MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Sunday, 18 April 2010

" Nite at Haram..." - Entry yang ke 1000

Subhanallah.......
Masyallah....
Cantik kawasan Sae'i yang baru di buka...
Posted by Picasa

62 comments:

Zie said...

Salam CL

Zie said...

Salam CL,
Indahnya malam di Masjidil Haram

Zie said...

Salam CL,
Alhamdulillah, CL antara insan bertuah yang sentiasa mengalami suasana indah di Masjidil Haram

Zie said...

Salam CL,
N3 ke 1000. Tahniah CL

Terima kasih kerana berkongsi pengalaman ini. Semoga Allah memberkati anda. Amin

Azima said...

Salam Cl,

Wow dah n3 ke 1000 ni...

Azima said...

Salam Zie..

Heheheh..nak tumpang kreta berhias Zie ni..jangan mare yer!!

Tahniah..ratu trek N3 ke 1000

Azima said...

Salam Cl,

Alhamdulillah CL,pemandangan yang
sungguh mengagumkan..Keindahan MH yg tiada tandingan..

Thanks CL kerana begitu setia berkongsi pengalaman di sana..semoga hidup CL diberkatiNya..AMIN

Wassalam

Zie said...

Salam Azima,

Takde niat buat kereta berhias, sian yg lain... pjg2 4, 5 cukuplah

manzlie said...

salam zie..

taniah...Ratu treekk entry ke 1000

sapu bersih nohhh..Top 4..

waslam

manzlie said...

salam zie..

waktu malam memag indah disini...

syukur


waslam

manzlie said...

salam zie..

mekacih atas ucapan mu ituh


waslam

manzlie said...

salam azima..

mekacih atas sokongan anda semua..

waslam

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, cantik + Indah MH waktu malam memang menarik hati kesana. Makin lama makin menarik suasana MH. CL doakan saya kesana jua.

Amin.

tq.

U said...

Salaam CL,

MasyaAllah, indahnya MH bermandikan cahaya. Semoga hidup kita semua juga diterangi cahaya iman sentiasa.

Wah, PDKM dah mencapai entri ke 1000! Syabas dan tahniah, CL! Terima kasih atas perkongsian suasana terkini di bumi barakah bersama kami yang sentiasa merinduinya. Semoga hidup CL sentiasa dalam limpahan rahmat dan kasih sayangNYA. Amin.

p/s : Suka gambar close-up laluan Saie yang baru tu. Cantik! :)

VpeaceV

Rokiah said...

Salam ziarah CL...

SUHAIMI said...

Salam CL

Cantik....suasana malam di MH

SUHAIMI said...

tahniah untuk N3 yg ke 1000

Rokiah said...

Alhamdulillah PDKM dh smpai n3 yg ke 1000. Tahniah buat CL untuk n3 baru ni....

Rokiah said...

Tanpa sume N3 PDKM yg begitu meruntun jiwa siapalah kami kt Mesia nih!!

Mohd Saad Hamid said...

Salam CL

MasyaAllah. Cantiknya MH ketika malam.

CL nampak tak saya kat situ? Hehehe. Berangan jer la aku ni.

Rokiah said...

Saya pun terpegun melihat MH yg bermandi cahaya tuh!! Rindu makin sarat dalam dada tengok gambar tuh, doakan kami ke saan lagi CL hu hu hu.

Rokiah said...

Doakan kami ke sana lagi CL...

p/s: pembetulan yg td tu salah eja la pulak... he he.

Nani said...

Salam...menambahkan kerinduan kepada Masjidil Haram...hati ingin ke sana lagi...tapi komitmen kat sini blum membolehkannya lg... tahniah CL di atas entri yg ke 1000...teruskan usaha murni ini...dan followers pun semakin ramai...

Rokiah said...

Laluan Sa'ie kat tingkat atas tu ada air zam-zam tak CL?

CM said...

salam CL

wowww n3 ke 1000,CM suka angka seribu...tahniah CL...moga angka 10,000,100,000 juga menjelma insyaallah...

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam CL,

subhanallah! indahnya pemandangan..rindu tetiba di hati ini.terasa mau ke sana di saat ini!!

Ayah Zain said...

Salam CL,

subhanaALlah,cantiknya kawasan sae'i itu.

Hajah Zainab bt Abdullah said...

1000! 1000! 1000!
wow..wow..wow..
tahniah CL..tahniah CL..tahniah CL..
kak nab gembira ni...hiks
all the best to you..
May Allah Bless you now and forever..
keep up the good work..
we followers shall always respect you for the courage & strength that you have...
sesungguhnya kami semua amat menyayangi mu...:D
berbahagialah di Kota Suci Makkah Al-Mukarramah..

