MAKKAH ADA LAH KOTA SUCI BAGI SETIAP UMAT ISLAM DARI SELURUH DUNIA YANG MEMPUNYAI IMPIAN DATANG BERIBADAH KE SINI DAN AKU RASA AKU ADALAH INSAN YANG SANGAT BERTUAH KERANA DAPAT BEKERJA DAN DUDUK DI SINI SERTA DAPAT MENCARI SESUATU PENGALAMAN YANG PASTI BERHARGA BUAT DIRI KU...SYUKUR ALLAHAMDULILAH DENGAN IZIN NYEE ( ALLAH ) SO I AM HERE TO SHARE MY EXPERIENCE WIZ YOU ALL INSYAALLAH......

Followers

Tuesday, 27 April 2010

" Lights of Haram..."

Tersergam indah Masjidil Haram yang" bermandi'kan cahaya lampu lampu menyinari sekeliling nyer...alhamdulilah...
Posted by Picasa

53 comments:

Atikah said...

salam cl

Atikah said...

salam cl

cantik malam di sana

CM said...

salam cl

Atikah said...

Salam cl..
nk try buat kereta berhias jap

Atikah said...

Salam cl,
alahai.. tak sempat.. cm dah potong.. hehehe

CM said...

salam

ok tika apa kata camerawoman ttg hasil kreativiti cl amik gambar ni?

manzlie said...

salam dik tikah..


taniah...RAtu trekkk...

emas dan Perakkkk


waslam

Atikah said...

Salam cl,
Tak puas menatap keindahan malam di sana... indahnya...

manzlie said...

salam cikgu mas..

taniah...gangsa...



RAtu Potong yah...


waslam

manzlie said...

salam dik tikah..


takda rezeki aar...



takpa..cuba lagi noohhh


waslam

CM said...

salam cl

guna sony hp warna merah tu yerr..?

My Life said...

salam
dear cl

masyaallah

tahniah kak tikah.. tahniah cikgu/...

Atikah said...

Salam cl,
Kak mas... cl dah pandai ambik gambar... gambar2 perghhhh.... nanti ler lah cl angkat D300 bila balik mesia... hehhee

Atikah said...

Salam cl,
silap taip *** boleh leh... bukan ler lah.. hehehe

CM said...

salam CL

ratu potong???ratu potong tu noor arr..sambil memotong gotahh...dia jugakk suka potong di trek pdkm..

cm tak suka arr jd ratu potong..kalau ais krim potongg tu my paberett..hihihi

My Life said...

salam
dear cl

masyaallah indahnya..

doakan semuanya yer..
salam

Atikah said...

Salam kak mas.
Tu pandangan dari kamerawomen yang tak bertauliah... yang tk abis belajar... hahaha

TQSM my life

rosli said...

Salam CL,

Tahniah atikah.

CL, mmg cantik MH di waktu ini.

manzlie said...

salam dik tikah...

memang indah dik di waktu malam nihhh


waslam

manzlie said...

salam cikgu mas..

ye lah..ituh ajer yang ada..hehehheh


waslam

manzlie said...

salam dik tikah...


tak mampu lah dik abang nak beli la...hehehehh

w
aslam

manzlie said...

salam cikgu mas..


aiskrim potong takleh makan aar..nanti batuk ,...la nih musim batuk kan..


waslam

manzlie said...

salam mylife..


alhamdulilah..indah


waslam

Atikah said...

Salam cl,
Baru perasan, gambar tak kuar.. ropenya guna email lain... hehehe.. nak cepat punya pasal..

manzlie said...

salam rosli..


alhamdulilah...memamg cantikkan..


waslam

Atikah said...

Salam...
Baru kuar gambar... hehhee

Azima said...

Salam Cl,

Malam nan indah penuh bercahaya CL..

Lidahku kelu tak terkata
Hati pula meronta-ronta..
Kapan impian akan tercapai
Menatap kaabah di depan mata...
ahiks..jeles kat Cl ni

Cantik Cl..best shot!!

Azima said...

Salam,

Dik tikah...tahniah!!

Kak Mas..tahniah juga krn dapat potong kreta berhias adik kita ni..

Wassalam

مسافر_اسلام said...

Salam ziarah PDKM.

manzlie said...

salam dik musafir..


apa kabar...?

waslam

manzlie said...

salam dik tikah..


baru keluar gamabr?

apa kah maksud mu ituh..?


waslam

manzlie said...

salam azima..


mekacih...


syukran



waslam

Atikah said...

Salam cl,
Gamabr kat saya punya nama la bang... hehehe

Atikah said...

Salam kak azima...
Terima kasih.. mlm nie ada rezeki nak belari kat trek... biasa waktu cam nie dah pancit... hehehe

manzlie said...

salam dik tikah...


aaikk mude lagi dah pancit..heheheh


wslam

aRoL said...

Salam CL..

manzlie said...

salam arol..


apa kabar..?



waslam

abangsulung said...

Salam,

Saya fikir letrik untuk satu hari di MH sama ngan penggunaan 100 hari rumah kita barangkali ataupun lebih..

rezeki said...

salam cl

siang dan malam di MH tiada bezanya krn masing2 yg datang terusan beribadat

alhamdulillah

YB said...

Salam CL

Moga Allah juga melimpahkan cahayanya kepada kita didunia ini.

hilmyiskandar said...

Salam.

Alhamdulillah, memang indah + terang dari jauh dah menyinar itulah kehebatan MH waktu malam.

Amin.

tq.

ainhany said...

salam CL

alhamdulillah...pagi2 nie selak PDKM..sejuk jee rasa bertuahnya dapat lihat MH...menarapun dah mendamaikan...ALLAHAKBAR..betapa ia mmberi kerahmatan dan pahala...amin

syukran CL

Kak Sidah said...

Salam CL,

cantek nya cahaya lampu MH..begemerlapan..teringat masa mula sampai dulu area MH tu terang benderang....terpesona betul akak ketika tu rasa nak terus pegi, tapi dihalang oleh org tabung haji tgu siang..saba je...

tahniah dik tikah dan cm..lambat tido yer..akak tak boleh la

safiudin said...

salam sdr,

tahniah atikah dan cm..

pemandangan kali ini benar-benar menarik perhatian saya...

terima kasih...

indah, syhadu dan damai..

atie said...

salam saudara cl..

cantiknya terima kasih atas ganbar yang sangat cantik dan mendamaikan..

PAK NGAH MAN said...

salam,
indah sungguh lampu waktu malam

manzlie said...

salam pakngah man


memang indah dah cantikkk



waslam

manzlie said...

salam dato Imran Parisss.


cl pun dah taksabar nak jumpa niii


waslam

manzlie said...

salam atie..


mekasih....syukran


waslam

manzlie said...

salam abang sulung


lebih kott...


waslam

manzlie said...

salam ainhanny



alhamdulilah...dapt lepaskan kerinduan kan


waslam

manzlie said...

salam kak shidah

ye ker...depa memag camtuh...malas sebanryer nak jaga jemaah mesia...so takkasilah keluar


waslam

manzlie said...

salam saffiudin


alhamdulilah....syukur kita menikmatinyer


waslam