MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Thursday, 22 April 2010

" Suelastri Datang..."

Sebelum makan chicken mandey tuh...
hadiah dari sue...jutaan terimakasih yer
Bergambar di 'studio' PDKM...
Bersama ibu tercinta sebelum pulang ke penginapan mereka


44 comments:

razalisuriyani said...

lam CL...Internet problem lagi...

razalisuriyani said...

Tapi...kali nii...hero nya dah ditukar yee...

razalisuriyani said...

Gamber yg lain x de...

manzlie said...

salam kak su.


taniah..Ratu trekkk..Emas, perak dan gangsa.


wslam

manzlie said...

salam kak su..

hero hindustan tuh..


waslam

manzlie said...

salam kak su..

semua gambar ada tuh..


waslam

nadz said...

Salam CL,
Tahniah kerana CL sentiasa diziarah ,dikunjungi ..Bumi Makkah yang berakah.

SUHAIMI said...

Salam CL...

dikunjungi tetamu lagi.......Alhamdulillah

razalisuriyani said...

Salam CL At this moment still same...he...he..speacking London lah...1 jeer...wslm...

razalisuriyani said...

Salam pada warga PDKM...semua....adakah anda ada nampak gambar2nya dari bumi...Puncak Alam...niii.. satu jer...THKVM

Ayah Zain said...

salam cl,

salam ceria, seronok terima kunjungan yang tak putus2

مسافر_اسلام said...

Salam semua warga PDKM, fajarsubuh menyeri paagi anda. Oh ya...bang samad tu dapat hadiah apa ye...macam pen je dari jauh. ye ke...hehehe...

Rokiah said...

Salam ziarah CL...
Salam ziarah sume warga PDKM...
Semoga Sihat dan dimurahkan rezeki.

Rokiah said...

Amboi Kak Su...
Laju sungguh memecut, makan apa yer?

farah said...

Salam cL,

Pagi hari makan celagi,
Sambil berjalan kerumah nyonya,
Kejadia semalam berulang lagi
Kesilapan manusia atau dunia maya.

Rokiah said...

Ha'ah la Cik Li, gambar yg pertama jer ada ni (Sue ngan Abg Somad tuh) gambo yg lain x de la...

Ma Yusof said...

Salam Cl n All,

Lebar senyum Bang Samad...

rosli said...

Salam CL,

Tahniah Razalisuriyani....laju.... sapu habis semua pingat tu..

CL, bertambah lagi sorang rakan PDKM yang ke studio CL. Semoga murah rekzi. Amin

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, kunjungan Tetamu Allah utk CL berterusan.

Amin.

tq.

Yem0805 said...

Salam CL,

Pemniat Abg Samad tuhh

CM said...

salam..

aiiik gambar lain tak de,gambar sue dgn abg samad jer ada,macam nk fishingg i punya jeless jer ni..


amboiiii abg samad senyumm lebarrr...menciiii..

shami2 said...

Salam CL....

Alhamdulillah...dah kuar gamabr...
gambar jenazah dah ada, gambar bang samad pun ada lepas gambaq bang samad tu tak der pulak...gambar..sangkut lagi kaa

Amvoii2 bang aji samad...suka dia dapat hadiah aar....femes jugak dia macam boss dia kan....terkenal seluruh alam maya...hikks

Atikah said...

Salam CL,
Gambar abang samad ngan Kak sue jer keluar... gambar2 lain tak nampak ler... :)

kirim salam kat kak sue... selamat menunaikan ibadat umrah buat kak su...

Noor said...

Salam CL..

alhamdullilah.. ramai yang mai melawat CL.. aik??.. awat ada gambaq sue & bang samad je.. gambaq lain2 p mana arr??.. salam utk sue & selamat menunaikan umrah..

psstt.. nie misti ada yang jeles guling2.. ahikss

shami2 said...

Salam CL...

Tdi baca n3 CM yg sedey tu ..mai sini pulak tgok bang aji lagu tu....rasa cam masam manis larr pulak....pak itam ...aar pepagi nih...

sssssssh naper bole sebut pak itam nihhhhh ampun...mak itam

Azima said...

Salam CL,

Amboi senyum manjang jer Abg Samad ngan Kak Su tu..eeee mesti ada yg jeles ni!!

Selamat menunaikan Umrah buat Kak Su dan bonda tersayang..semoga dipermudahkan segala urusan di sana dan mendapat Umrah yang mabrur..AMIN

Wassalam

Azima said...

Salam CL,

Nape ada gambar bang Samad n Kak Su jer tu CL...????

Kak Suriyani...tahniah

YB said...

Salam CL

Ceria sungguh Abg Samad tu..

safiudin said...

salam sdr,

tahniah razalisuriyani... hah! ni juara baru ni....

yup, tetamu datang lagi ziarah sdr.

eh!,eh!, abg samat (tentu dah jadi jejaka idaman....) pun dapat hadiah juga ya...

S said...

salam,

manaaaa laaa CM ni ????

majuk ker??? ahaks

razalisuriyani said...

Salam CL...Terimakasih...Cik Rokiah, En Rosli, Cik Azimah n En Safiudin... kebetulan belum terlelap lagi...tapi sebaik je komen..hujan lebat...syukran....terus lariiii.... wslm.

CM said...

salam..

aiiik tersedak saya di seru kak S yg cute ni...CM ada ni...memandang sayu ke gambar tu dengan mata berkaca,ahakkk.hihihi

PAK NGAH MAN said...

salam, CM jangan marah ya.. abg samad terima buah tangan aja tu..

S said...

salam,
Pk Ngah Man,
Hadiah yg Sue bagi tu adalah kiriman dari CM. heheheeee

Kak Sidah said...

Salam Cl,

Kirim salam kat Sue..semoga mendapat umrah mabrur

ramai sungguh kawan menjadi tetamu cl, seronok walaupun dok jauh tapi ramai kawan dari msia datang..tak rasa sunyi kan cl..

che'na said...

Salam CL,

Tahniah razalisuriyani.

A..aah n3 kali ni ada satu gbr je..Awat jd lagu tu CL. Seronok bg Samad tu ya dpt hadiah dr Sue. x rugi dpt boss mcm CL. CM jgn merajuk ya! Bg Samad ori kan ada. Apa mencii tu CM!

taj said...

Salam CL,

mohon buka email CL, ada pesanan penaja...Tq

razalisuriyani said...

Salam CL...Ha...tu..dia gambar dah ada semua....camna CL buat dah x yah delete 1st n3.....dah canggih yer...

razalisuriyani said...

Sorry salah info...tuu...yg lepas Bung Samad tuu..ada 1 lagi x keluar kann..wslm.

CM said...

salam..

hahh tu dia nmpk dah wajah manis sue..

Rokiah said...

Salam ziarah sekali lagi CL...
dah okey nih! sume gambar dah ada, siaran langsung berjalan lancar he he he.

rni said...

Salam CL,
Bungg Samad????? Jejaka idaman MALAYA........

rezeki said...

salam cl

S for samad kene dgan S for sue hehe

S dgn CL , oooo tak match hahaha

samad ada quota lagi ke heheh

Imran Paris said...

En Li....seronokkan jumpa kawan2 baru, saya pun tak sabar nak jumpa sabahat baru yg glamour di Makkah.