PAK NGAH MAN said...

salam, alhamdullilah walaupun banyak mana kita melihat haram tak akan jemu mata memandangkan....syukran

PAK NGAH MAN said...

salam, macam mana dah selesai ka pengkebumian arwah ahmed tu

Noor said...

salam CL..

tahniah untuk N3 yang ke 1000.. teng kieu banyak2 cl.. kerana tak pernah jemu2 utk meng'update' perkembangan terkini MH.. walaupun kak ngah tak berada disana.. namun dengan entry2 CL.. terubat ghindu kak ngah pada MH.. hanya Allah SWT yang dapat membalas segala jasa baik bang jamil..

Rokiah said...

Takziah buat keluarga arwah.. Al-Fatihah, semoga rohnya dicucuri rahmat.. Ameen.

CM said...

salam...

rasa terharu bila tau ni n3 ke 1000,kagumm dan amat berterimakasih dgn usaha dan pengorbanan cl menghidupkan blog ni...moga balasan syurga untuk CL..

manzlie said...

salam noor..


insyalahh..nanti akan cl apaprkan entry enttry yang menarik..

wslam

manzlie said...

salam pakangah man..


masih belum lagi keluar dari hospital...

susah nak dapt kan tanadantangan kot?

waslaM

manzlie said...

SALAM HAJJAH ZAINAB.

MEKACIH ATAS KATA KATA SEMANGAT TUH..


WASALM

manzlie said...

salam ayah zain..


alhamdulilah...memang cantikkan ...


waslam

manzlie said...

salam cikgu mas..

syukur...cantikkan suasana di sini..

waslam

manzlie said...

salam rokiah...


pasti mengamit kerinduan kan..


waslam

manzlie said...

salam nani


pasti mengamit kerinduan saudari ke sini lagi..


wasalm

AZIZ said...

Salam CL, MasyaAllah tak sabar nak ke sana...

manzlie said...

salam suhaimi.

alhamdulilah..

mekacih


wasalm

manzlie said...

salam hilmy..


alhamdulilah...cantik sungguh permandangnnaye


waslam

manzlie said...

salam U..

alhamdulilah...

JUTAAN terima kasih juagak atas sokongan andan semua


waslam

manzlie said...

salam aziz..


insyalah nanti sampailah kesini..

waslam

manzlie said...

salam tn haji saad.


rasa rasanyer nampak kot...?heheheh


waslam

cun09 said...

salam...
tahniah untuk n3 yg ke 1000 dan pic yg sangat2 canteeq...

*** terasa rindu untuk kembali di MH***

che'na said...

Salam CL,

Tahniah Zie, tahniah CL utk n3 ke 1000.

Cantik pemandangan di MH, bergemerlapan dan bercahaya. Dataran Kaabah sentiasa ada jamaah bertawaf sepjg masa.

rosli said...

Salam CL,

Tahniah Zie

CL, nampak cantik sebelah malam kawasan saie tu, MH mmg cantik sgt, tak jemu mata memandang

manzlie said...

salam cun..


memang nampak cantikkan


waslam

manzlie said...

salam che na..

jutaan terimakasih atas sokongan che na jugak dan semua


waslam

manzlie said...

salam rosli..


memang nampak cantikkan pada waktu malam..


waslam

Bunga Kenanga said...

salam cl, I'm weeping while looking at these 3 pictures and with the background nasyeed... it's so touching... Allah is Great!!

razalisuriyani said...

salam...CL..sorry lambat tinggal jejak... Subhanallah begermelapan cahayanya ya...

razalisuriyani said...

Eh! Lupa lak nak ucap tahniah buat CL yg setia ...dan pada Zie juara n3 ke 1000 nii..

Atikah said...

Salam Cl,
Subhanallah... Indahnya MH...

Imran Paris said...

En Li...n3 dah beribu, followers pun dah lebih 1000 gak...hebat2 sahabat kita ni.

rezeki said...

salam cl

tahniah atas n3 yg ke 1000 semoga terus diberikan kekuatan dan keizinan dr Allah dalam membawa berita dan cerita terkini

thanks cl

boxhousestudio said...

Assalamualaikum waroh matullah hiwabarokatuh Cl...

rindu serindu rindunya pada rumah ALLAH ini....bermohon benar-benar ALLAH permudahkan perjalanan kami nanti...sudah hampir benar rasanya...amin amin amin

taj said...

Salam,

Tahniah CL... teruskan cara mu...
Alhamdulillah syukur pd Allah SWT...ramai kasih pdmu CL krn kaya sifat kasihmu itu ...

alamak.. tetiba sayu hati ni....ahhhh rinduuuu nyaaa...

safiudin said...

salam sdr,

tahniah zie....

Indahnya gambar-gambar ini...
terasa benar-benar damai, tenang.....
menatapnya..

S said...

salam,

tahniah buat CL, paparan N3 yg tk pernah menjemukan dan CL pun tak pernah jemu memaparkan buat kami semua.

smoga mendapat redha dan rahmat Allah diatas segala usaha CL.

Alfatihah buat arwah Ahmad.