tahniah! Teruskan senyuman ketika menyambut tetamu. Pahala banyak insyaALLAH.

Kak Sidah said...

Salam CL,

selamat menyambut tetamu yg datang, dah ramai yg datang yer cl, tak sunyi lagi cl disana..semoga umrah keluarga en. zailan umrah yang mabrur insyaallah..

sonata anak kancil said...

salam....sentiasa murah rezeki CL...tak lah kesunyian....sentiasa dikunjungi oleh tetamu dari Malaysia....celebriti PDKM!!!

manzlie said...

salam dr ridwan bakar...


amin.....


waslam

manzlie said...

salam kak shidah..


alhamdulila..syukur dapt terima kunjungan dari mereka..

waslam

manzlie said...

salam cikgu sonata..


alhamdulila..

dapat mengerat takan tali sirahturahimm..insyalah


waslam

qaseh mas said...

Salam Tn Hj CL
Alhamdulillah jumpa blogger lagi...
boleh eratkan silaturrahim dan ukhuwah

SUHAIMI said...

salam CL...

studio PDKM...studio idaman

safiudin said...

salam sdr,

tahniah CM....

syukur.. tetamu datang dah pergi bertemu sdr...

pertemuan yang menyatukan kita sesama manusia....