MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Thursday, 8 April 2010

" Pengerusi Masjid Muadz datang..."

Bertemu kita kembali di sini....alhamdulila
Siapakah Jejaka yang terselit di situ..(dua dari kiri) ?
Pakngah man Kirimkan barang barang untuk CL tuh...Mekacih...
Sambal Tempe kiriman Hajah Maya dan Paste Bakso kiriman Hajah Mahani..Cm jgn jeles...
Posted by Picasa

50 comments:

Zie said...

Salam CL

Zie said...

Salam CL,
Alhamdulillah, ramai yang datang ziarah CL.. seronoknya mengerjakan umrah dan menjadi tetamu Allah.

Zie said...

Salam CL,
Banyaknya stok makanan CL, patutlah dah lama tak berasap dapur CL. Murah rezeki... nak sikit sambal tempe tu. hehehe

PAK NGAH MAN said...

salam
seyum aja pengerusi

SiNoMoSa said...

salam CL

cop no.5 hikhik..
smg CL sihat selalu..

boxhousestudio said...

bestnya ada ramai kawan-kawan yang mulia hati...Syukur Sangat-sangat....happy!!!

Azima said...

Salam Cl,

Happy le..slalu je ada yg mengunjungi Cl tu..ada buah tangan skali tu..

Cl,stok dah banyak..bila nak berasap dapur tu...???hehehh

Wassalam

PINATBATE said...

murah rezeki betul cikLie ni..

Kak Sidah said...

Salam Cl,

Banyaknya makanan..murah rezeki CL..dan juga murah rezeki yg memberi.

Rozali said...

Assalamualaikum CL

kirim salam kat Pengerusi Masjid Muaz bin Jabal

Wassalam

shami2 said...

Salam CL....

Alhamdulillah....

Rezeki dari sahabat sejati merangkap macam sedara sendiri...kan
Wuish sambal bilis ker tuh....
2, 3 hari lagi boleh buat kenduri lagik tuh...hehehh

ooooopss kasi sihat dulu nahhhh...karang kami semua tak dapat n3 baru.....hahahah
Psssssst zie tahniah....arr

Syima aikk chop hehehehh

P/S: CL malam ni malam jumaat....jangan lupa doa untuk kami semua yerr...sob..sob..sob mekacih nohhhh

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

alamak...punyer ler banyak stok makanan CL...buat buat kenduri lagi nampaknya. nanti CL dah sihat leh masuk dapur...kasi berasap sikit itu dapur...

Hajah Zainab bt Abdullah said...

tahniah zie...top 3!!


pak ngah man...byk kiriman pak ngah ya...murah rezeki pak ngah nanti..

Catatan Peribadi Rusyaini said...

Salam CL,

Murah betul rezeki Cl ni. Ada saja org ingat. Ni makin naik gamaknya nanti. Alhamdulillah... rombongan dr sini dah sampai.

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, kunjungan Tetamu Allah berpanjangan + buah tangan yg dibawanya menghilangkan rasa masakan M'sia, mudah2an makin berselera lagi hendaknya.

Amin.

tq

manzlie said...

salam zie..

taniah..ratu trekkk


Sapu bersih noohhh


waslam

manzlie said...

salam zie..

nak sikit mintaklah kat hajjah maya...heheheh


waslam

manzlie said...

salam pakngah man,,

ye lah tuh...heheheheh

hepi agaknyer..


waslam

manzlie said...

salam shima..


alhamdulila...cl dah sihat..


walsam

manzlie said...

salam boxhouse


syukur punya ramai teman teman yang mulia dalam pdkm nih...alhamdulila


waslam

manzlie said...

salam azima..

takleh berasaplah dapur sebab...guest penuh dalam ni..takut kena komplen nanti


waslam

manzlie said...

salam wan..

alhamdulila...ramai yang memberi..

wslam

manzlie said...

salam hajjh zainab..


alhamdulila..syukkur..

nanti aar


waslam

manzlie said...

salam kak pinat..

alhamdulila syukur dng rezeki yang di terima


waslam

manzlie said...

salam kak shidah..


syukur...pakngah man beri..

waslam

CM said...

