MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Tuesday, 13 April 2010

" Silent Reader dari Pulau Pangkor Datang...;'

sempat bergambar bersama keluarga...
Mieza hassan (dua dari kiri) bersama ibu bapa dan adik adiknyer..
Sempat Cl menjamu mereka minum petang di bilik CL..alhamdulilah
Jutaan terimaksih kerana pemberian ikan bilis dari pangkor nih..
melihat permandangan kaabah dari dalam bilik...

48 comments:

Zie said...

Salam CL

PAK NGAH MAN said...

salam

Zie said...

Salam CL,
banyak dapat ikan bilis pangkor

PAK NGAH MAN said...

salam,
orang perak pulak datang ya

manzlie said...

salam Pakngah man dan Zie..

taniahh...

Juara Bersama Raja/Ratu Trekk..
Pingat emas...



waslam

manzlie said...

salam zie..

alhamdulilah..rezeki dari allah..

waslam

Zie said...

Salam CL,
Kirim salam pada Mieza Hassan, moga mabrur umrahnya bersama2 keluarga.

Banyak dah stok makanan, bila CL nak masak sambal bilis + tempe.. hehehe

manzlie said...

salam pakngah man..

yup dari Pangkor island lak tuh...

baik depa semua tuhh

waslam

manzlie said...

salam zie..

dah masak dah arituh masa tok guru mai..


waslam

Kak Sidah said...

Salam Cl,

Lagi tetamu alhamdulillah, dapat buah tangan ...

Zie tahniah no 1, pak ngah man jugak

Kak Sidah said...

Salam cl,

Akak ptg ni nak masak sambal goreng tempe + ikan bilis + tahu dan sambal sotong, nanti cl balik akak masak yer...

Zie nak makan malam mari la..

rezeki said...

salam cl

orait, stok semua dah ada, tinggal nak pakai apron je tau hehehe

biasakan cl , bilik kalis bunyi, kali ni cl minta boss siapkan utk cl bilik kalis bau hehehe

baru boleh beroperasi dapur tu

heheh

ok cl, see u tommorrow morning

wasalam

Rozali said...

Salam CL

gambar n3 ni ada masaalah kut
yg pertama je tersiar
maaf

Mama Tanjong said...

Salam CL
Salam semua.
Tahniah Zie.
Mama tolong perisi ikan bilis je jadi le. goreng dgn bawang dan cili kering. Boh kicap.. Lapaq pulak.

mfisma said...

Salam CL..mana gamabr2 semua hilang..ke computer ana yg problem..gamabar pertama ada..

Zie said...

Salam,
Gambar pertama je keluar..
jangan betulkan komputer anda.. hehehe

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

nampaknya tak putus2 CL ada tetamu...alhamdulillah!

Hajah Zainab bt Abdullah said...

dah ada semua gambar...tadi memang gambar pertama jer...

manzlie said...

salam hajh zainab..

alhamdulilah..rezeki dari allah swt...syukur cl


waslam

manzlie said...

salam mfisma..


ok dah tuh...ada gamabr kan..

waslam

manzlie said...

salam rozali...

jgn betulkan pc anda..

gamabr ada tuhhh hehehh

waslam

manzlie said...

salam kak shidah..


ok..nanti cl makan di rumah aaakak yer..


waslam

Hajah Zainab bt Abdullah said...

tumpang sembang sat...

pak itam, lama kita tunggu CL masuk ke dapur ya..
CL teramat bizi lah..no time..bz bz bz...very2 busy.

manzlie said...

salam rezeki....

nanti cl pakailah apron tuhhh


waslam

manzlie said...

salam mama tanjong


terimakasih mama...


waslam

sonata anak kancil said...

salam : alhamdullilah - sentiasa CL dikunjungi tetamu dari Malaysia....tak lah rasa kerinduan kan - kan.....buah tangan dari M'sia tak susah2 nak cari kat sana....

manzlie said...

salam hajh zainab..

nanti cl masuk lahhhhh
jgn risau


waslam

SUHAIMI said...

salam CL

boleh buat sambal tumis ikan bilis la........

manzlie said...

salam suhaimi..

dah masak tadi sambal tumis nyer..heheheh


waslam

manzlie said...

salam cikgu sonata..

ye lah...ramai yang dtg..taklah rasa sunyikannn


waslam

Ummi Humaira said...

salam Cl..

seronoknya dpt bekalan terus menerus dr tanahair..semua jenis buah tangan dr kenalan / tetamu Allah yg baik hati.

masa muda2 dulu akak pernah buah sambal jambi dgn ikan bilis . lebih kurang serondeng ler juga ..
tp sekarang dah maleh...

Pak Man laksam said...

Salam CL,
Meriah sungguh.....sentiasa ada tetamu.

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, semakin ramai Tetamu Allah berkunjung utk CL.

Amin.

tq.

che'na said...

Salam CL

Tahniah ZIe n Pak Ngah Man

Best sambal ikan bilis tu ... alhamdulillah Yusof dah slmt smpi tghari td. Dia kirim salam CL, tkasih atas layanan dsb.

manzlie said...

salam che na..

alhamdulilah..syukur dah selamat sampai ustaz yusoff..

tak sbar lagi bila nak mai dng che na nih..?


waslam

manzlie said...

salam ummi..

ye ker,,,
mesti best kan sambal serundin gtuh


waslam

manzlie said...

salam hilmy..


alhamdulilah...rezeki dari allah swt..


waslam

manzlie said...

salam pakman laksam..


alhamdulilah...

syukur padanyer.



waslam

rosli said...

Salam Cl,

Tahniah Zie, Pak Ngah Man,

CL, semakin murah rezki dan dikenali ramai....dapat kawan baru dari P.Pangkor, lepas ni boleh buat perjalanan dari pulau ke pulau pulak...mesti best...mula dari langkawi, penang, pangkor, p. angsa, p.besar dan kepulauan riau pulak. Nampak fresh ikan bilis tu....Murah rezki. amin

Atikah said...

Salam cl,
Alhamdulillah... setiap hari mendapat kunjungat tetamu dr malaysia... pasti terubat rindu kan...

YB said...

Salam CL

Boleh masak sambal ikan bilis lah. Pangkor punya org kata baik.

manzlie said...

salam yb..

yup..memang best ikan bilis pangkor kan..


waslam

manzlie said...

salam rosli..


alhamdulilah..cl dapt satu keluarga angkat tuh..baik mak dan abah mieza tau..


waslam

manzlie said...

salam dik tikah..


alhamdulilah...rezeki dik


waslam

boxhousestudio said...

aduhai Cl...aktifnya Cl ni...bagai tak berehat diri itu...Syukur lah...mengeratkan sillaturrahim ni besar pahalanya...Alhamdulillah...

safiudin said...

salam sdr,

tahniah zie dan pak ngah man...

ikan bilis dah dapat....hihihihi

boleh le masak nasi lemak... sambalnya ikan bilis..... walah!...

miezahassan said...

salam CL..mieza sekeluarga dah selamat smpai Msia Isnin lepas. Terima kasih byk2 tas layanan CL yg TIP TOP..family dok puji baiknya CL..dlm dok bz still boleh layan kami mcm dah kenal lama. Abah mieza ada pesan, kalau nk dtg pangkor-jln2, mencandat sotong, memancing..bgtau je kami..insyaAllah semua bisa diatur :)bloggers lain pon dialu-alukan.
Pada bloggers lain, nk pesan ikan bilis tu pon tak jadi masalah..insyaAllah boleh diuruskan. Setakat ni ramai yg ckp ikn bilis pangkor the best even mahal sket.
Sekali lagi CL..terima kasih byk2..Allah saja yg dpt balas budi baik CL..ada rezeki, kita jumpa lagi..

S said...

salam,

CL,
Alhamdulillah... tak putus tetamu datang ziarah CL.