Salam CL

fuuuhh jelesssssssssss betullah...amboiii dia tu..


pssst,ada kopi jantan tu..bagi pak itam sikit..

manzlie said...

salam shima

alhamdulila

sudah sihat...syukur


waslam

manzlie said...

salam rozali...


insylah nanti cl sampaikan..


waslam

manzlie said...

salam shami...


alhamdulila..

insylah..nanti saya doakan yer..


waslam

CM said...

salam..

pak ngah,takkan CM tak dapat kitakan geng!!!sambal tempe tu boleh order tak?

CM said...

Salam CL


jejaka yg terselit tu kalau nk tahu sapa kena tanya che na kan? dia mesti tahu sapa?

manzlie said...

salam cikgu mas..


nak bagi pak itam...kopi tuh...boleh apa salhnyer heheheheh


waslam

manzlie said...

slaam cikgu mas.


ye lah..kita kena tanya che na lah..spakah jejaja tuh..?

mana che na nihhh?



wslam

Imran Paris said...

En Li...saya cop sambal tempe tu ye kalau En Li tak abis...hehehe. My FAVORITE :-).

Err...pandai En Li amik gambar Pengerusi Muadz duduk di kerusi, ada kelas.

mama ju, said...

Salam CL

Wah Pengerusi Muaz... dah kesana lagi? Rezeki....

CL Minum ke kopi jantan?

che'na said...

Salam CL,

Tahniah Zie, juara hari ni.

Jeng..jeng...Sorry bz, baru balik spital. Wah seronok reramai berbual, x ingat isteri kat rumah ke... Mesti meriah bilik 1205, Pengerusi dan kwn2nya pun ada.

Bestnyer sambal Kak Maya dan soto Hjh Mahani tu...akak buat lebih sikit utk sy ni.

manzlie said...

salam dato Imran..


Tu lah...duk tunggu dato mai nih...leh makan dng Cl sekali...hhehehe

wslam

manzlie said...

salam mamaju..


tak tau lagi...nanti cl cuba nohhh


waslam

manzlie said...

salam che na..

nak tau cerita...

ustaz bersedih sebab isteri tersyang tak da.duk teringat tuh...sampai nak mai bilik cl pun dia duk lupa...hehehhehe


waslam

che'na said...

Salam CL,

x pe..ada rezki sy mai plak lain kali. Kirim salam kat depa ya...nak menyahut panggilan di rumah tercinta plak. Ma'assalamah

rezeki said...

salam cl

kopi jantan heheheheheh apalah agaknya rasanya , tak penah try lagi hehehehehe

silversarina said...

Wah, gang pengerusi masjid datang dengan bingkisan kopi jantan nya ... murah rezeki CL, ramai yang datang ziarah , Alhamdulillah .

rosli said...

Salam CL,

Tahniah Zie,

CL, makin murah rezki, Amin.

S said...

salam,
cl,
alhamdulillah.
orang berbudi CL merasa.

smoga mereka semua sihat dan dapat mengerjakan ibadat dengan sempurna,

My Life said...

alhamdulillah

manzlie said...

salam che na..


insylah nanti cl habaq noohhh

waslam

manzlie said...

salam rezeki..

cuba lah rasa..mai secawan....


waslam

manzlie said...

salam silversarina..


alhamdulila

berkat depa semua mai...

waslam

PAK NGAH MAN said...

salam, CM nak sambal tu datang rumah la

safiudin said...

salam sdr,

tahniah zie... pulun sakan... nampaknya...

Alhamdulillah, syukur..

banyaknya sdr terima barang-barang.. hah! ni cukup stok sampai hujung tahun...

macam-macam menu boleh disajikan.. untuk rakan-rakan yang datang menziarah sdr..